Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rens tastene hver for seg manuelt med en fuktig klut.

 

Legger du det i badekaret og heller vann over så går det galt, uansett om du bruker batterivann eller ikke.

 

Batterivann er flott, men så fort det kommer i kontakt med et seigt tastatur så begynner det å oppføre seg som helt vanlig vann.

 

Det er ikke direkte seigt da det ikke var mye sukker i det som ble kvelt over. Det er for det meste lukten som plager. Noen knapper fester seg litt, men ikke mere en at jeg såvidt kjenner det.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et "lite" problem med de nye komponentene nå...

 

Når jeg booter kommer jeg ikke lenger enn til den lille animasjonen med fire fargede flekker som beveger seg og blir til Windows-logoen. Akkurat i det den røde og den grønne flekken møtes stopper det helt opp.

 

Har det noe å gjøre med at jeg bare koblet harddisken (med 64 bits OS, filer, programmer osv.) rett til hovedkortet uten å reinstallere OS, eller burde det gå fint?

 

BIOS sier forøvrig at CPU tempen ligger på ca. 37 grader celsius, så H50-en funker i hvert fall :)

 

Har dere noen gode råd for å få igang Windows?

 

Jeg har bare en SATA-disk akkurat nå, og det er den med OS, filer, programmer osv. ermm.gif

Lenke til kommentar

Det du hadde i den gamle win. blir lagt i en mappe som heter windows.old eller noe:)

 

Jeg har gjort det før, så det er allerede en sånn mappe der :p

 

Men det ser ikke ut som om Slot-In DVD-brenneren funker helt akkurat nå. Jeg har testa med f.eks. Linux-CD/-DVD-en, men får ikke opp noe.

 

Jeg får kanskje teste med en "normal" DVD-brenner?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

skal teste noen andre drivere..average er det samme på din oppløsning og 1980x1020 :roll:

Pluss stock cpu holder kortene tilbake.

Pluss driverne suger på Mafia 2 ..de jeg bruker nå ihvertfall tydligvis.

 

Men 18.5 på min, 160 på maks og 60 på average.

 

Men har du maks på alt utenom fysikk?

eller valgte du bare high?

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...