Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Noen som vet hva standard cluster size er for minnepenn/minnebrikker for installasjon av windows. Har en minnepenn som plent ikke vil boote up på en Asus laptop

 

Edit.

 

Fant det ut. Asus må ha en helt spesiell innstilling for å boote fra usb.

post-105988-1286226934,0275_thumb.jpg

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt Server/Filserver pc-deler for noen dager siden.

 

Oppsettet blir:

 

MSI P45-Diamond (Fra før)

Intel C2D E8500 (Fra før)

4Gb DDR3 Corsair XMS3 (Fra før)

ATI 5450 512Mb

Samsung Spinpoint F3 1Tb

OCZ ModXStream 500Watt

 

og

 

Ace Solly 330 kabinett (Som skal modifiseres litt.)

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Har bestilt Server/Filserver pc-deler for noen dager siden.

 

Oppsettet blir:

 

MSI P45-Diamond (Fra før)

Intel C2D E8500 (Fra før)

4Gb DDR3 Corsair XMS3 (Fra før)

ATI 5450 512Mb

Samsung Spinpoint F3 1Tb

OCZ ModXStream 500Watt

 

og

 

Ace Solly 330 kabinett (Som skal modifiseres litt.)

 

Har hørt at OCZ sine modxstream psu'er er veldig dårlige.

Lenke til kommentar

Den var jo ganske billig, har lyst på nytt headsett, men tror det blir DT770PRO uansett. Vet det er en del folk her inne som har det og kan anbefale det^^ Lurer bare på om jeg skal kjøpe 80ohm eller 32ohm hmm.gif Eller kanskje ny skjerm :p

 

 

 

 

 

Btw. billigkjølepasta blir bestilt så fort jeg kommer hjem fra høstferie ;)

 

Lenke til kommentar

Den var jo ganske billig, har lyst på nytt headsett, men tror det blir DT770PRO uansett. Vet det er en del folk her inne som har det og kan anbefale det^^ Lurer bare på om jeg skal kjøpe 80ohm eller 32ohm hmm.gif Eller kanskje ny skjerm :p

 

Om det skal brukes med PC spiller det vel egentlig ganske liten rolle om du velger 32Ohm eller 80Ohm. Jeg har selv 80Ohm-versjonen og selv om 32Ohm-verjonen skal være lettere å drive, klarer en Sansa Clip å drive 80Ohm-versjonen :thumbup:

 

Jeg ville nok valgt den versjonen som er billigst ;)

Lenke til kommentar

Utenom det med mic så er 770 Pro knall til spill( hvorfor...jo, mmx300 er bygd opp på samme greia, mmx3 er den Qpad bruker til sitt headsett)

 

MEN du har jo Sennheiser sitt da som også er meget bra. Tok 350 versjonen siden prisguiden ikke kom med noe butikk på 360. Men den er og finne den også.

 

https://prisguiden.no/produkt/94284

 

 

 

Så er det mic-problemet da, men går an og kjøpe egen mic.

 

Så er det med oHm da, 32oHm blir litt lav hvis du bare bruker lyden på hovedkortet. Men hvis man kjøper headsett som det der så bør man invistere i et lydkort...først da får du kjent det virklig.

 

Headsett-forsterker er jo greit også, men har man lydkort så holder det, men vil du trykke til sikkelig så bør man ha forsterker.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Utenom det med mic så er 770 Pro knall til spill( hvorfor...jo, mmx300 er bygd opp på samme greia, mmx3 er den Qpad bruker til sitt headsett)

 

MEN du har jo Sennheiser sitt da som også er meget bra. Tok 350 versjonen siden prisguiden ikke kom med noe butikk på 360. Men den er og finne den også.

 

http://prisguide.har...o/produkt/94284

 

 

 

Så er det mic-problemet da, men går an og kjøpe egen mic.

 

Så er det med oHm da, 32oHm blir litt lav hvis du bare bruker lyden på hovedkortet. Men hvis man kjøper headsett som det der så bør man invistere i et lydkort...først da får du kjent det virklig.

 

Headsett-forsterker er jo greit også, men har man lydkort så holder det, men vil du trykke til sikkelig så bør man ha forsterker.

 

Hmm hmm, virker lovende ^^ Men stusser litt på plastikkbøyler. Har veldig dårlig erfaring med akuratt det. har drept 3 headset bare ved å ta av meg headsettet pent (altså festene for klokkene knekker). Logitech G35 som jeg har nå har bøyle i aluminium (eller hva det nå er) så tviler den knekker med det første : 3

 

Men igjen så har jeg ikke plass til lydkort noe sted på hovedkortet. Må ha nytt hovedkort først.

 

Evga X58 3xSLi FTW3 Eller asus Rampage III ?

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605580

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612303

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...