FrankBjarne Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har pcen oppe på den svææære pulten med sidedøren av jeg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Har pcen oppe på den svææære pulten med sidedøren av jeg Det hadde jeg også, men satt dem på da det kom mye støv inn. Noen som har en idé hvordan jeg skal få skjært noe ut i sidedøra mi ? Endret 26. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 burde fungere supert. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) burde fungere supert. Er ikke sikker. Man skulle jo tro kabinettet var laget for å bli sendt i krig. Vell 2 mm tykke paneler er ikke å spøke med. Endret 26. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Nå er skjermkortvifta på 70% og tempen er på 55 grader idle.. Er vell grei nokk temp det. Får se mer på det imorra. CPU'n ligger jo på 26 grader, og har ikke gått over 40 grader i kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Skrudde av ei vifte som suger luft vekk fra kortet, så får vi se om det gjør forskjell. Satt også viftehastigheten på kortet til 30% som er det laveste den vil gå. Allerede har vi en liten økning i temp. Nærmer seg 50 grader nå. Men nå skal det sies at 480 har en annen kjøler en 470 som kan ha noe å si for kjøleffekten, spesielt i idle vil man se forskjell(vil jeg tro) Endret 26. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
johome Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Noen som har peiling på hva som skjer med at windows partisjons greia bare er mongo og ikke lar meg dele den i mer enn 614mb? Kan du legge ut bilde av diskbehandlingen ? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ja, det kan jeg. C: Skal shrinkes. Lenke til kommentar
johome Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Kan du gjøre dette med bildet : Post så et nytt bilde. ________ Er OS'et 32 eller 64 bit ? Endret 26. august 2010 av johome Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Har fiksa det nå med et annet program enn windows dritten. Opplever bare problemer med windows partisjonsgreia. Har 64-bits W7. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Venter på 800D.... Forresten. Er det noen som har veldig lyst til å sleeve hver eneste lille ledning fra strømforsyningen min i svarte sleeves for en billig penge? Den er sleevet fra før (Antec quattro 850w), men sleeven går jo ikke helt til kontaktene, og er heller ikke særlig eyecandy.. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Hmm.. Er det noe som er feil hvis det kommer en høy knitrelyd fra psu under load? Har endelig ordna ny hardisk etter at den forrige os disken min døde, og har testa med 2 strømforsyninger. Har tydeligvis ikke noe å si på ytelsen, men blir fortsatt litt nervøs når det kommer en høy knitrelyd fra psu.. Spurte amentio om dette på mail for et par dager siden, siden ingen svarte her. fikk dette svaret i dag: Hei Jeg vil anbefale deg å SLUTTE å bruke denne kjapt, da dette er meget brannfarlig. Vil også at du oppretter en retursøknad, slik at vi kan ta denne tilbake på retur. Ha en fin dag! av en eller annen grunn brøt jeg ut i latter når jeg leste det der.. men da blir jeg nødt til å sende strømforsyninga på rma så til dere som lurer, knitrelyd fra strømforsyninga er tydeligvis ikke bra Endret 27. august 2010 av henrikw92 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Venter på 800D.... Forresten. Er det noen som har veldig lyst til å sleeve hver eneste lille ledning fra strømforsyningen min i svarte sleeves for en billig penge? Den er sleevet fra før (Antec quattro 850w), men sleeven går jo ikke helt til kontaktene, og er heller ikke særlig eyecandy.. Jeg kan gjøre det, men ikke garrantere at den kommer i retur Endret 27. august 2010 av Refsa Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Haha :B får vel prøve meg på det selv (om ingen melder seg xb.. Vil ha noen med erfaring til å gjøre det såklart) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 du vil ha de enkelt slevet fra klumpen og ut? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Yes. (om du mener slik her: ) Men da altså i alle kablene til strømforsyningen Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Nå skal jeg sette inn et lydkort jeg fant Håper det funker. Er ett Creative Audigy 2 kort Funka som bare det Endret 29. august 2010 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Noen som vet om vanlig kontaktlim leder strøm? Har nemlig en molex-pin som ikke har lyst til å sitte fast Eventuelt en annen måte å få festet den på? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Skal jo ikke ha noe å si det. Du limer jo ikke noen kontaktpunkter sammen uansett. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Nå skal jeg sette inn et lydkort jeg fant Håper det funker. Er ett Creative Audigy 2 kort Funka som bare det Javell? Random Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå