The Crusher Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 nå husker jeg ikke helt riktig, men mener å huske at nroskrnl.exe var windows kernel.. Altså at det er windows som har ett progmel der.. Men du kan jo sjekke brikkene dine Har selv mye bluescreensproblemer på min laptop, med alle de filene der utenom usbhub.sys Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Tran: Dønn enig :!: Lo ganske godt når jeg leste det. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Lurer fælt om dagen: Skal jeg selge eyefinetyen min, jeg bruker den ikke allverdens i tilegg til at jeg ikke får dratt det med meg på Tg? Og skal jeg kjøpe en 42" og bruke den i stedet? eller er det bedre med en 32" Help meee :-/ Ikke kjøp høyere enn 32" iallefall. Jeg bruker en 32" TV som skjerm og det ligger på kanten til å være for stort mtp. oppløsningen. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Aha i see, men vet liksom heller ikka hva heg skal ha, hvis oppløsningen er på 1920 x 1080 så blir det nesten det samme som en av mine 24", bare at skjerm arealet er større? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har støtt på et problem med en samsung spinpoint F3 1TB HDD. Etter at jeg har installert den i maskina, så vil ikke W7 64-bit angi stasjons bokstav. Den blir registrert i BIOS og registrert under "Device Manager" og "Disk management". Jeg får heller ikke manuelt gi den en bokstav. Har prøvd og reinstallere driveren. Har ikke funnet svar på problemet enda. Noen som har hvert borti slikt før? Disken fungerer på en anen pc under vista 64-bit. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 nå husker jeg ikke helt riktig, men mener å huske at nroskrnl.exe var windows kernel.. Altså at det er windows som har ett progmel der.. Men du kan jo sjekke brikkene dine Har selv mye bluescreensproblemer på min laptop, med alle de filene der utenom usbhub.sys Kan også være gpu-driver, harddiskene;) Ta og last ned hdtune og kjør error-scan Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Fiksa problemet mitt. Av en eller anen grunn hadde vista laget en liten partisjon på et par GB som forstyrra resten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=614020 Ved første look så ser den helt røøv ut, men se her: Kan jo få temmelig gode kjølingsegenskaper, med så mange vifteplasser, som du helt sikkert kan stappe radiatorer opp på. Likte også "rammeverket", men ellers så er den ikke så veldig eyecandy. altfor mye netting Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Om du ikke likte den heelt, så går det jo ann å casemodde Tror den kassa der hadde blitt kul med plexi istedet for nettingen.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hva faen er det Antec surrer med for tiden? Har de erstattet hele designavdelingen sin med en gjeng nykonfirmerte guttunger? Det kabinettet der var så grusomt stygt at gode kjøleløsninger ikke er nok til at jeg hadde kjøpt det. Da måtte det bestått av gullbelagt titan, viftene måtte generert strøm og ut fra samtlige åpninger skulle det kommet regnbuer for at jeg skulle giddet å kjøpe det. Endret 27. november 2010 av KongKake 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Mista kjøleegenskapene også da. Går sikkert an og få til noe uansett. Den gule versjonen var kulere imo. Ser ut som et veldig kjekk og hendig kabinett. Mange gode muligheter. Likte spesielt at man kan ta ut hovedkortbrettet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Antec er oppskrytt. For det første er det så standard, for det andre finnes det mer isolerte kabinetter som har relativt samme kjøleegenskaper. Gå heller for Fractal R3. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Aplus case er jeg selv veldig fornøyd med. Brukte 400kroner på et kabinett. Ingen lyder, bra materiale, bra rammeverk og muligheten for en god del vifter. Det ser også helt greit ut uten mye tull og vås. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 haha sant, er nok kansje det styggeste kabinettet jeg har sett!^^ Det gjelder faktisk de andre nye kabinettene til antec å, forferdelige.. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Hva faen er det Antec surrer med for tiden? Har de erstattet hele designavdelingen sin med en gjeng nykonfirmerte guttunger? Det kabinettet der var så grusomt stygt at gode kjøleløsninger ikke er nok til at jeg hadde kjøpt det. Da måtte det bestått av gullbelagt titan, viftene måtte generert strøm og ut fra samtlige åpninger skulle det kommet regnbuer for at jeg skulle giddet å kjøpe det. Ikke alle liker det samme som deg. Alle har sin mening om designet. Selv liker jeg det og syns det minner meg om en arbeidsradio. Endret 27. november 2010 av Wilyes Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Ja, likte den gule og svarte komboen. Gule rammeverket så solid ut, men vet ikke helt med plasten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Hva faen er det Antec surrer med for tiden? Har de erstattet hele designavdelingen sin med en gjeng nykonfirmerte guttunger? Det kabinettet der var så grusomt stygt at gode kjøleløsninger ikke er nok til at jeg hadde kjøpt det. Da måtte det bestått av gullbelagt titan, viftene måtte generert strøm og ut fra samtlige åpninger skulle det kommet regnbuer for at jeg skulle giddet å kjøpe det. Du sier min mening så godt at jeg likesågodt bare quoter deg. Det der var alt for glorete. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Ja, likte den gule og svarte komboen. Gule rammeverket så solid ut, men vet ikke helt med plasten.. Nettop plasten det er det jeg også missliker. Det skulle vært i mer stål eller evt alu. Ikke bare plastikk og mesh. I tilleg har jeg hørt at det skaller av lakk etter en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå