Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker å lese om hardware news, men kjenner egentlig til få gode engelske/norske hardware sider. Savner en stoooor liste som samler alle hardware sider sånn at man aldri kan gå tom for lesing! :D Noen som kunne lagd en? ^^

Jeg kan godt lage en egen tråd om det, men jeg synes nå egentlig det burde vært en liste i førstepost. Litt sånn som i "Den modifiserte kaféen", bare med mere hardware og mindre modifikasjoner ;)

Norge : Digi , PCWorld.no

Engelske : Tom's Hardware , Tweaktown , Anandtech (veeldig bra),PcPerspective.

... HardwareCanucks.com, TechPowerUp.com osv.

Lenke til kommentar

Jeg elsker å lese om hardware news, men kjenner egentlig til få gode engelske/norske hardware sider. Savner en stoooor liste som samler alle hardware sider sånn at man aldri kan gå tom for lesing! :D Noen som kunne lagd en? ^^

Jeg kan godt lage en egen tråd om det, men jeg synes nå egentlig det burde vært en liste i førstepost. Litt sånn som i "Den modifiserte kaféen", bare med mere hardware og mindre modifikasjoner ;)

Norge : Digi , PCWorld.no

Engelske : Tom's Hardware , Tweaktown , Anandtech (veeldig bra),PcPerspective.

... HardwareCanucks.com, TechPowerUp.com osv.

Hadde vært utrolig bra hvis vi kunne fått opp en samletråd eller bare tatt med i førsteposten her som du sa. En stooor liste over flest mulige hardware sider med bra lesestoff :D

legionhardware.com , fudzilla.com er to ganske gode jeg kjenner til :)

EDIT:

Hadde vi laget en ny tråd tho, kunne vi lagt til vote over hvilken side folk foretrakk også. Kunne faktisk blitt en ganske så fin diskusjon/sladre/tipse-tråd angående de forskjellige sidene.

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar

Hadde vi laget en ny tråd tho, kunne vi lagt til vote over hvilken side folk foretrakk også. Kunne faktisk blitt en ganske så fin diskusjon/sladre/tipse-tråd angående de forskjellige sidene.

Om andre er interessert i det også kan det jo være en god idé.

Lenke til kommentar

aaarrgh hvorfor legger skjermkort produsenter med EN molex til 6 pin når skjermkortet trenger to?

Er ikke jeg som trenger det, har 4 stk på strømforsyningen, men problematisk å selge gtx 260'en min til folk uten slikt på psu....

Produsenten regner jo med at de fleste har en 6 pin kontakt, så da legges det bare med en ekstra 6 pin overgang.

Den som ikke har 6 pin kontakt på strømforsyningen sin i dag er vel litt utdatert? :p

Lenke til kommentar

Hvorfor er det og kaste vekk penger, hvis den personen som fikk kortet ikke har råd til og kjøpe seg eget så kaller jeg det jævlig snilt!!

Det har noe med og stille opp for andre i miljøet ;)

Så masse kred. til Thomas for og være så snill imot noen :thumbup:

Fikk selv en E8500 og et Formula-hk for at jeg hjalp en person i timer....noe jeg har gjort med mange. Men han var en av de første som har tilbydd seg og gjøre noe slikt.

Er nok av de som bare tar og tar, og vil bare ha...men ikke gir noe.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ehmm.. dere misforstår. jeg solgte det for 1000kr. XD

haha nå følte jeg meg skikkelig slem etter å ha lest det du skrev, amanita.. xb

- og bestilte meg to Gainward GTX460 1GB for 3600,-.. kan ikke regne med å gå i pluss i denne businessen akuratt, men verdt det xD

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Ehmm.. dere misforstår. jeg solgte det for 1000kr. XD

haha nå følte jeg meg skikkelig slem etter å ha lest det du skrev, amanita.. xb

- og bestilte meg to Gainward GTX460 1GB for 3600,-.. kan ikke regne med å gå i pluss i denne businessen akuratt, men verdt det xD

Det skal du absolutt ikke gjøre :)

Man gor ikke bort noe uten grunn og som oftest hvis man hjelper noen så er det kompiser.

Og det vanlige er og selge slik man får litt og legge i til nye kort\hardware.

Så hvis du føler deg slem av det jeg sa så beklager jeg for det skal du absolutt ikke :thumbup:

Jeg ville bare poengtere at man er ikke dum osv. hvis man tar det valget:)

Edit: 2x460 ja, det blir pent oppsett det:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...