Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan spill snakker vi om da ?

 

Det som er bra og kompisene mine spiller ;)

Jeg spiller alle fps-spillene som er gode..multiplayer altså.

så nå venter jeg på Black ops, kane and lynch 2 og en haug til.

 

Så er ikke lett og si nøyaktig hvilket spill, kan godt hende det blir bare til ventrilo for den saks skyld.

som sagt, jeg vil lære meg serverbruk. Kan ingenting om det nå.

DET er det vitkigste.

Lenke til kommentar

De som lager Black Ops er ikke de samme som laget Mw2.

Vi får ihvertfall lage egne servere:P

 

Pluss de som har fått testet det er meget positive pluss de som lager Black ops er kjent for og følge opp spilene sine også;)

 

Jeg har ganske stor tro på det, og jeg er ikke noe stor fan av Mw2...selv om jeg er på 7 prestige :whistle:

 

Bc2: Vietnam ser jeg også frem til , MoH er allerede forhåndsbestilt :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hmm. Hva skjer egentlig med amentio og fraktpriser for tia? Hadde tenkt å bestille meg ett fractal design r2 kabinett der, siden de var de eneste som hadde det på lager. eller fjernlager ihvertfall da. Men totalen endte på over 1100 kroner og da droppa jeg det. Frakt var på litt over 300 kroner :ph34r:

 

Det samme skjedde når jeg skulle bestille ny skjerm, så jeg bestilte heller hos ps.

 

Får vel heller vente til noen andre får det inn på lager :hrm:

Lenke til kommentar

De som lager Black Ops er ikke de samme som laget Mw2.

Vi får ihvertfall lage egne servere:P

 

Pluss de som har fått testet det er meget positive pluss de som lager Black ops er kjent for og følge opp spilene sine også;)

 

Jeg har ganske stor tro på det, og jeg er ikke noe stor fan av Mw2...selv om jeg er på 7 prestige :whistle:

 

Bc2: Vietnam ser jeg også frem til , MoH er allerede forhåndsbestilt :thumbup:

 

Gjetter at det er Treyarch som lager det denne gangen?

 

 

MoH ser ut som bfbc2 med mindre maps og 0% rekyl på våpen + gameplayødeleggende elementer som "killstreak rewards".. Skaffer det hovedsaklig for å få BF3 beta tilgang :b

Lenke til kommentar

Viste seg at Amentio sin kundeservice er litt sta så de ville ikke gi meg EVGA gtx 480 pga at det kosta 300-400 kroner mere en de andre, og de ville ikke sende det i oppkrav og la meg betale de ekstra 300-400 kronene. Så da måtte jeg sende mail til dem og greier, som er en stor omvei. Så nå forhåpentlighvis får jeg EVGA istedet for msi eller zotac. Men må si at jeg er fornøyd med at de lot meg få et gtx 480 i bytte mot mitt gtx 295.

Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp på at Asus har annonsert Rampage III Formula, og ble dermed litt usikker på valget mitt (Asus Crosshair IV Formula, AMD Phenom II X6 1090T og Corsair Dominator GT 4GB).

 

Hvilke prisklasse tror dere Rampage III Formula kommer til å ligge på?

 

Jeg hadde jo originalt tenkt å skaffe meg Intel-oppsett :s

 

 

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Nye hk kommer hele tiden så og si, det oppsettet du hadde satt opp er jo helt knall:D

Nei, hold deg til valget du har tatt vil jeg si.

Du får så mye mer for pengene dine på det amd-oppsettet.

Hvis du går for X58 og skal ha 6 kjerners der så blir det 7-8k bare for cpuen. Så et greit 6gb sett blir dyrere. Kortet blir dyrere enn det du har valgt nå garantert.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...