Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte mer på ett system som Imageshack når jeg mente Thumbnail hvor du får ett lite bildet som representant.

Men fant ikke noe alternativ til det direkte, må ta en ekstra titt på deres flash baserte system og se om det er noe lengere under overflaten.

Kunne ellers ha satt de i spoiler tags.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit:

Men hørte rykter om at man må ha et eget ekspansjonskort for å bruke de diskene, stemmer det ?

Men nå har altså Western Digital funnet en måte å omgå begrensningene i BIOS-en' date=' slik at de nye diskene kan brukes på eldre PC-er uten såkalt UEFI-støtte. Løsningen innebærer at man installerer et eget kontrollerkort i en ledig PCIe-kortplass i PC-en, og kobler SATA-kabelen fra disken til dette kortet i stedet for direkte på hovedkortet. Kontrollerkortet følger med de nye WD-diskene.

[/quote']

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Mottok Noctua- D14 idag :new_woot:

Men den har kun 3-pin adaptere, og den vifte inputen som det står Sys_fan over, som jeg hadde stock viften i, har fire pins :/

HKet har tre-pins inputer, men med de kjører man viften på kun én hastighet.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg er klar over at det følger med +6V adaptere, kanskje en idé å putte inni de?

Lenke til kommentar

Mottok Noctua- D14 idag :new_woot:

Men den har kun 3-pin adaptere, og den vifte inputen som det står Sys_fan over, som jeg hadde stock viften i, har fire pins :/

HKet har tre-pins inputer, men med de kjører man viften på kun én hastighet.

Hva skal jeg gjøre?

Jeg er klar over at det følger med +6V adaptere, kanskje en idé å putte inni de?

Bare plugg den inn på 4pins kontakten, den kommer til å passe.

Lenke til kommentar

Sitter på et 4890 ja. så at det ikke var mye og hente. Satse på at 5970 blir bedre.

Kan jo ta opp en anen litt hardware relatert ting. Sitter og spiller Fallout: NV. Innimellom får jeg syke FPS drops. Alt på fult og normalt ligger jeg på 60-120FPS gjennom kamper med eksplosjoner, etc. Så helt random kommer det FPS drop. Jeg kan ikke tro det er hardware relatert, men en spillmotor feil. Vet ikke om dere har opplevd slik i Fallout: NV (Testa med lavere settings også. Samme problemet)

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

jeg KAN få RMA på hovedkortet mitt.. men vil ikke være uten pc i 3-4 uker.. :(

(KNEKT pin i sokkelen (aldri vært hardhendt på den), så kan bare bruke 4,5gb ram av 6gb... )

Er så hardt liv..

xD

Knekt pin i sokkelen... Lykke til med RMA laugh.gif

Så lenge kortet fungerer kan du snakke til deg bytte p.g.a. produksjonsfeil.

Veel jeg forklarte det som det var til komplett, og de godkjente RMA'en.. men jeg sendte aldri inn fordi jeg ikke vil være pc-løs så lenge xb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...