Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror crysis 2 blir litt bedre enn de forrige, tror de har satset mer på historie også nå...til den grad man kan i de fpsene der.

Men grafikken er alikevel det første man tenker på med crysis 2...og vi gleder oss vel. til og få rævkjørt pcene våres :love:

 

Jeg forventer full hexa-core støtte i Crysis 2!!

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

The lonely Fermi lurks in these late hours.

 

Bare lekt litt med bulb funksjon på kameraet i nesten pissmørke.. eneste er skjermen som står på,men gir ikke mye lys mot pc'n..

 

 

post-131571-1280631295,7812_thumb.jpg

 

Tror nesten det 29 tallet der er slags "rom temp".. rom temp måleren min er nøyaktig 29 den også...

 

Og litt offtopic..

Har hatt den en stund nå, men.. Mionix Naos 5000... Beste som har skjedd meg innen data.

post-131571-1280632266,9151_thumb.jpg

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ASLXPUU02021/acer-aspire-5551g

Kan noen hjelpe meg å finne et sted de selger skjerm som passer til denne? Skjermen var knust da jeg kom frem etter togtur over fjellet og jeg var selvsagt for smart til å kjøpe superforsikring i butikken. :wallbash:

 

Det blir Ebay for Larsern ja.

Er noen kina forhandlere der vet jeg som spesialiserer seg på slike smådeler, har du delenummeret er sjansene store for napp.

I andre tilfeller kan søk på maskinnavnet gi deg resultater.

Lenke til kommentar

Kunne trenge litt hjelp nå. Har byttet in skjermkortet mitt pga en feil, og siden erstatterkortet tar veldig lang tid å få in så har jeg fått tilbud om et par andre kort. Men så lurer jeg på hva som er det beste valget.

 

De han nevnte var

 

Radeon 5870

 

Radeon 5970

 

Gtx 480

 

 

Jeg kan få andre kort, men hvis de blir dyrere en originalkortet som 5970 er så må jeg betale et mellomlegg. Jeg kan også få 2 dårligere kort å kjøre sli eller xfire.

 

Er veldig usikker på hva som er det beste valget mtp ytelse, støy osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...