Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Aha^^

Ja, lagt merke til at det er lite som skiller X58 kortene fra hverandre, bortsett fra pris : b

Fra Rampagen:

"Lydutgang Lydkort - SupremeFX X-Fi - 7.1 surround"

Er det integrert eller følger det med et lite kort? om sistnevnte, hvordan er disse kortene sett opp mot integrerte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har alltid hatt et lite elsk til EVGA, de er liksom så gjennomførte. EVGA'en ser ut som tungindustri sammenlignet med Asus sitt leketøy :p Jeg dro det kanskje litt langt der, men jeg bare elsker EVGA <3 Da kan man heller legge de 400 kronene i et bedre lydkort.

</Min private mening>

Lenke til kommentar
Men hvis man kjøper headsett som det der så bør man invistere i et lydkort...først da får du kjent det virklig.

Om man er vant til f.eks. et nokså vanlig headset som Creative Fatal1ty vil jo uansett DT770 være fabelaktig i sammenligning. Selv om man fortsatt bruker et integrert lydkort.

Lydkortet på Asus Crosshair IV Formula høres i hvert fall bedre ut enn den integrerte i mitt gamle hovedkort. Å kombinere SupremeFX X-Fi med DT770 er ikke så ille :)

Lenke til kommentar

Ingen skjermbilde eller noe? Prøvd og feilteste RAM'en?

Nå har jeg fått opp server pc'en min også. Må si HD5450 skjermkortet var søtt. Sykt chill at den er 100% lydløs også. Siden skjermkortet er passiv og jeg ikke trenger kabinettvifter. Har en vifte på CPU kjøleren, men den lager ingen lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...