Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle spørre her men jeg vet ikke som det er det rette stedet, altså jeg har besstilt meg en Alienware m11x som kommer etter hvert, den skal brukes som en lan pc når jeg skal til kompiser sammen med den ene 24" skjermen min.

 

Men i tilegg til det så tenker jeg på og kjøpe meg en "Gamepad" fordi det er det som er hoved prioriteten, siden bruker macen til og surfe med der.

 

Derfor har jeg sett litt på denne, Logitech G13

 

Men jeg vet ikke om den funkerer uten noen av hoved kortene fra G** seriene. siden jeg ikke liker tastaturene derifra mens derimot så er Gamepadden fantastisk. men hvis dere har noe annet og anbefale så jeg åpen for forslag.

 

Kake

Lenke til kommentar

FYYYYYYFAEN nå er jeg irritert.

 

Fikk igjen ene Gainward gtx460 kortet mitt for 2 uker siden fordi jeg klarte å knekke viftebladet på det og sendte det inn.

Gjett hvem som klarte å gjøre akuratt det samme IGJEN da.

Faen til møkkakvalitet på de satans drittviftene til Gainward. Skal aldri mer kjøpe gainward, bare møkk.

Lenke til kommentar

Hmm jo vil konkludere med at byggekvaliteten er møkk, viftebladene er suuuuupertynne og knekker bare jeg stirrer hardt på dem.

 

Veel altså jeg skulle nappe ut ene 3pins viftekontakten min som sitter på undersiden av nedereste kortet. klarte å være såviiidt nær vifta så bæng, flyr to vifteblader ut.

 

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har dultet hånden inni en vifte uten av det gjør noe..

 

Men siden komplett er så supergreie og supersupport så får jeg muligens et Evga kort istedenfor. med slik "rund" vifte som blåser ut på bakenden (forrige gangen fikk jeg ikke det kortet fordi de ikke hadde det på lager, men skrev at jeg heller venter et par uker enn å få samme kortet igjen..).

 

(syns det er på sin plass med litt support når man har brukt rundt 40 000 på butikken dems xb)

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...