Balli Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) liker ati korta mine jeg eller xfx ati kortene* Endret 24. juli 2010 av Balli Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Vi snakker om hovedkort da så Men er veldig glad i Ati kortene mine ja.... Må få noen scores fra deg Tran når du har fått de opp Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) WWWOOOOW fikk sms nå om at skjermkortene var oppe på posten nå! bestilte IGÅR! pleier vanligvis å ta 2-3 dager fra komplett.. :3 Weee Idag blir en travel dag med bench's og overklokking! og bildetaking : 3 Endret 24. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Norge : Digi , PCWorld.no Engelske : Tom's Hardware , Tweaktown , Anandtech (veeldig bra),PcPerspective. tilføyer fudzilla.com, finfin side. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Ehhh går det ikke å ha 3 skjermer og samtidi kjøre ytelsesmodus i SLi? gay. EDIT: ahhh.. surround 2d mode... må ha like skjermer... tsk tsk Endret 24. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Da har jeg kjørt litt Vantage og overklokkings-testing på 460'ene :'D Første test, på stock klokke hastigheter: Andre test, klokket til 800/1600/2000 Jeg skal finpusse mer på klokken, prøvde bare sånn kjappt. Om jeg ikke husker feil så er den klokken jeg brukte, Gainward's GS GLH (goes like hell) GTX460 sin fabrikk-klokk, og skal være det høyeste fabrikk-klokkede 460'en.. (Jeg har bare Gainward GS 460, men var null problemer å få den til GLH hastighet.. OG HØYERE SKAL DET BLI!)' Annen ting som må nevnes: Lydnivå. På lave hastigheter kan jeg såvidt høre dem, GTX260'en min bråket mer på lave hastiheter enn 2 av GTX460. Men på 85% og høyere er det ganske høy fæl lyd, men når jeg har den så høyt sitter jeg med headset og spiller uansett. EDIT: ooooog glemte nesten, bilder av selve kortene! Endret 24. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Blir dårlig luftinntak på det øverste kortet, det er ikke bra ihvertfall ikke bra siden der er et Fermi-kort. Endret 24. juli 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) GF104 vel og merke. forbedret Fermi kort. Kortet er ikke særlig varmt iforhold til GTX470 og 480 Idle ligger øverste kortet på rundt 55c (på 40% vifte hastighet) nederste ligger da på rundt 40c samme hastighet. I Vantage var øverste kortet bitteliten tur oppom ca 85c, på 90% viftehastighet da var nederste kortet rundt 70c. Veldig greit spør du meg. Endret 24. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ahh! Det ser jo greit ut det. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Er det mulig å få et bilde av hele kabinettet, Thomas? Det begynner å bli en stund siden sist jeg å det Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Joda, det kan du få, men blir litt "halvveis" fordi skrivebordet står i veien : 3 Får ta nerdebule bilder mens jeg er på saken.. Har så merkelig lys på rommet og mye tremøbler, så hvitbalansen i bildene blir så fuckd... Men men, here goes: SPØRSMÅL: hvorfor står det at jeg bare kan bruke 4gb av mine 6gb med RAM selv når jeg er på 64bits windows 7 ? Endret 24. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Får man så mye for et gtx260 fremdeles? Vurderer snart å bytte ut min gtx260_216. Men bør vel egentlig vente til neste generasjon kommer. Hvor stabilt er det forøvrig å kjøre SLI på et P45-hovedkort? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Tjah, bor man på bygda er det lett å få solgt bort for en tusenlapp ;D Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ser veldig bra ut Thomas, men har du vurdert å lakke innsiden av P183? Tror det kunne blitt stilig! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kunne blitt stilig ja, men neeeeh gidder ikke. rett og slett. XD Kjøper heller nytt, mer "high performance" kabinett... Men 800D er jo den nye Antec 900 lol, så venter på noe nytt.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Jaddah, da var ett skjermkort "ødelagt"... Satt å surfa litt, så plutselig hører jeg "KNEKKKKK!", og etterpå - klikk--klikk--klikk--klikk---klikk--klikk i en rask rytme.. Ene bladet på viften på nederste skjermkortet hadde knekt av, selvom ingenting hadde vært borti.. konkluderer med at det er helt jævla dårlig kvalitet på disse viftene og at selve bladhodet må ha sittet litt løst siden den pluselig kom borti dekselet.. RMA! EDIT; Men på en annen side, når jeg kjører bare ett av disse kortene har den virkelig gode temperaturer! 33c på 50% viftehastighet. Endret 26. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Jaddah, da var ett skjermkort "ødelagt"... Satt å surfa litt, så plutselig hører jeg "KNEKKKKK!", og etterpå - klikk--klikk--klikk--klikk---klikk--klikk i en rask rytme.. Ene bladet på viften på nederste skjermkortet hadde knekt av, selvom ingenting hadde vært borti.. konkluderer med at det er helt jævla dårlig kvalitet på disse viftene og at selve bladhodet må ha sittet litt løst siden den pluselig kom borti dekselet.. RMA! EDIT; Men på en annen side, når jeg kjører bare ett av disse kortene har den virkelig gode temperaturer! 33c på 50% viftehastighet. Sitter å venter på mitt skjermkort enda og har gjort det i over en måned nå. Sitter her med en lusen bærbar pc som ikke takler css engang. Endret 26. juli 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Kondolerer möller! Men heldigvis blir du bare SLi-fri istedet for GPU-fri. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Jah, sendt RMA nå, spurte om jeg kunne få Evga sin versjon av kortet siden den har annen type vifte (alà de som er på GTX470 og 480), litt mer solide. EDIT: Hmm mystiskt mystiskt. Forrige post jeg skrev skrev jeg på det ødelagte skjermkortet, da var tempen på 33c. nå er jeg på det skjermkortet som ikke er ødelagt og den ligger på 48c 0000t?? EDIT 2: nvm... var fordi det var 2 skjermer koblet til kontra istad med 1 skjerm. Litt sykt egentlig, at en skjerm ekstra gjør kortet ca 15c grader varmere... tsk tsk Endret 26. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Noen som vet hvor man kan få tak i Nvidia geforce gtx 295 billig ? Har litt lyst på SLI og backup så jeg slipper å være fri for pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå