kloningen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hm, er jo strengt tatt bare en WD disk (noe jeg har gooode erfaringer med) inni en WD boks. hmm hm Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 nei det er to, på en usb kontroller = likley to fail somewere. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hm, er jo strengt tatt bare en WD disk (noe jeg har gooode erfaringer med) inni en WD boks. hmm hm Av de diskene jeg har hatt feil på, har alle vært WD. Jeg holder meg unna Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 WD er mye treigere enn Samsung Spinpoint F3 f.eks. Har en 500gb wd black og en 500gb SPF3. WD har nå 60mb r/w i motsettning til SPF3 som har 160mb r/w. Begge er ca like gamle. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Når det gjelder samsung er det bannlyst i mitt hjem for min del xb Går vel litt forskjellig fra person til person Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du har sikkert rett med det Tran, men tru dem fleste har hatt sine dårlige stunder med WD disker Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Huh.. Av de diskene jeg har hatt så har alle som ikke har vært wd havarert. Ikke ett WD havari av totalt 10-12 disker siste 10år, men maxtor og seagate derimot Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nå virker det snart som alt er bannlyst ifra tran sin pc da :!: Samsungs sine F1-F3 serie er jo meget gode. Men man opplever forskjellig, er slik med data og det viktigste man gjør er og høre på andres meninger:) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Huh.. Av de diskene jeg har hatt så har alle som ikke har vært wd havarert. Ikke ett WD havari av totalt 10-12 disker siste 10år, men maxtor og seagate derimot Maxtor var det værste... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvilken butikk er det dere bestiller OCZ Freeze fra? Jeg fant ingen butikker med min halvhjertede leting Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Skal putte inn flere harddisker i Corsair 800den min og er derfor på jakt etter en 5,25" til 3,5". Noen som har forslag til en enkel og billig sak? Har 4 stk 5,25" slots tilgjengelig. Tipper det blir en 3x 5,25 til 4 stk 3,5" eller 4x 5,25" til 5x 3,5" Edit. Vil denne saken passe mon tro? Endret 8. september 2010 av Teac Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Hvilken butikk er det dere bestiller OCZ Freeze fra? Jeg fant ingen butikker med min halvhjertede leting Her foreks: http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=46_58&products_id=24801 ikke Freeze, men like bra: http://www.sidewindercomputers.com/arcomxthco1.html Endret 8. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Ja i dag var det på tide og ta en skjæu i kabinettet, har ikke rørt inni det siden i våres og det hadde samlet seg en deeel støv, demonterte og vaska, rengjore prossesor og NH-D14 å så skulle jeg sette det sammen igjen.. smørte på pasta og whoops etter bare et halvt kryss var det tomt for pasta...! Resultat: 1. For mye pasta 2. Hvorfor i kryss?? Neida er ikke så mye Hvorfor i kryss er jeg ikke sikker, fant ut at det var best tror jeg. Endret 8. september 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jo, det der er mye....har lagt på så mye oasta i mitt liv som pc-nerd at det ser jeg Du skal ha det så tynt at du omtrent kan se cpuen igjennom...hvis pastaen hadde vært hvit foreks. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Maxtor var det værste... Eldste diskene jeg har er Maxtor Men de bråker jo greit mye.. Har kun opplevd 1 fra fall på disker, eldre Samsung IDE disk. Btw, fikk meg en ny WD Green 1,5TB intern i dag, så får vi se om den duger. Har mange eksterne WD som funker greit enn så lenge, så kan jo håpe. Endret 8. september 2010 av aGal Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Folkens, har tenkt å gå til innkjøp av NAS, men valget er ikke enkelt. Står mellom 3 muligheter: Netgear Stora Home Network Storage + dlna - Ikke e-sata LG N2R1DD1 + Minnekort + LCD skjerm + E-sata + 3 stk usb - Stor (?) D-Link DNS-323 - Gammel - 1 usb Ser på LG som det beste valget. Noen input? Planen er å sette inn 2x2tb disker i JBOD. Endret 9. september 2010 av Teac Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Billig billig? http://www.amentio.no/Avdelinger/datautstyr/Harddisk/3,5__S-ATA/Western_Digital/WD-Caviar-GP-2TB-64Mb-cache-WD20EARS-1020232.aspx?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=Amentio+Nyhetsbrev+[ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 psst, lange linker i url tag. De fungerer ikke utenom Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Billig billig? http://www.amentio.no/Avdelinger/datautstyr/Harddisk/3,5__S-ATA/Western_Digital/WD-Caviar-GP-2TB-64Mb-cache-WD20EARS-1020232.aspx?utm_source=apsis&utm_medium=email&utm_campaign=Amentio+Nyhetsbrev+[ Denne linken er vell litt bedre. Ikke noe spesielt billig det. Jeg ville heller gått for Samsung eller Seagate. Synes WD er litt bråkete og har sett WD på en del lister over "kranglete" disker i det siste. Endret 10. september 2010 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå