Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 enig i den, første gang jeg hører noen som "lett" kommer borti. Har aldri skjedd uten jeg ville=) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 enig i den, første gang jeg hører noen som "lett" kommer borti. Har aldri skjedd uten jeg ville=) Kanskje han er en svaksynt vimsekopp Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg holdt på å dette av sofaen når jeg leste det av latter.........ikke ment for å være stygg, men aldri sett noen vært iritert over den biten før :!: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Jeg har faktisk vurdert å fjerne hele driten Kabinettet mitt er litt bredt og når jeg må plugge inn/ut noen kabler så hender det jeg må fomle litt i blinde, og da er jeg jo av og til litt uheldig. Er selvsagt for lat til å reise meg opp og snu burken når jeg skal gjøre slikt (lider av kronisk latskap). Greit nok hvis knappen var gjemt en plass... De gangene jeg må resette CMOS så napper jeg alltid ut batteriet, god gammel vane. Guuuuuud så jeg hater den jækla knappen. Endret 22. september 2008 av heanwi Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 På enkelte kort(hvertfall Asus sine) er det en jumper ved CPU en plass som velger om denne knappen skal være aktiv eller ikke. Om den blir i "veien" kan det være greit å deaktivere den. Sjelden man får bruk for å resette bios nå også, som biosen resettes av seg selv om du klokker for høyt. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Men nå blir jo heller ikke BIOS'en tilbakestilt med å bare komme borti knappen. Det er ihvertfall sånn med de hovedkortene jeg har testet så må den holdes inne rundt 10 sekunder. Asus Maximus Formula, Asus Rampage Formula og Asus Rampage Extreme, de jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Vel... De to gangene jeg har vært borti knappen så har det endt med at BIOS-en ble resatt. Kan kanskje ha noe med at pc-en var på e.l. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Det kan godt være, har aldri trykket på knappen mens maskinen var påslått. Endret 22. september 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Pc en oppfører seg på samme måte. Har prøvd å resette CMOS Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 På gigabyte nå knappen holdes inne i tre sekunder med strøm på hovedkort, og maskinne avslått, for å resette CMOS. Asus har vel noe liknende. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Var det ingen som hadde forslag til hvorfor maskinen ikke starter med den PSU-en? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1012347&hl= Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei, jeg har tenkt å bestille en pakke fra komplett.no. I den pakken tenkte jeg å legge til en ny CPU kjøler. Den må selvfølgelig passe på Min CPU (Core 2 Duo E8400). Noen som har forslag til hvilken jeg bør kjøpe? Har tenkt litt på Noctua NH-U12P, men syns den er litt dyr. Takk Endret 25. september 2008 av stiff-leet Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hei. En meget grei kar (Fluesopp) har bestemt seg for å sende meg en ny CPU kjøler. En Scythe Ninja Plus, tror jeg det var. Har en Core 2 Duo E8400 cpu Jeg har et Asus P5E hovedkort. Men er i tvil om det er plass mellom kjøleribbene på Hk til denne CPU kjøleren. Det vil si, jeg vet at kjøleren passer. Men jeg har tenkt å feste to vifter på kjøleren. Noctua NF-P12-1300. En som blåser på kjøleribbene på cpu-kjøleren og en som blåser vekk. Er det bra? Siden jeg skal feste to vifter på cpu-kjøleren er jeg veldig i tvil om det vil bli plass på hovedkortet. Hva tror dere? Har lasta opp noen bilder som viser hvor mye plass det er på standard kjøler. (bildene er klikkbare) Endret 26. september 2008 av JFM Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) JFM; vil tro det er plass der, ja. Du ser på Scythe bildet at den er litt "over" hovedkortet, selve klumpen er ett par cm over. Endret 27. september 2008 av SLi Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvem av oss er det som har montert psu feil vei? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvem av oss er det som har montert psu feil vei? Jeg har samme kabinett, skjermkort, psu og høytallere som deg. Trodde først det var bilde av min pc Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvem av oss er det som har montert psu feil vei? Jeg har samme kabinett, skjermkort, psu og høytallere som deg. Trodde først det var bilde av min pc Jeg hadde også en E8400 en stund, samme smak vi to da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Men den mista jo posten, det var et sad moment on MSN Visste ikke du hadde 750 marius? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Men den mista jo posten, det var et sad moment on MSN Visste ikke du hadde 750 marius? Stemmer, fortsatt trist Men ordner seg når noen er så snille (intern ) og låner bort en QX6700ES Edit: den TX750'en har jeg hatt i snart 2 mnd nå da bildet er ca 3 uker gammelt.. Endret 1. oktober 2008 av marius883 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå