Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Lars: Ikke for og være pirkete, men 5 er best siden noen kan variere litt. Og for og få det så rettferdig som mulig, for hadde vært gull om man fant en billig type som fungerer bra. Ihvertfall for oss som bruker "litt" av det Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Oki, ser de har et lite utvalg på DX, bestiller noen (de med best review). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Artig ja Jeg bruker selv Noctua sin nå, jeg vil gjerne få tak i Freeze..men gidder ikke og bestille fra utlandet bare for et par tuber Freeze. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Er det noe å spare på å kjøpe fra utlandet da, eller ar det bare for å få tak i det beste? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ingen har det i norge...derfor Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hmmmm Komplett hadde i sin tid, men så fjernet de det og tok inn noe skrot istedet. Ja ja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Datakjeden hadde også, men blitt fjernet ifra levrandørens sitt lager fikk jeg beskjed om:( Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Er Freeze tatt av salg? Godt jeg fortsatt har en tube nok til 10 prosessorer til Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Nei, her i Norge er det ingen som har den Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Noen her som kan bekrefte at disse minnebrikkene fungere på dette hovedkortet? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Det vil fungere knirkefritt Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Bra setter sammen pc til broren min. pris/ytelse har en del å si og de brikkene hadde lav latency og grei hastighet i tillegg til at de var billige Her er oppsettet ihvertfall. Hvis noen har noen forslag til endringer jeg bør gjøre, så skrik ut. blir bestilt i løpet av kvelden. https://prisguiden.no/profil/lister/115173 alt av komponenter som mangler har han fra før. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Huh awww ingen som har det lenger : O : O ikke netshop heller æææ. Vi kjøper en hel bunch og selger til forumbrukere :3 Netshop har nytt design Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg hadde kjøpt 2-3 tuber ja Tran Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Huhu ^^ jeg gidder nok ikke, men om noen gjør det så kjøper jeg et par! hillvette, fant en niice viftestyring hos netshop her om dagen.. men nå har de fjernet den. Var denne men i sort: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datakomponenter/Kj%C3%B8ling/Viftestyring/5-25-/Scythe-Kaze-Server-525-viftestyring-s%C3%B8lv-37242.aspx Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Mitt valg når det gjaldt viftestyring fallt på denne: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datakomponenter/Kj%C3%B8ling/Viftestyring/5-25-/Zalman-viftestyring-ZM-MFC3--40848.aspx Kom med en strømmåler også så det var en liten bonus. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Litt dyr til å bare støtte 3 vifter. Tror jeg skal ha denne: http://www.netshop.no/Avdelinger/Datakomponenter/Kj%C3%B8ling/Viftestyring/Diverse/Zalman-viftestyring-ZM-MFC1-Plus,-Sort-6-kanaler-28653.aspx Btw Bestilte Logitech G510 tastaturet i går kveld : 3 Blir nice håper jeg. Next up blir Western Digital My book Mirror edition 2 tb Den har innebygd raid kontroller så den kjøres i Raid 1 = perfekt backup for den late :] Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 så du har tenkt å betale for 4tb slik at du får en 2tb harddisk håper jeg jagge det ikke er random shit drive, men faktisk backup av viktige ting :b Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 så du har tenkt å betale for 4tb slik at du får en 2tb harddisk håper jeg jagge det ikke er random shit drive, men faktisk backup av viktige ting :b Du misforstår. det er TO 1tb disker i den. så den brukbare kapasiteten blir 1tb. Skal såklart være til backup. Lever i frykt hver dag nå for at interne 1tb disken min skal ryke Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Mener nå bestemt at det er større sjanse for den eksterne ryker der det er bedre med RAID 1 intern. Ser berre bak på alle eksterne diskene jeg har kverket i løp av årene... ikke få akkurat. Spesielt WD merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå