johome Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Norge : Digi , PCWorld.no Engelske : Tom's Hardware , Tweaktown , Anandtech (veeldig bra),PcPerspective. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg elsker å lese om hardware news, men kjenner egentlig til få gode engelske/norske hardware sider. Savner en stoooor liste som samler alle hardware sider sånn at man aldri kan gå tom for lesing! Noen som kunne lagd en? ^^ Jeg kan godt lage en egen tråd om det, men jeg synes nå egentlig det burde vært en liste i førstepost. Litt sånn som i "Den modifiserte kaféen", bare med mere hardware og mindre modifikasjoner Norge : Digi , PCWorld.no Engelske : Tom's Hardware , Tweaktown , Anandtech (veeldig bra),PcPerspective. ... HardwareCanucks.com, TechPowerUp.com osv. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Jeg elsker å lese om hardware news, men kjenner egentlig til få gode engelske/norske hardware sider. Savner en stoooor liste som samler alle hardware sider sånn at man aldri kan gå tom for lesing! Noen som kunne lagd en? ^^ Jeg kan godt lage en egen tråd om det, men jeg synes nå egentlig det burde vært en liste i førstepost. Litt sånn som i "Den modifiserte kaféen", bare med mere hardware og mindre modifikasjoner Norge : Digi , PCWorld.no Engelske : Tom's Hardware , Tweaktown , Anandtech (veeldig bra),PcPerspective. ... HardwareCanucks.com, TechPowerUp.com osv. Hadde vært utrolig bra hvis vi kunne fått opp en samletråd eller bare tatt med i førsteposten her som du sa. En stooor liste over flest mulige hardware sider med bra lesestoff legionhardware.com , fudzilla.com er to ganske gode jeg kjenner til EDIT: Hadde vi laget en ny tråd tho, kunne vi lagt til vote over hvilken side folk foretrakk også. Kunne faktisk blitt en ganske så fin diskusjon/sladre/tipse-tråd angående de forskjellige sidene. Endret 23. juli 2010 av Core2Dude Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Skal man begynne å følge med på mange hardwaresider er en god rss-leser et must. Selv bruker jeg google reader - får med meg alt fra lokalavisen til slashdot på et sted, og det funker både når jeg er hjemme og via mobil. Lenke til kommentar
johome Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Eller du kan ta en litt annen vri på det : Jeg tar utgangspunkt i Google news /Science Tech Leser meg først gjennom førstesiden, deretter bruker jeg søkefeltet helt øverst, hvis jeg er ute etter et spesielt emne. Aplle's Ipad salg er omtalt i 1664 nettsteder, værsågod sier jeg bare... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hadde vi laget en ny tråd tho, kunne vi lagt til vote over hvilken side folk foretrakk også. Kunne faktisk blitt en ganske så fin diskusjon/sladre/tipse-tråd angående de forskjellige sidene. Om andre er interessert i det også kan det jo være en god idé. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 aaarrgh hvorfor legger skjermkort produsenter med EN molex til 6 pin når skjermkortet trenger to? Er ikke jeg som trenger det, har 4 stk på strømforsyningen, men problematisk å selge gtx 260'en min til folk uten slikt på psu.... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 aaarrgh hvorfor legger skjermkort produsenter med EN molex til 6 pin når skjermkortet trenger to? Er ikke jeg som trenger det, har 4 stk på strømforsyningen, men problematisk å selge gtx 260'en min til folk uten slikt på psu.... Produsenten regner jo med at de fleste har en 6 pin kontakt, så da legges det bare med en ekstra 6 pin overgang. Den som ikke har 6 pin kontakt på strømforsyningen sin i dag er vel litt utdatert? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Vil påstå det ja Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Den som ikke har 6 pin kontakt på strømforsyningen sin i dag er vel litt utdatert? Ja, selv strømforsyninga på 350W som fulgte med Fujitsu Siemens Scaleo L kjøpt i 2007 hadde en 6 pin kontakt Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Faen har du donert bort 260'din for Thomas ?! Kasta 2k i dass kaller jeg det !! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Hvorfor er det og kaste vekk penger, hvis den personen som fikk kortet ikke har råd til og kjøpe seg eget så kaller jeg det jævlig snilt!! Det har noe med og stille opp for andre i miljøet Så masse kred. til Thomas for og være så snill imot noen Fikk selv en E8500 og et Formula-hk for at jeg hjalp en person i timer....noe jeg har gjort med mange. Men han var en av de første som har tilbydd seg og gjøre noe slikt. Er nok av de som bare tar og tar, og vil bare ha...men ikke gir noe. Endret 23. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Tran har sikkert jobba flere titalls slitne timer på Meny eller Rema for å få rå til nVidia beautyen til 2 lapper så GIR han det bort ?! w0000t Neineinei -.- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Enda mer respekt sier jeg Har selv såvidt penger at det går rundt, men kan jeg hjelpe en kompis så gjør jeg det! Endret 23. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Ehmm.. dere misforstår. jeg solgte det for 1000kr. XD haha nå følte jeg meg skikkelig slem etter å ha lest det du skrev, amanita.. xb - og bestilte meg to Gainward GTX460 1GB for 3600,-.. kan ikke regne med å gå i pluss i denne businessen akuratt, men verdt det xD Endret 23. juli 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Da prøvde jeg meg på å lage en tråd som vi diskuterte om: samling av hardwaresider. Listen er ganske tom foreløpig men regner med de fleste her sitter med noen tips til sider! Den store tråden for hardware-sider/nyheter. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Tja, jeg har jo donert bort 1x HD 3850 da. Men har ikke noen flere store GPUer og donere bort, de gjenværende har en server misjon å gjøre Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Ehmm.. dere misforstår. jeg solgte det for 1000kr. XD haha nå følte jeg meg skikkelig slem etter å ha lest det du skrev, amanita.. xb - og bestilte meg to Gainward GTX460 1GB for 3600,-.. kan ikke regne med å gå i pluss i denne businessen akuratt, men verdt det xD Det skal du absolutt ikke gjøre Man gor ikke bort noe uten grunn og som oftest hvis man hjelper noen så er det kompiser. Og det vanlige er og selge slik man får litt og legge i til nye kort\hardware. Så hvis du føler deg slem av det jeg sa så beklager jeg for det skal du absolutt ikke Jeg ville bare poengtere at man er ikke dum osv. hvis man tar det valget:) Edit: 2x460 ja, det blir pent oppsett det:) Endret 23. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Oh yes, kommer til å bli så smooth med rød PCB og vifte på Evga x58 sli micro kortet : 3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Liker Evga-kortet mitt ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå