Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Tja, nå har jeg faktisk vært så heldig at jeg har sluppet å lukte råtten fisk i noe særlig stor grad, så er litt vanskelig å sammenligne der. Men det lukter iallefall som en skikkelig sur promp der tarmene er blitt revet med ut på turen ville gjort. Heldigvis er lukta nesten borte etter aktiv lufting og spraying med duftsprayer. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Støtter HD4890 tre skjermer eller er det kun 5xxx serien som gjør dette?

 

Post: 10000 :D

 

Mitt innlegg nr. 10000 utenom offtopic, Mr. A

 

3 skjermer som i Eyefinity eller bare 3 skjermer?

 

anki: Er alltid noen som bare kommer med innlegg for og rette...tror de og så tar de feil :!:

Jeg syns det er morsomt da.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Må også snart oppgradere fra mitt GTX295. Blir fryktelig varmt! 105 grader når jeg spiller GTA IV og ca. 100 på Medal of Honor. Og det er med 2 stk 3000rpm vifter som blåser rett på det :O

 

Hvis det kommer et som heter GTX595(dual core) så tror jeg det blir konge! :new_woot:

 

Kunne også tenkt meg en litt kjøligere CPU. Nå har jeg i7 920 C0 og den ligger på 42 grader idle med Noctua tower kjøleren. Syns 42 grader er litt for mye. Noen som har i7 950 som kan gi med noen temps?

Lenke til kommentar

gtx 470 blir varmt. om jeg har vifta på 60%, så hører jeg den nesten ikke, og 50 grader idle, og under gaming, så begynner plutselig vifta å hoppe opp og ned imellom 100% og 40%.. når det skjer er tempen oppe i 105 grader.. Blir irritert på kortet, for det bråker + at det blir varmt, så satser på å finne noen hundrelapper under treet i år så jeg kan kjøpe meg ny kjøler :D

Lenke til kommentar

Vel, Intel har bestandig hatt et helt ok alternativ, og nå er jeg på min syvende intel-cpu, og har hatt alt fra 386 til Q9550.

 

Nvidia var lenge overlegne, drivermessig - og nå i det siste best på GPGPU.

 

Men den største grunnen er egentlig at jeg har vært borti for mange amd-fanatikere. Fanboyisme er greit nok, men det må være grenser!

Lenke til kommentar

best singelkort, men 6970 i cf mot 580 i sli så er ofte 6970 bedre og generelt veldig likt;)

 

Drivermessig er de absolutt ikke "overlegne", begge sider har sine problemer med driverne.

Hvis du skal kritisere fanboys så hold deg til jorda selv ;)

 

For faktumet er samme hvilken vei du går så får du utmerket ytelse.

 

 

Gavekort: Er absolutt ingen grunn til og overse AMD denne gangen heller...topp ytelse til grei pris:)

 

Grunnen til at jeg valgte AMD nå var at jeg fikk så og si samme ytelse med multi-oppsett som 2x580 med 6970 i cf og samtidig sparte et par tusen som man alltid trenger til andre ting:)

 

 

Edit: Er VELDIG nøytral til nvidia\amd..jeg tar det som gir mest ytelse\pris i multioppsett:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...