Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har pcen oppe på den svææære pulten med sidedøren av jeg :D

Det hadde jeg også, men satt dem på da det kom mye støv inn.

Noen som har en idé hvordan jeg skal få skjært noe ut i sidedøra mi ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Skrudde av ei vifte som suger luft vekk fra kortet, så får vi se om det gjør forskjell.

Satt også viftehastigheten på kortet til 30% som er det laveste den vil gå. Allerede har vi en liten økning i temp. Nærmer seg 50 grader nå. Men nå skal det sies at 480 har en annen kjøler en 470 som kan ha noe å si for kjøleffekten, spesielt i idle vil man se forskjell(vil jeg tro)

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Venter på 800D....

Forresten.

Er det noen som har veldig lyst til å sleeve hver eneste lille ledning fra strømforsyningen min i svarte sleeves for en billig penge?

Den er sleevet fra før (Antec quattro 850w), men sleeven går jo ikke helt til kontaktene, og er heller ikke særlig eyecandy..

post-131571-1282915620,4818_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hmm.. Er det noe som er feil hvis det kommer en høy knitrelyd fra psu under load? Har endelig ordna ny hardisk etter at den forrige os disken min døde, og har testa med 2 strømforsyninger. Har tydeligvis ikke noe å si på ytelsen, men blir fortsatt litt nervøs når det kommer en høy knitrelyd fra psu..

Spurte amentio om dette på mail for et par dager siden, siden ingen svarte her.

fikk dette svaret i dag:

Hei

Jeg vil anbefale deg å SLUTTE å bruke denne kjapt, da dette er meget brannfarlig.

Vil også at du oppretter en retursøknad, slik at vi kan ta denne tilbake på retur.

Ha en fin dag!

av en eller annen grunn brøt jeg ut i latter når jeg leste det der.. men da blir jeg nødt til å sende strømforsyninga på rma :thumbdown:

så til dere som lurer, knitrelyd fra strømforsyninga er tydeligvis ikke bra :ph34r:

Endret av henrikw92
Lenke til kommentar

Venter på 800D....

Forresten.

Er det noen som har veldig lyst til å sleeve hver eneste lille ledning fra strømforsyningen min i svarte sleeves for en billig penge?

Den er sleevet fra før (Antec quattro 850w), men sleeven går jo ikke helt til kontaktene, og er heller ikke særlig eyecandy..

post-131571-1282915620,4818_thumb.jpg

Jeg kan gjøre det, men ikke garrantere at den kommer i retur

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Noen som vet om vanlig kontaktlim leder strøm?

Har nemlig en molex-pin som ikke har lyst til å sitte fast :thumbdown:

Eventuelt en annen måte å få festet den på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...