Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Interessant! Selges den i Norge? Hvis ikke blir vel 795 svenske kroner pluss porto ikke så langt i fra prisen på Corsair sin? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Prøv MIST sin 500W (eller noe). Husker ikke prisen i hodet, men min 620 er stille som få hvertfall. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Prøv MIST sin 500W (eller noe). Husker ikke prisen i hodet, men min 620 er stille som få hvertfall. Det er ikke anbefalt. De er av ekstremt dårlig kvalitet, og jeg tviler på at de har gjort noe med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tror jeg nok heller sikter mot å investere fremfor å tyne lommeboka. Jeg prøver å gjøre den stasjonære PCen min mer behagelig å bruke, og ettersom jeg bor på en liten hybel er det ganske kritisk at den er stillegående. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 De selger hvertfall Fractal sin på Komplett.no : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585833 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fractal er bedre valg enn Mist 500w, i den prisklassen der ihvertfall. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kanskje det feteste headsettet ever http://munitio.com/products-page Koster litt, og er sykt fete, men vet ikke helt om det ser så kult ut å ha 9mm kuler stikkende ut av øret? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg kjøpte nylig en coolermaster strømforsyning, modulær, 650w, 80plus bronze. Kostet ~650kr tror jeg. Den er virkelig helt lydløs (hadde seasonic fra før sånn at "lydløs" ribben er satt). Den funker helt utmerket, eneste er at de modulære kablene kanskje ikke er de vakreste, til gjengjeld er de veldig lette å gjemme f.eks bak hovedkort og slikt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Kanskje det feteste headsettet ever Koster litt, og er sykt fete, men vet ikke helt om det ser så kult ut å ha 9mm kuler stikkende ut av øret? Harry som pokker Endret 3. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Fært... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hah, de øreproppene er av de type ting som ser utrolig kule ut, men ser ekstremt dumme ut i praksis. Men, jeg tror ingen forsåvidt svarte på spørsmålet mitt noen sider tilbake. Jeg har tatt meg en hel stasjonær PC hjem fra Canada, og satt den sammen igjen. Jeg er ikke helt sikker på at alle komponentene har overlevd turen 100 %. Ikke minst, PCen er forsåvidt ganske mye tregere nå, og den har en tendens til å fryse seg litt her og da. Det kommer også høyere elekriske lyder fra PCen, spesielt harddisk (tror jeg). For en person som er veldig datainteressert, men ikke vet stort sett mer enn hvordan sette en PC sammen, hva kan jeg gjøre for å vite hva som gjør PCen treg, hvilken komponent som rett og slett ikke yter det den skal? Hvilke programmer for å teste kompontenene? EDIT: Tror jeg kanskje oppretter en tråd om dette også. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Monter den igjen! Om datamaskinen din fryser, så kan det være minnebrikkene dine som synder. Monter den igjen, kjør memory-testing og reinstaller den. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Montere harddisken igjen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Monter hele PCen, det kan være deler som ikke sitter helt i. Det er bare å løfte på skjermkortet, putte det nedi igjen und so weiter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Når du tester minnet så tester du en og en brikke forøvrig, bare sett opp pcen med det du trenger for og starte den. Altså en hd, hk, cpu, gpu og bare en minnebrikke...fungerer det så tar du en og en del inn. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva hvis det er noe annet? Si ... hovedkort eller skjermkort? Finnes det programmer for å teste en harddisk? Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Acronis Drive Monitor. http://www.acronis.eu/homecomputing/products/drive-monitor/ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvis det er hk eller skjermkort så vil du finne det ut mens du har bare de delene du trenger i pcen, er ikke sikkert du finner konkret ut hvilken del det er en gang. Derfor kjører du stress-programmer for hver del i pcen;) Derfor plukker man ut alt man ikke trenger og så feiltester, fungerer det så setter man tilbake en og en ting til ting blir ustabilt osv. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 20maskiner softet med feil i xml filen for imaget, oh yeah... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Ja den var rå! Men tror nok jeg må klare meg med 650 watteren til halve prisen Nærmer meg bestilling nå; Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5 AMD Phenom II X4 965 Black Edition ASUS M4A89TD PRO, Socket-AM3 Men! forresten, vil jeg kunne klare å dra systemet med 500W dersom jeg drøyer kjøpet av CF-oppsett og bare går for 1 GPU inntil videre? Det burde da gå greit..? Da var jeg så smart at jeg bestillte dette uten å sjekke om ram brikkene ville fungere på dette kortet. Ram brikkene jeg har er OCZ 3p20004gk. Om desse ikke står i kompitablitets listen til ASUS, risikerer jeg da at systemet ikke vil boote? På asus sine sider står der dette om 2000-ram Dual-Channel DDR3 2000(O.C.)/1600/1333/1066 support The motherboard supports DDR3 memory that features data transfer rates of 2000(O.C.)/1600/1333/1066 MHz to meet the higher bandwidth requirements of the latest 3D graphics, multimedia, and Internet applications. The dual-channel DDR3 architecture enlarges the bandwidth of your system memory to boost system performance. Dette betyr vel at brikkene ikke er støttet uansett om de er 2000 stock..? POST kommer ikke opp i det heletatt, virker ikke som der kommer noe ut av skjermkortet og bort til skjermen. Noen råd? Må jeg kjøpe nye RAM brikker? edit: "Tested and qualified to reach DDR3-2000 with ample overclocking capability and aggressive latencies on the latest motherboards, the OCZ PC3-16000 Platinum Edition is a true milestone." kansje de ikke kjører på 2000 stock.. edit2: Fant ut at jeg ikke kommer til å få systemet til å kjøre på de brikkene her uansett hvor mye jeg prøver .. Endret 6. november 2010 av Adversary Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå