007CD Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Sitter selv å venter på en RMA fra Komplett på mitt 5870 kort akkurat nå... Har tatt ca en uke men det er ikke krise her, har en stor maskinpark og ett 5970 å lene meg på Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Sitter selv å venter på en RMA fra Komplett på mitt 5870 kort akkurat nå... Har tatt ca en uke men det er ikke krise her, har en stor maskinpark og ett 5970 å lene meg på Hvordan klarte du å drepe et 5870? Eller du vil vel holde trikset for deg selv Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det tok seg selv dessverre... Plutselig begynte det å bråke som en diesel motor, antar lagret i vifta begynte å ryke. Spurte da Komplett om jeg måtte vente til den røk eller om jeg kunne sende det inn... Fikk da klar beskjed om at det skulle i retur, så igjen, toppers service guttene. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har sett harddisk støyfjerning med diverse gummibeslag, men denne løsningen så veldig spennende. Dette skal jeg virkelig prøve. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Har sett harddisk støyfjerning med diverse gummibeslag, men denne løsningen så veldig spennende. Dette skal jeg virkelig prøve. Lurer på hvilken type strikk / elastikk han bruker? Gummi-oppheng eldes jo, og ryker etter noen år. Endret 28. oktober 2010 av tingo Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Tror nok en solid strikk skal klare seg. Det jeg lurer på er hvor slik selges løst Har lyst å flytte diskene mine fra hot-swap i 800d til 5,25" slottene heller. Edit. Må nok innom en hobbybutikk/syforretning. Endret 28. oktober 2010 av Teac Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har sett harddisk støyfjerning med diverse gummibeslag, men denne løsningen så veldig spennende. Dette skal jeg virkelig prøve. Liker disse bedre; http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Harddisk/St%C3%B8ydemping/Diverse/Sunbeam-Harddisk-Silencer-mindre-st%C3%B8y-fra-harddisken--24322.aspx Var et tilbud på dem for litt siden. 30 kroner per stykk. Kjøpte 5, og angrer ikke et sekund Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så denne nå: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580146 Hvor er det ikke flere som har tenkt den tanken før med innebygd wifi? -___- Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så denne nå: http://www.komplett....aspx?sku=580146 Hvor er det ikke flere som har tenkt den tanken før med innebygd wifi? -___- Det har de, men ikke på normal størrelse hovedkort. Det er mest brukt på mindre hovedkort som brukes til media løsninger da kabel ofte er mindre tilgjengelig der. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Asus hadde jo ASUS P5B Deluxe/WiFi og Asus p5k deluxe wifi. Hadde selv begge korta. Mrn hvem gidder å bruke wifi til hovedpc? Jeg bruker kun wifi til laptopper og Asus eee Endret 31. oktober 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Noe intressant som skjer på cpu fronten i nær fremtid? Skal oppgradere spillpcen og trenger en rimlig prosessor, lurte på om det kansje var gunstig å vente Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Midrange sandy bridge kommer vel etter nyttår. Men veldig billig blir det nok ikkje. Det er jo tross alt Intel. Skal du kjøpe billig så er det brukt som er tingen, eller gå for AMD. Veldig bra spillytelse nesten gratis! 6core koster jo også "gratis" samme som hovedkort som er "gratis" for AMD. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Asus hadde jo ASUS P5B Deluxe/WiFi og Asus p5k deluxe wifi. Hadde selv begge korta. Mrn hvem gidder å bruke wifi til hovedpc? Jeg bruker kun wifi til laptopper og Asus eee jeg bruker kabel på hovedpc, men kjekt når man er på lan hos kammerater og de ikke har peiling nok til å sette opp en switch / ruter xb Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så denne nå: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=580146 Hvor er det ikke flere som har tenkt den tanken før med innebygd wifi? -___- Mitt hk er fra 05/06 en gang, har innebygget wifi, ikke brukt det annet enn på et lan. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) jeg har det i gameren(et asus M4A88T-I) kjempe kjekt når man er på lan der folka ikke har kabel på rommet man skal være på. eventuelt hvis det er en kabel der kan man lage et trådløst nett :3 Endret 31. oktober 2010 av Balli Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Asus hadde jo ASUS P5B Deluxe/WiFi og Asus p5k deluxe wifi. Tror det første kortet de kom med wifi på var M2N32 SLI deluxe kortet, husker et par kamerater hadde det kortet. Men ja, det er ganske unødvendig. Eneste bruken jeg husker noen hadde for det var at en kamerat brukte det som trådløst AP en liten stund for å få trådløst på laptopen hans. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Eneste jeg bruker wifi på nå er brebare pc'r. Stasjonære min bruker trådløs nå, men det er fordi repeateren jeg hadde er ute av drift. Når den kommer i drift igjen blir det kabel igjen Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Dette ser jo bare helt rått ut! http://lanseringsguide.hardware.no/product.php?productId=133709&view=images&imageId=726972 Billig var det og, er dette noe å satse på? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Fractal Design lager bra kabinetter. Jeg ville klart valgt det kabinetter om budsjettet lå på 1k ca. Er litt nysgjerrig å se temperaturene når man bunkrer opp alle bayene med disker. Ser ut som det er samme kabinettet som lillebroren R3, bare de har lagt en større utgave. På lillebroren var det støymatter i sidedørene, det hjalp godt mot støyen. Vet ikke om det er i denne. Endret 1. november 2010 av Teac Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Gå heller for Fractal Design R3! Det er et strålende kabinett som er approved by Gavekort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå