Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer fælt om dagen:

Skal jeg selge eyefinetyen min, jeg bruker den ikke allverdens i tilegg til at jeg ikke får dratt det med meg på Tg?

Og skal jeg kjøpe en 42" og bruke den i stedet? eller er det bedre med en 32"

Help meee :-/

Ikke kjøp høyere enn 32" iallefall. Jeg bruker en 32" TV som skjerm og det ligger på kanten til å være for stort mtp. oppløsningen.

Lenke til kommentar

Har støtt på et problem med en samsung spinpoint F3 1TB HDD. Etter at jeg har installert den i maskina, så vil ikke W7 64-bit angi stasjons bokstav. Den blir registrert i BIOS og registrert under "Device Manager" og "Disk management". Jeg får heller ikke manuelt gi den en bokstav. Har prøvd og reinstallere driveren. Har ikke funnet svar på problemet enda.

Noen som har hvert borti slikt før? Disken fungerer på en anen pc under vista 64-bit.

Lenke til kommentar

nå husker jeg ikke helt riktig, men mener å huske at nroskrnl.exe var windows kernel.. Altså at det er windows som har ett progmel der.. Men du kan jo sjekke brikkene dine ;) Har selv mye bluescreensproblemer på min laptop, med alle de filene der utenom usbhub.sys

Kan også være gpu-driver, harddiskene;)

Ta og last ned hdtune og kjør error-scan :yes:

Lenke til kommentar

Hva faen er det Antec surrer med for tiden? Har de erstattet hele designavdelingen sin med en gjeng nykonfirmerte guttunger? Det kabinettet der var så grusomt stygt at gode kjøleløsninger ikke er nok til at jeg hadde kjøpt det. Da måtte det bestått av gullbelagt titan, viftene måtte generert strøm og ut fra samtlige åpninger skulle det kommet regnbuer for at jeg skulle giddet å kjøpe det. :p

Endret av KongKake
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva faen er det Antec surrer med for tiden? Har de erstattet hele designavdelingen sin med en gjeng nykonfirmerte guttunger? Det kabinettet der var så grusomt stygt at gode kjøleløsninger ikke er nok til at jeg hadde kjøpt det. Da måtte det bestått av gullbelagt titan, viftene måtte generert strøm og ut fra samtlige åpninger skulle det kommet regnbuer for at jeg skulle giddet å kjøpe det. :p

Ikke alle liker det samme som deg. Alle har sin mening om designet. Selv liker jeg det og syns det minner meg om en arbeidsradio.

652102__A_1978.jpeg

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Du sier min mening så godt at jeg likesågodt bare quoter deg.

Det der var alt for glorete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...