Kakelagringsdirektivet Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Da har jeg fått ssd'en Men temperatursensoren viser 1 grad... Ant ideas på hvordan jeg kan fikse det? Det finnes ikkje noen tempsensor i ssd. De blir jo ikkje varme heller Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Noen som vet om netshop sine ubekreftede datoer pleier å stemme for ting som ikke er på lager? Endret 6. januar 2011 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som vet om netshop sine ubekreftede datoer pleier å stemme for ting som ikke er på lager? De stemmer ikke i det hele tatt. En kamerat måtte vente ett halvt år på noen vifter. Hver dag ble datoen satt til en dag senre. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Opplevde dette når jeg venta på høytalere fra Komplett også, ser desverre ut som dette er vanlig praksis hos de fleste webshops :\ Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Har opplevd det samme ifra Netshop. Bestilte noen minnebrikker, som stadig ble forsøvet ut i tid. Valgte til slutt noen andre brikker, som faktisk var på lager. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som kan gi meg en forklaring på hvorfor Sandy Bridge er bedre enn 1366? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Noen som kan gi meg en forklaring på hvorfor Sandy Bridge er bedre enn 1366? fordi den er nyere Arkitekturen kan du google deg frem til eller lese på anandtech.com eller tomshardware.com Ikkje bedre på alt i forhold til 980x grunnet 6 kjerner. Men kjerne for kjerne så er det vel mest win for sandy Endret 6. januar 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Til under 2k og den ytelsen vil jeg tro I5 2500K er den nye "beste av de billige". Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Sjekke her Oi, så langt nede i7 920 var da! Men å kjøpe nytt hovedkort og ny CPU. Niks, det skjer ikke! Kunne dem ikke bare beholdt 1366!!? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Sjekke her Oi, så langt nede i7 920 var da! Men å kjøpe nytt hovedkort og ny CPU. Niks, det skjer ikke! Kunne dem ikke bare beholdt 1366!!? J odet kunne de, men du vet.. De tjener noe så inni helvette på å slippe ny sokkel Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Kunne dem ikke bare beholdt 1366!!? Husk på at Intel skal tjene penger Edit: Møllers Tran var visst før meg. Endret 6. januar 2011 av johome Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Sandyen som kom nå er ikke utbytter for 1366 så den blir beholdt enda en stund. Som sagt tidligere av Nizzen også så er dette Low end til mid end som har ankommet. Arvtageren til 1366 er socket 2011 som kommer først til sommeren / over sommeren i år og inntil da vil 1366 leve. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Liker ikke at Intel alltid skal bytte sokkel. Joda, de tjener jo mer, men AMD ser ikke ut til å lide stort pga. bakoverkompatibilitet på sine sokkler. Er ekstremt greit å kunne oppgrade til AMDs nyeste CPU-er uten å måtte bytte ut hovedkort og RAM. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Noen som vet om netshop sine ubekreftede datoer pleier å stemme for ting som ikke er på lager? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Aldri 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2011 Og gå fra 980 til SB ser jeg på som dumt Venter på arvtakern til 1366 og en 6 kjerners...aldri om jeg går tilbake til quad. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Går heller ikke over på SB som kom nå heller, alt for lite PCI-E lanes. Sandy Bridge EX eller socket 2011 er da mer spennende men jeg tror jeg står over der også. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2011 Noen som vet om netshop sine ubekreftede datoer pleier å stemme for ting som ikke er på lager? Sist jeg bestilte et par vifter hos de, var viftene på ubekreftet på over en mnd ut i tid, men et par timer etter at jeg la inn ordren, så fikk jeg beskjed om at de var sendt.. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå