Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tok seg selv dessverre... Plutselig begynte det å bråke som en diesel motor, antar lagret i vifta begynte å ryke.

Spurte da Komplett om jeg måtte vente til den røk eller om jeg kunne sende det inn...

Fikk da klar beskjed om at det skulle i retur, så igjen, toppers service guttene.

Lenke til kommentar

Har sett harddisk støyfjerning med diverse gummibeslag, men denne løsningen så veldig spennende. Dette skal jeg virkelig prøve.

 

 

Liker disse bedre;

http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Harddisk/St%C3%B8ydemping/Diverse/Sunbeam-Harddisk-Silencer-mindre-st%C3%B8y-fra-harddisken--24322.aspx

 

Var et tilbud på dem for litt siden. 30 kroner per stykk. Kjøpte 5, og angrer ikke et sekund :)

Lenke til kommentar

Midrange sandy bridge kommer vel etter nyttår. Men veldig billig blir det nok ikkje. Det er jo tross alt Intel. Skal du kjøpe billig så er det brukt som er tingen, eller gå for AMD. Veldig bra spillytelse nesten gratis! 6core koster jo også "gratis" samme som hovedkort som er "gratis" for AMD.

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Asus hadde jo ASUS P5B Deluxe/WiFi og Asus p5k deluxe wifi.

 

 

 

 

Hadde selv begge korta.

 

 

 

 

Mrn hvem gidder å bruke wifi til hovedpc? laugh.gif Jeg bruker kun wifi til laptopper og Asus eee :p

 

 

 

 

 

jeg bruker kabel på hovedpc, men kjekt når man er på lan hos kammerater og de ikke har peiling nok til å sette opp en switch / ruter xb

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Asus hadde jo ASUS P5B Deluxe/WiFi og Asus p5k deluxe wifi.

 

Tror det første kortet de kom med wifi på var M2N32 SLI deluxe kortet, husker et par kamerater hadde det kortet.

Men ja, det er ganske unødvendig. Eneste bruken jeg husker noen hadde for det var at en kamerat brukte det som trådløst AP en liten stund for å få trådløst på laptopen hans.

Lenke til kommentar

Fractal Design lager bra kabinetter. Jeg ville klart valgt det kabinetter om budsjettet lå på 1k ca. Er litt nysgjerrig å se temperaturene når man bunkrer opp alle bayene med disker. Ser ut som det er samme kabinettet som lillebroren R3, bare de har lagt en større utgave. På lillebroren var det støymatter i sidedørene, det hjalp godt mot støyen. Vet ikke om det er i denne.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...