Balli Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 ja men hvis den allerede er på hovedkortet man skal ha? :3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 SAS funker med både sata og sas. SATA funker kun med sata (og ATA med overgang til sata) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 ifølge "envissperson" kan man ha fire sata harddisker på 1 sas utgang is this correct? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) ifølge "envissperson" kan man ha fire sata harddisker på 1 sas utgang is this correct? Ja på en stk minisas kontakt. Det som er vanlig sas på hovedkort er som regel enkle saskontakter som er helt like som satakontakter. Jeg har 6 stk interne minisas kontakter på saskontrolleren min. Dette gir 6x4 porter I tillegg har jeg en extern port der man kan sette en minisas kontakt til på. Altså enda 4 porter. Endret 25. desember 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 nizzen, du har jo det hovedkortet jeg vurderer, hvordan er det med sas kontrolleren på det? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 nizzen, du har jo det hovedkortet jeg vurderer, hvordan er det med sas kontrolleren på det? Jeg bruker ikkje sankontrolleren på hovedkortet. Den er treigere enn ich10 til ssd. Men funker jo selvsagt greitt nok. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 jeg skal kun ha til lagring's disker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det P6T7 dere snakker om? Begynner ikke det å blir litt for gammelt til å kjøpes nytt? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det P6T7 dere snakker om? Begynner ikke det å blir litt for gammelt til å kjøpes nytt? For gammelt? Ytelsen er det ikkje noe i veien med, har 7 stk pci-e x16 porter, overklokker bra. Jeg har hovedkortet fordi jeg trengte flest mulig pci-e x 16 porter. Hvem trenger sata 3 kontakter (dårlige sata 3 kontroller) og usb 3. I stedenfor usb 3 er jo esata bedre. Og tastatur og mus trenger man ikkje usb 3. Jeg vil enda anbefale dette hovedkortet. Det er tilogmed kommet ut i ny revisjon med en ekstra molex strøm kontakt for å gi hovedkortet enda mere strøm med ekstrem overklokking Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 P6T7 er et genialt kort, et av de beste jeg har hatt på X58-plattformen. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Er det P6T7 dere snakker om? Begynner ikke det å blir litt for gammelt til å kjøpes nytt? hvis du vet om et annet(nyere/bedre) hovedkort som kan kjøre crossfire i 4xpci16 "mode" så kom med det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg sa ikke det. Det jeg mente var at det muligens begynner å bli litt gammel. Er det ikke fra rundt Juni 2009 en plass? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 EVGA X58 Classified 4-Way SLI, og Gigabyte GA-X58A-UD9 er jo veldig gode alternativer! Men som sagt så var ikkje disse tilgjenglige da jeg jkøpte mitt. Så jeg hadde bare ett valg. Og er enda veldig fornøyd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg gikk ifra P6t7 til 4-way , og P6T7 rocker fremdeles. Kake: Er ikke så veldig mange kort med 4x16;) Så om det er fra 2009 har NULL og si...P6t7 foreks. er et nydelig kort. Det er 4-way også må jeg innrømme. For oss med X58 så er det de korta som teller hvis man vil ha 4x16 samt et par andre hk. Og Sandy havner ikke i min fastpc ihvertfall:P Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 mulig ud9 passer bedre til meg som bruker intern kontroller?!? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 jøss, tempen på gtx470 kortet gikk fra 84 grader til 78 under load bare ved å flytte det til den andre pci-e slotten som sitter litt lenger ned på hk.. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Er dette den beste SSD disken jeg får for denne prisen? Corsair SSD Force Series 2,5" 120GB Ser at komplett har tilbud på denne nå, og jeg har veldig lyst på en SSD disk. Har tenkt å ha Windows og steam på denne, så den kan ikke være mindre enn 120GB, da steam mappa mi tar snart 100gb Annen ting jeg lurer på. Jeg kjøpte sånn 8 lisenser elns av windows 7 for 120kr, på denne siden der man laget en account og latet som man var student og fikk dette tilbude, men nå kommer jeg meg ikke inn på den siden lengre så jeg får ikke skaffet serialen lengre. Er det noen måte jeg kan finne ut hva serialen til OS'et mitt er, siden jeg må installere windows på nytt når jeg får ny harddisk? Endret 4. januar 2011 av blashyrkh Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Imorgen får jeg en ssd Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ny prosessor og nytt skjermkort på vei! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Da har jeg fått ssd'en Men temperatursensoren viser 1 grad... Ant ideas på hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå