Mr.Anki Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Noen som har en guide som viser hvordan jeg kan boote en iso fil fra minnepenn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Er det ikke sånn at hvert hovedkort har ulik støtte for det? Eller er det ikke bare å laste isoen over på minnepennen og boote i vei? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Mener på at jeg har brukt denne for å lage en minnepenn bootbar med en isofil: http://unetbootin.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Noen som har en guide som viser hvordan jeg kan boote en iso fil fra minnepenn? Bruk ultraiso og skriv iso filen til minnepennen, pleier å fungere ganske greit. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Mener på at jeg har brukt denne for å lage en minnepenn bootbar med en isofil: http://unetbootin.sourceforge.net/ Må en legge inn selve ISO filen på minnepennen selv her eller? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Grrr.. koblet på 3. skjermen nå, og disablet sli siden jeg ikke bruker det så mye for tiden (browserspill ftw lolol), men ja altså.. Nå og da så endrer temaet seg til windows basic (uten aero). Jeg kan enkelt endre det tilbake.. men så endrer den seg igjen.. og da får jeg meldingen: windows har oppdaget at systemet går tregt. eller noe sånt. grr. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Har samme problem med tre skjermer fordelt på to ati kort. Skjer aldri når den tredje skjermen er skrudd av. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Mener på at jeg har brukt denne for å lage en minnepenn bootbar med en isofil: http://unetbootin.sourceforge.net/ Må en legge inn selve ISO filen på minnepennen selv her eller? Man velger den isoen man vil ha inn i programmet, så fikser den biffen Det gjorde den hos meg iallefall. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Endelig noe som kunne erstatte rævva prisguide! http://www.prisjakt....egory.php?k=328 Endret 7. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Håper HW.no får ut fingeren nå og bare degraderer alt til v1,1 og senere oppdaterer det til v1,2. Endret 7. november 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Er det mulig å innstallere OS på en disk når man er inne i windows? Virtuell maskin eller lignende? Får ikke til å ordne en bootable minnepenn og har ingen DVD å brenne ut på. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Jeg klarte å mounte iso filen til win7 i vista, og instalerte det vedsiden av vista på laptopen, så bør vell gå hos deg å.. Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Hvis du mener å overføre OS'et du er inne på nå, til en annen disk, er det jo ganske enkelt. Bare å klone innholdet over til en annen disk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Vil installere Windows Server på en tom disk og sette den inn i en annen maskin. Kjører W7 på denne maskinen, så kloning vil ikke hjelp meg. Men får vel kjøpe meg noen DVD'er og brenne ut. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Har du minnepenn eller minnebrikke er det bare å installer fra det. Jeg pleier å bruke WintoFlash. Veldig enkelt. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 Da funket det å boote fra minnepenn. Takk Teac! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2010 Rapporter Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Har samme problem med tre skjermer fordelt på to ati kort. Skjer aldri når den tredje skjermen er skrudd av. Fikk det fikset tror jeg. Kjør Windows indekserings testen på nytt. (Start > høyreklikk datamaskin > egenskaper > windows opplevelsesindeks) Har virket greit i en time nå. EDIT: nevermind.. der kom det igjen Endret 7. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Hvor mye kan jeg få for et lite brukt EVGA gtx480 ? Har lest litt rundt om det nye gtx580, og de sier det lager mindre lyd, kjører kjøligere, og er raskere. Da kan jeg jo ikke unngå å vurdere å selge mitt nåværende kort og kjøpe det nye. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Du skal klare å få 3000 kroner for ett kort, om du selger til noen som bare vil ha et bra kort ^^ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. november 2010 Rapporter Del Skrevet 8. november 2010 Du skal klare å få 3000 kroner for ett kort, om du selger til noen som bare vil ha et bra kort ^^ Kan vel også nevne at det kun er en måned eller to gammelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå