Mr.Anki Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Testet litt her nå, det er samme lyden som kommer når en holder inne en tast lenge. Et par av tastene på tastaturet har en tendens til å henge seg opp, så er nok her lyden kommer fra. Noe mulighet for å så av denne lyden? Edit: Fant det. Endret 1. september 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tenkte jeg skulle spørre her men jeg vet ikke som det er det rette stedet, altså jeg har besstilt meg en Alienware m11x som kommer etter hvert, den skal brukes som en lan pc når jeg skal til kompiser sammen med den ene 24" skjermen min. Men i tilegg til det så tenker jeg på og kjøpe meg en "Gamepad" fordi det er det som er hoved prioriteten, siden bruker macen til og surfe med der. Derfor har jeg sett litt på denne, Logitech G13 Men jeg vet ikke om den funkerer uten noen av hoved kortene fra G** seriene. siden jeg ikke liker tastaturene derifra mens derimot så er Gamepadden fantastisk. men hvis dere har noe annet og anbefale så jeg åpen for forslag. Kake Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Hva tror dere. Er pcen min noe å legge ut på Itavisens Pimp my pc, eller er den for normal ? Specs finner dere i profil og i signatur. Det er ikke gjort så mye med den. Borret en del hull i kabinettet for hull, og en 360mm grill i toppen. Endret 4. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Med mindre du har gjort casemods synes jeg at du ikke skal legge den ut. Er alt for mange "OMG SE PÅ ÜBERHAXXORPCEN MIN!" der, når poenget med Pimp My Pc er å vise frem sine modifiserte PC-er. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ja, kanskje jeg lar være. Er nok av "stock" pcer der. Min er jo ikke akkurat spesiel. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 ITAVISEN er ikke særlig seriøst heller, sleg den ut. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Er det slik at harddisker over 1 TB har ingen/dårlig støtte i Windows Xp(home edi.) 32 bit? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Kun harddisker som bryter 2Tb barriereren. Men dette gjelder de fleste OS som baserer seg på MBT, det finnes nyere teknologier nå da, og i allefall XP X64 kan håndtere disse greit, men kan ikke boote fra disker som ikke har MBR. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ser logitech har kommet med nytt headset nå. G930 Er klin likt som Logitech G35, men det er trådløst.. http://www.logitech....ts/devices/7248 Om noen skaffer det vil jeg gjerne vite hvordan det er i bruk under spill osv. (Har G35 fra før... men tanken på å unnslippe den drittkabelen... ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nei, Beyer 770 Pro og ha egen mic Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 FYYYYYYFAEN nå er jeg irritert. Fikk igjen ene Gainward gtx460 kortet mitt for 2 uker siden fordi jeg klarte å knekke viftebladet på det og sendte det inn. Gjett hvem som klarte å gjøre akuratt det samme IGJEN da. Faen til møkkakvalitet på de satans drittviftene til Gainward. Skal aldri mer kjøpe gainward, bare møkk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Bortsett fra at kortet er 4-5c varmere nå så lager det ikke noen ulyder.. men tror jeg RMA'er fordet.. Vil ikke ha dritt i pc'n min. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lett å skylde på andre for sin egen røffe behandling. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lett å skylde på andre for sin egen røffe behandling. Jepp, selv hadde jeg en cpuvifte som det ene viftebladet knekte under bruk uten at noe var borti den. Fikk aldri noe ny vifte på den retursaken. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg hadde en vifte som jeg fikk knekt viftepladet på, og jeg fikk igjen på reklamasjonen je For viftebladet klarte utrolinokk å ødelegge den ene ledningen til den ene dioden. Så da fikk jeg ny Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvordan klarte du det Tran? Forøvrig så er ikke Gainward møkk, et merke er ikke dårlig bare for at det skjer noe med det du har;) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hmm jo vil konkludere med at byggekvaliteten er møkk, viftebladene er suuuuupertynne og knekker bare jeg stirrer hardt på dem. Veel altså jeg skulle nappe ut ene 3pins viftekontakten min som sitter på undersiden av nedereste kortet. klarte å være såviiidt nær vifta så bæng, flyr to vifteblader ut. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har dultet hånden inni en vifte uten av det gjør noe.. Men siden komplett er så supergreie og supersupport så får jeg muligens et Evga kort istedenfor. med slik "rund" vifte som blåser ut på bakenden (forrige gangen fikk jeg ikke det kortet fordi de ikke hadde det på lager, men skrev at jeg heller venter et par uker enn å få samme kortet igjen..). (syns det er på sin plass med litt support når man har brukt rundt 40 000 på butikken dems xb) Endret 6. september 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Haha ser den ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hva hjelper antall GB på skjermkort? Hvis man har 2x 768 vs. 2x 1GB, vil det bli noe forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå