Eirik Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Tja, hvorfor ikke. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Rens tastene hver for seg manuelt med en fuktig klut. Legger du det i badekaret og heller vann over så går det galt, uansett om du bruker batterivann eller ikke. Batterivann er flott, men så fort det kommer i kontakt med et seigt tastatur så begynner det å oppføre seg som helt vanlig vann. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Rens tastene hver for seg manuelt med en fuktig klut. Legger du det i badekaret og heller vann over så går det galt, uansett om du bruker batterivann eller ikke. Batterivann er flott, men så fort det kommer i kontakt med et seigt tastatur så begynner det å oppføre seg som helt vanlig vann. Det er ikke direkte seigt da det ikke var mye sukker i det som ble kvelt over. Det er for det meste lukten som plager. Noen knapper fester seg litt, men ikke mere en at jeg såvidt kjenner det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Uansett - tastaturet må være meget rent for at det skal tåle et bad i batterivann, og da er liksom poenget borte. Er det lukten som er problemet så er det ikke verre enn å la den forsvinne av seg selv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Lyst til å selge PC-en og kjøpe ny ... Hva tror dere jeg får for den? Sjekk arbeidsloggen min for specs. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Muligens 4-5k. Mer enn det og det er på grensen til svindel. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Så jeg kan få såpass for den altså ... Bare å finne noen som vil kjøpe den da. Frister så sinnsykt å bygge seg en ny PC nå så, har ikke tatt i helt ny hardware på et halvannet år. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=yJVcW6Hjwks Ikke så ille for hardware som for det meste er to-tre år gammelt (Q6600, P5K Premium.) Eneste som er "nytt" er SSDene og skjermkortet. SSDer gjør underverker! Endret 12. august 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Hva slags SSD er det snakk om? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 To 80 GB Intel Gen.2 i RAID0 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 To 80 GB Intel Gen.2 i RAID0 I want Har bare en, poor me Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 tiden fra POST teller jo egentlig ikke siden den må den igjennom uansett, og det går like fort. Har en Intel 80gb SSD, fra windows lastingen bruker den 10 sek ca på å komme meg inn, noen ganger litt mer fordi jeg må skrive passord. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Jeg har fått et "lite" problem med de nye komponentene nå... Når jeg booter kommer jeg ikke lenger enn til den lille animasjonen med fire fargede flekker som beveger seg og blir til Windows-logoen. Akkurat i det den røde og den grønne flekken møtes stopper det helt opp. Har det noe å gjøre med at jeg bare koblet harddisken (med 64 bits OS, filer, programmer osv.) rett til hovedkortet uten å reinstallere OS, eller burde det gå fint? BIOS sier forøvrig at CPU tempen ligger på ca. 37 grader celsius, så H50-en funker i hvert fall Har dere noen gode råd for å få igang Windows? Jeg har bare en SATA-disk akkurat nå, og det er den med OS, filer, programmer osv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Du burde legge inn os på nytt, men du mister ikke noe med og gjøre det. Det du hadde i den gamle win. blir lagt i en mappe som heter windows.old eller noe:) JEg hadde lagt inn os på nytt:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Kan nok være at disken kommer rett fra en annen maskin ja. Prøv med en annen disk eller installer på nytt på den du bruker nå. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Det du hadde i den gamle win. blir lagt i en mappe som heter windows.old eller noe:) Jeg har gjort det før, så det er allerede en sånn mappe der Men det ser ikke ut som om Slot-In DVD-brenneren funker helt akkurat nå. Jeg har testa med f.eks. Linux-CD/-DVD-en, men får ikke opp noe. Jeg får kanskje teste med en "normal" DVD-brenner? Endret 12. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Post Mafia 2 benchene deres! Uten physx, fordi det er en feil ved bruk av kort i sli så de ikke jobber fullt.. Lagde film nå også; Politiet i Mafia 2 minner meg fælt om de voldelige politibilene i spillet "Driver" på ps1.. XD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) skal teste noen andre drivere..average er det samme på din oppløsning og 1980x1020 Pluss stock cpu holder kortene tilbake. Pluss driverne suger på Mafia 2 ..de jeg bruker nå ihvertfall tydligvis. Men 18.5 på min, 160 på maks og 60 på average. Men har du maks på alt utenom fysikk? eller valgte du bare high? Endret 12. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Er den bencmarken til mafia2 i demoen eller noe? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Japp Kommer med mine resultater asap Endret 12. august 2010 av lars_era Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå