kloningen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Noen som har ide om hvorfor utorent 1.8 bruker ca 1GB minne på maskinen min? Uferdige torrents? Hakke peiling egentlig. Nye utorrentene er så kompakte at det ikke skulle vært lov. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 JFM: Det ser ut som en Logitech MX1100. En test av den. Syns ikke den ligna så mye men Ser mye mer ut som en vx revolution http://www.logitech.com/index.cfm/394/165&cl=us,en Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Mulig det er en MX revolution også. Hvis sett fra riktig vinkel. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hei, hvor mange vifter medfølger det Antec Nine Hundred? Med mitt var det med 1x 200mm vifte og 3x 120mm vifter, disse var ferdig monterte. Men jeg hørt noen får 3 vifter ekstra med, har vært på hjemmesiden til Antec for å se om det stemmer. Men jeg er dårlig i engelsk, så er ikke helt sikker på hva de mener. Noen som kan hjelpe meg? Takk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Nei, når de mener 3 ekstra vifter mener de de 3 monterte 120mm viftene. *Har kabinettet* Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Nei, når de mener 3 ekstra vifter mener de de 3 monterte 120mm viftene.*Har kabinettet* Nei, det sies at noen får 3 ekstra vifter som ikke er monter i tillfelle noen av de 3 monterte ikke skulle funke. *Har også kabinettet* btw... vet hvordan kabinett du har og hva du har gjort med det... Endret 6. september 2008 av stiff-leet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Haha, "og hva jeg har gjort med det" .. høret slemt ut : P Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Haha, "og hva jeg har gjort med det" .. høret slemt ut : P Faktsik mener jeg det ble veldig fint... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det stemmer at noen får 3 vifter ekstra. Dette kommer av at det er en feilproduksjon på noen av viftene til antec så istedetfor å ta tilbake alle kabinette i butikken så legger de istedet ved 3 ekstra vifter. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Det stemmer at noen får 3 vifter ekstra. Dette kommer av at det er en feilproduksjon på noen av viftene til antec så istedetfor å ta tilbake alle kabinette i butikken så legger de istedet ved 3 ekstra vifter. Så jeg kan spørre om nye hvis mine ikke funker? Men tilbake til spørsmålet; står det noe om dette på hjemmesiden? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Viftekontroller-tingen er veldig sjør, har selv en vifte som er "defekt" EDIT: Overklokking på gang, sleng dere på tråden! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1004700&hl= Endret 6. september 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hvordan er det med mulighet for å overklokke en laptop? (Acer Aspire One A150) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 SetFSB eller ClockGen er vel eneste valg Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Men det skal gå greit med tanke på kjøling? Har bare tenkt på lett overklokking. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det stemmer at noen får 3 vifter ekstra. Dette kommer av at det er en feilproduksjon på noen av viftene til antec så istedetfor å ta tilbake alle kabinette i butikken så legger de istedet ved 3 ekstra vifter. Ingen som kan svare mer presist? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Si det sånn da: Tror ikke du skal begynne å mase om nye vifter hvis dine funker helt fint. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det stemmer at noen får 3 vifter ekstra. Dette kommer av at det er en feilproduksjon på noen av viftene til antec så istedetfor å ta tilbake alle kabinette i butikken så legger de istedet ved 3 ekstra vifter. Ingen som kan svare mer presist? Hva er det du vil at jeg skal si da? Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Si det sånn da:Tror ikke du skal begynne å mase om nye vifter hvis dine funker helt fint. De begynner vel kanskje å bli litt slitt snart? *åpner kabinettet og skjekker* ----------------------- Det stemmer at noen får 3 vifter ekstra. Dette kommer av at det er en feilproduksjon på noen av viftene til antec så istedetfor å ta tilbake alle kabinette i butikken så legger de istedet ved 3 ekstra vifter. Ingen som kan svare mer presist? Hva er det du vil at jeg skal si da? Jeg er vel egentlig interessert i 3 gratise 120mm vifter Endret 7. september 2008 av stiff-leet Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Men det skal gå greit med tanke på kjøling? Har bare tenkt på lett overklokking. Noe som er smart er å undervolte prosessoren, som du kan gjøre med NHC eller RMClock, så kan du overklokke skjermkortet med f.eks RivaTuner eller ATITool. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Den CPU'n i laptopen ligger på 1,6 GHz hvor høyt trur dere jeg vil greie å få den stabilt på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå