Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2010 Rapporter Del Skrevet 25. september 2010 Nei, ser jo folk bruke det til minne-klokking:) Men at det kan skje kan godt hende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen negative sider ved å ikke ha et hovedkort uten I/O-deksel i noen par uker inntil det nye kommer i posten? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Støv kan da komme inn, ellers er det ingen problemer så vidt jeg vet. Retro maskinen min har ikke noe I/O deksel. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 A: alu-folie? De brukte en ølboks, med papir og gaffateip rundt. Ente med at det til slutt var LN2 utover hele bordet, vet ikke om det ble hull i boksen eller hva som skjedde jeg. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hmm har virus problemet forsatt, Genericen ligger i Windows Temp mappa, og lager nye hvis jeg åpner den mappen. noen som vet konsekvensene hvis jeg sletter hele mappen? Rkill får stoppet hele greia, men det gjør det hver gang, og det ligger andre filer som tar plass på harddisken som jeg gjerne ville ha fått fjernet. til dere andre så heter virus filen: IMG00250040520.JPG.scr og er på 100kb - nelgoon.com Så pass opp for den. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Coffey: Går helt fint kjørte med det i laaaang tid, er støv da...men litt oftere sessions med luft-boksen:P Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hmm har virus problemet forsatt, Genericen ligger i Windows Temp mappa, og lager nye hvis jeg åpner den mappen. noen som vet konsekvensene hvis jeg sletter hele mappen? Rkill får stoppet hele greia, men det gjør det hver gang, og det ligger andre filer som tar plass på harddisken som jeg gjerne ville ha fått fjernet. til dere andre så heter virus filen: IMG00250040520.JPG.scr og er på 100kb - nelgoon.com Så pass opp for den. Temp mappa er hva navnet antyder: "Temporary" altså det er den mappa WinRAR, WinZIP og andre pakkeprogrammer er forelsket i for utpakking av filer, før den så kopierer den til destinasjonen. Du mistet ingenting ved å utradere mappa i allefall, og blir den skikkelig vanskelig å få fjernet, så kan du ty til Linux, da det virker som viruset baserer seg på ett hull via thumbs.db Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Kan noen forklare meg hvordan den ene enden av 8-pin-kabelen min passet inn til både PSUen og ATX 12-volten, imens den andre enden passet bare til ATX 12-volten? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hmm har virus problemet forsatt, Genericen ligger i Windows Temp mappa, og lager nye hvis jeg åpner den mappen. noen som vet konsekvensene hvis jeg sletter hele mappen? Rkill får stoppet hele greia, men det gjør det hver gang, og det ligger andre filer som tar plass på harddisken som jeg gjerne ville ha fått fjernet. til dere andre så heter virus filen: IMG00250040520.JPG.scr og er på 100kb - nelgoon.com Så pass opp for den. Temp mappa er hva navnet antyder: "Temporary" altså det er den mappa WinRAR, WinZIP og andre pakkeprogrammer er forelsket i for utpakking av filer, før den så kopierer den til destinasjonen. Du mistet ingenting ved å utradere mappa i allefall, og blir den skikkelig vanskelig å få fjernet, så kan du ty til Linux, da det virker som viruset baserer seg på ett hull via thumbs.db Hmm tror du kan skrive litt om hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Hvordan er dette med ram. Dersom jeg har 2 stk rambrikker på PC-12800 dvs 1600mhz. Kan jeg da sette inn for eksempel sette inn 2 stk rambrikker på PC-10600 sammen med de andre brikkene. Da vil jeg få 4 brikker som yter PC-10600? Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) This log file is located at C:\rkill.log. Please post this only if requested to by the person helping you. Otherwise you can close this log when you wish. Ran as Kaketorsdag on 26.09.2010 at 21:13:52. Services Stopped: Processes terminated by Rkill or while it was running: C:\Users\Kaketorsdag\AppData\Local\Temp\5773528.exe C:\Users\KAKETO~1\AppData\Local\Temp\Enw.exe C:\Users\KAKETO~1\AppData\Local\Temp\Enx.exe C:\Users\Kaketorsdag\Desktop\rkill.scr Rkill completed on 26.09.2010 at 21:14:00. Sier dette noen noe? Endret 26. september 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har et forslag til hva jeg kan bruke en netbook til? Har en Acer Aspire One 150 eller noe slikt som ikke blir brukt. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Jah da fikk jeg fjernet dett, Filen som het Sshnas13.dll skapte alt oppstyret Lenke til kommentar
Balli Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har et forslag til hva jeg kan bruke en netbook til? Har en Acer Aspire One 150 eller noe slikt som ikke blir brukt. ekstrem-lavstrøm filserver ? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har et forslag til hva jeg kan bruke en netbook til? Har en Acer Aspire One 150 eller noe slikt som ikke blir brukt. Koble til en ekstern harddisk, og bruk den som torrent-klient? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. september 2010 Rapporter Del Skrevet 26. september 2010 Noen som har et forslag til hva jeg kan bruke en netbook til? Har en Acer Aspire One 150 eller noe slikt som ikke blir brukt. ekstrem-lavstrøm filserver ? Egentlig ikke så dumt, har tenkt litt på det før.. Kunne trengt tips på et program da, med muligheten for å bruke nettleser internt i nettet her og hente filer fra maskina. Gjerne program som funker i XP, kan jo alltids begynne å "tulle" litt med linux om det er verdt det Kunne jo kjørt på som torrent klient og.. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Wamp server:) Lenke til kommentar
Teac Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg ville nok ikke brukt en netbook/laptop til filserver. Det må jo være den brannfaren. Har en eldre Acer maskin liggende. Den yter ganske mye varme og den lyden som kommer ut av selve strømadapteren er skummel. Jeg lar aldri laptop eller strømadapteren stå i uten at jeg er i huset. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Jeg ville nok ikke brukt en netbook/laptop til filserver. Det må jo være den brannfaren. Har en eldre Acer maskin liggende. Den yter ganske mye varme og den lyden som kommer ut av selve strømadapteren er skummel. Jeg lar aldri laptop eller strømadapteren stå i uten at jeg er i huset. Bare å butte laderen i en metallboks, og fikse sånn at cpu aldri jobber mere en ca 40-50%. Da blir det ikke varmt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2010 Rapporter Del Skrevet 27. september 2010 Har kjøpt meg en VPS-server med CentOS! Gud så moro det er å leke med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå