FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Det er antall GB per kjerne som gjelder. Og jo mer GB man har jo bedre vil det yte på større oppløsninger? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Noen spill tar nytt av mer minne på større oppløsninger Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Huhuu kortet er kaldere under load faktisk. (det med knekt vifteblad) går ikke over 60 i Mafia 2 I går var begge kortene på 70ish i mafia 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Du har sikkert føkka opp mer. Ler :!: Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Ikke han, det er kortet som det er noe gale med :!: Tuller bare Tran Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 I dont get it Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Ja i dag var det på tide og ta en skjæu i kabinettet, har ikke rørt inni det siden i våres og det hadde samlet seg en deeel støv, demonterte og vaska, rengjore prossesor og NH-D14 å så skulle jeg sette det sammen igjen.. smørte på pasta og whoops etter bare et halvt kryss var det tomt for pasta...! Resultat: Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Ja men...har ikke du allerede for mye pasta ? Etter hva jeg har forstått skal man kun bruke et tynt lag. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Der har du jo nok pasta til 3-4 prosessorer! Bruker du for mye så virker kjølepasta mot sin hensikt... Lenke til kommentar
larsere Skrevet 6. september 2010 Rapporter Del Skrevet 6. september 2010 Ja, det var jo faktisk ganske mye pasta. Prøv å gni det litt utover å fjern litt med en kniv/kredittkort.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 ALTFOR mye, så gjør som Lars sier og fjern litt og så smør utover. En liten ert holder. Bruker på størrelse med et stort riskorn og det dekker hele fint:) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ja i dag var det på tide og ta en skjæu i kabinettet, har ikke rørt inni det siden i våres og det hadde samlet seg en deeel støv, demonterte og vaska, rengjore prossesor og NH-D14 å så skulle jeg sette det sammen igjen.. smørte på pasta og whoops etter bare et halvt kryss var det tomt for pasta...! Resultat: 1. For mye pasta 2. Hvorfor i kryss?? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg bruker bittelitt kjølepasta i hvert hjørne og på midten. Da er det veeeeldig lite jeg snakker om. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Jeg pleier å legge et tynnnt lag med OCZ freeze over hele. Hva er den beste kjølepastaen IDAG ? Freeze er så vanskelig å smøre ut.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Selv har jeg bare testet OCZ Freeze og Noctua NT-H1. Jeg merket ikke store forskjellen i utsmøring eller effekt på de to. Bruker OCZ Freeze nå. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Bruker bare en eller annen form for ikke-ledende pasata, som Noctua NT-H1. Er veldig striks på at den ikke skal være ledende da jeg også bruker den på ande komponenter. Skal bestille en sånn pakke med billigpasta fra DX for å teste, kan bli artig å se hvordan en så billig sak kan stå imot den mange ganger dyrere NT-H1 Endret 7. september 2010 av lars_era Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Veldig mye pasta ja, hos meg bruker jeg en pølse over kjernene i Arctic Silver stil og dette har funket svært bra. Er faktisk hva jeg har gjort med serveren denne gangen og den holder kjøleren varm og CPUen kald og ikke omvendt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Tran: Freeze er på toppen;) Lars_ Era:: Noctua sin skal egentlig vinne utifra det jeg vet. Men husk og ta ihvertfall minimum 3 mounts med hver kjølepasta Endret 7. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
larsere Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 3 mounts skal bli Har ikke sååå mye å gjøre her på Andøy uansett Da gjenstår det bare å se hvor raske DX er med levering, så skal man banke skitten ut av Noctuaen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Tran: Freeze er på toppen;) Lars_ Era:: Noctua sin skal egentlig vinne utifra det jeg vet. Men husk og ta ihvertfall minimum 3 mounts med hver kjølepasta Aha daså, får fortsette med den da ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå