Mumriken Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 og hex-core støtte ala bc2 samt god crossfire skalering Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2010 Håper skaleringen blir top-notch, ja. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Tror crysis 2 blir litt bedre enn de forrige, tror de har satset mer på historie også nå...til den grad man kan i de fpsene der. Men grafikken er alikevel det første man tenker på med crysis 2...og vi gleder oss vel. til og få rævkjørt pcene våres Jeg forventer full hexa-core støtte i Crysis 2!! Endret 31. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) The lonely Fermi lurks in these late hours. Bare lekt litt med bulb funksjon på kameraet i nesten pissmørke.. eneste er skjermen som står på,men gir ikke mye lys mot pc'n.. Tror nesten det 29 tallet der er slags "rom temp".. rom temp måleren min er nøyaktig 29 den også... Og litt offtopic.. Har hatt den en stund nå, men.. Mionix Naos 5000... Beste som har skjedd meg innen data. Endret 1. august 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
larsere Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Mionix Naos 5000 ser deilig ut, er litt lei G9 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Thomas, det der er dårlig gjort, du vet at jeg har lyst på Naos 5000 Neida, nye hw-bilder er alltid gøy Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Tran: Er tempen ja Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ASLXPUU02021/acer-aspire-5551g Kan noen hjelpe meg å finne et sted de selger skjerm som passer til denne? Skjermen var knust da jeg kom frem etter togtur over fjellet og jeg var selvsagt for smart til å kjøpe superforsikring i butikken. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tiden flyr! Noen som husker denne? Den er faktisk over 5 år gammel. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Tiden flyr! Noen som husker denne? Den er faktisk over 5 år gammel. Husker hele sangen, videoen og melodien i hodet bare av å se tittelen, som om det var i går, høres nesten umulig ut at det er 5 år siden Endret 3. august 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Muligens det beste men alikevel det dårligste jeg har sett idag xD Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ASLXPUU02021/acer-aspire-5551g Kan noen hjelpe meg å finne et sted de selger skjerm som passer til denne? Skjermen var knust da jeg kom frem etter togtur over fjellet og jeg var selvsagt for smart til å kjøpe superforsikring i butikken. Det blir Ebay for Larsern ja. Er noen kina forhandlere der vet jeg som spesialiserer seg på slike smådeler, har du delenummeret er sjansene store for napp. I andre tilfeller kan søk på maskinnavnet gi deg resultater. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 12gb 1800mhz cl 6-8-6-20-1N Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Noen som vet av et sted der jeg kan laste ned Office 2007 lovlig? Min nabo (en pensjonist) spurte meg i dag om jeg kunne få tak i det, casen er at han har original cdkey men ikke CD. Takker for svar Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 TPB. Sålenge du ikke bruker crack eller slikt, så er det ingen synd å laste ned et image. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 TPB. Sålenge du ikke bruker crack eller slikt, så er det ingen synd å laste ned et image. Er noe sant i det, men nok om saken. Fant noe for litt siden som var "innafor". Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Kunne trenge litt hjelp nå. Har byttet in skjermkortet mitt pga en feil, og siden erstatterkortet tar veldig lang tid å få in så har jeg fått tilbud om et par andre kort. Men så lurer jeg på hva som er det beste valget. De han nevnte var Radeon 5870 Radeon 5970 Gtx 480 Jeg kan få andre kort, men hvis de blir dyrere en originalkortet som 5970 er så må jeg betale et mellomlegg. Jeg kan også få 2 dårligere kort å kjøre sli eller xfire. Er veldig usikker på hva som er det beste valget mtp ytelse, støy osv. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Tror ikke jeg hisser opp så mange når jeg sir 5970 er det beste(og dyreste kortet), men det er ikke akkurat "lydløst" slik som 480 og 5870 med nonreference coolers kan være. Endret 9. august 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Trodde 480 var et av de verste bråkebøttene på markedet. Er litt usikker på 5970 da jeg må betale en del i mellom for det. Hva hvis vi runder det ned til 480 vs 5870 da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå