kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Aha^^ Ja, lagt merke til at det er lite som skiller X58 kortene fra hverandre, bortsett fra pris : b Fra Rampagen: "Lydutgang Lydkort - SupremeFX X-Fi - 7.1 surround" Er det integrert eller følger det med et lite kort? om sistnevnte, hvordan er disse kortene sett opp mot integrerte? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 de siste supreme x-fi jeg har vert borti har det vert en crystaliser innebygd på hovedkortet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Litt bedre lyd på de, men foretrekker mitt eget lydkort ja. Men forbedring såklart, men ikke verdt de ekstra hundrelappene...de kan man legge i eget lydkort:) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Ahh. Går for FTW3 tror jeg.. Time will show, fortsatt ikke penger på en stund : 3 Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Har alltid hatt et lite elsk til EVGA, de er liksom så gjennomførte. EVGA'en ser ut som tungindustri sammenlignet med Asus sitt leketøy Jeg dro det kanskje litt langt der, men jeg bare elsker EVGA <3 Da kan man heller legge de 400 kronene i et bedre lydkort. </Min private mening> Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Enig LArs, ihvertfall FTW3 som er et meget godt kort. Har kommet nytt Classified kort også nå Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Liker Evga ja : 3 Har Evga X58 SLi micro nå^^ Men syns de var litt gjerrige på tilbehøret som fulgte med. En satakabel og no annet småplukk. Synd XFX er gått av markedet for hovedkort.. Pleide å være stappa fullt med tilbehør : 3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Har hatt 2 av toppkortene til Evga og har ikke fulgt med noe mindre der enn andre Endret 7. oktober 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 De litt større pakkene til MSI følger det mye bra med. Tror det var sata kabler til alle sata utgangene. Den litt billigere varianten var det litt mindre med. Kanskje fordi det ikke var så mange utganger... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2010 Men hvis man kjøper headsett som det der så bør man invistere i et lydkort...først da får du kjent det virklig. Om man er vant til f.eks. et nokså vanlig headset som Creative Fatal1ty vil jo uansett DT770 være fabelaktig i sammenligning. Selv om man fortsatt bruker et integrert lydkort. Lydkortet på Asus Crosshair IV Formula høres i hvert fall bedre ut enn den integrerte i mitt gamle hovedkort. Å kombinere SupremeFX X-Fi med DT770 er ikke så ille Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hva kan problemet være på broren min sin pc når jeg slår den på, så "starter" alt sammen, vifter og alt blir begynner å surre, men ikke noe post beep, den bare står der og hviner.. Jeg mistenker hovedkortet mest, men vil gjerne være sikker. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Ingen skjermbilde eller noe? Prøvd og feilteste RAM'en? Nå har jeg fått opp server pc'en min også. Må si HD5450 skjermkortet var søtt. Sykt chill at den er 100% lydløs også. Siden skjermkortet er passiv og jeg ikke trenger kabinettvifter. Har en vifte på CPU kjøleren, men den lager ingen lyd. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Hmm, det ble byttet til noe mushkin ram for ikke sålenge siden på den maskinen.. Kan prøve med de gamle brikkene og se hva som skjer ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Mhm. Nei, får 90% av ingen skjermbilde tilfellene her har bare hvert et lite ram problem. Ikke at det må være en defekt ram brikke, men at CMOS må resettes eller at brikkene må ut og inn eller begge deler. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Nei der var det ganske "dødt" selv med den gamle RAM'en. Prøvde å resette cmos også, hjalp ikke "/ AM2 brikkesett med 5600 prosessoren forresten, og 2x2gb Mushkin ram. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Som det alltid spørres, ATX 12v kontakten sitter i? 4 eller 8-pins kontakt, stort sett plassert nære cpu. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Jaja, sjekket alt jeg kan tenke på, tatt ut alle unødvendige usb enheter også, uten hell.. Ganske positiv på at det er hovedkortet som tar kvelden.. Hadde et lignende problem med gamle gamle 780i brikkesettet mitt.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 OffTopic: Möllers: Whoa, når fikk du ny avatar? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2010 Par uker siden ;D Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg har et 4870, hva koster det nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå