Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Ja begynnte og lure på om jeg hadde tatt feil her etter att jeg hadde posta, My bad Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 post resultatene dine da soppen. Hva er klokken på kortene dine btw? kjører stock frem til jeg bytter hk nå Men de 5870ene jeg har er tragisk på oc, men tjener ikke mye på og klokke de...cpuen man tjener på Så mye av dårlig fps er pga. uklokka cpu...det vet jeg, men var lavt uansett. Føler med deg siden jeg må kjøre stock (725mhz) pga det 5970 kortet mitt må vær verdens dårligste på oc. Noen få mhz over stock så går det rett i hardlock Tror jeg hadde fått en fet fps boost om jeg hadde fått det opp på 900-1000mhz. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 De fleste strømforsyninger misliker å bli kjørt hardt, så man bør ha mye å gå på av ekstra kraft, spesielt om man har planer om å ha maskinen lenge. (Kondensatore blir svakere etter noen år.) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Mumriken: Hadde ikke fått noe fet fps-boost desverre, noen fps..men cpuen er den du tjener mest på. ati-kortene sluker cpu-kraft. Mine låser seg på 880 Endret 13. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Er vel bc2 jeg tror fps hadde gått opp endel da begge gpuene konstant kakker på 100% usage, men alle ekstra fps er hjertlig velkommen Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Noen her som har erfaring med leveringstid hos performance-pcs? Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Noen her som har erfaring med leveringstid hos performance-pcs? Har bestilt derfra et par ganger, pleier å ta mellom 1-2 uker. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 ca. noe sånt ja:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Pakken kom i dag, tok 5 dager fra bestilling. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Har noen GSATA porter på hovedkortet, fungerer disse på samme måte som vanlig SATA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 GSATA har litt lavere ytelse enn vanlige SATA porter, slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Antar at det er et gigabyte hovedkort? De sette gsata på de portene som bruker en annen kontroller enn den som er innebygget i sørbroen. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Dere som har litt mer peiling på kjøling og slikt enn meg, er ikke noen som vet om en kjøler til xfx 5750 kort? ikke den de har på Netshop den er stygg! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Jeg har rotet bort en cpu. E6600'n jeg skal bruke i hybelmaskinen er forsvunnet... Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Aff, den svir. sitter her med en 6400 selv som jeg overklokker nå 1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Nå ser alt ut til å funke som det skal! Må bare vente til jeg har fått installert alle Steam-spillene på nytt osv. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Antar at det er et gigabyte hovedkort? De sette gsata på de portene som bruker en annen kontroller enn den som er innebygget i sørbroen. Stemmer er Gigabyte. Trenger ikke noe ekstra drivere for optimal ytelse eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Nå ser alt ut til å funke som det skal! Må bare vente til jeg har fått installert alle Steam-spillene på nytt osv. Den biten gruer jeg meg til selv når jeg skal sette opp ny kassa Har noen få Gb med spill på Steam Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Ta vare på steam mappen, da treng da ikke å instalere de på nytt Kun klienten. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Den biten gruer jeg meg til selv når jeg skal sette opp ny kassa Har noen få Gb med spill på Steam Bare BF:BC2 tar vel 7GB, og man har jo gjerne et par andre spill også, så det tar jo en del plass... Ta vare på steam mappen, da treng da ikke å instalere de på nytt Kun klienten. Jeg husker jeg gjorde det før, men med den trege USB-harddisken jeg la det over på tok det jo nesten like lang tid å overføre fra den som det tar å laste ned alt på nytt Jeg overdriver kanskje litt, men det tok en god stund å overføre alle filene... Det jeg synes er mest kjedelig er å overføre alle bildene, videoene og musikken. Det ta jo litt plass det ogaå, og når man bare har en SATA-disk blir det ikke noe enklere... Jeg må nok skaffe meg en SSD og et par TB-disker etter hvert Endret 14. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå