henrikw92 Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Noen som har forslag til en sjappe som har 3 pin til 2x3 pin adapter på lager og som har lav fraktkostnad? Fant på chilledpc, men de var tomme og fikk ikke svar på mailen jeg sendte om når de får inn: Finner ikke noe på dx og performancepcs har høy frakt Endret 12. juni 2010 av henrikw92 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg har tre stk, de kjøpte jeg fra Sidewinder tror jeg. Eller PerformancePCs. De er også sleevet. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Bare performance-pcs som har på lager, og da blir det dyr frakt i forhold til hva jeg bestiller -.- Får vel bestille litt ekstra da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg trodde ARM var en del av RISC? Har gått litt i surr for meg, men det er sant det. Tror ARM er en videreutvikling og forgrening av RISC da, i likhet med en haug av andre arkitekturer som PPC, AVR, AMD2K and blæblæblæ. Men back to my question: Hva er mest effektivt til hva? Jeg vet at ikke alt egner seg til 3D, men har også hørt at x86 er en halvdårlig og ineffektiv arkitektur til veldig mye arbeid. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Ny laptop med Intel Core i3 330M prossesor, (2.13 ghz) Rate, bra eller dårlig? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Har du en link? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Har du en link? http://ark.intel.com/Product.aspx?id=47663 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 haha, han mente til selve laptopen, en prosessor kan ikke gjøre noe som helst når den er alene vet du Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Hmm.. Leter etter ett billig x58 hk med sli støtte, siden det jeg sitter på nå har noen bøyde pins i sokkelen som jeg ikke får bøyd tilbake, og det støtter heller ikke sli. Er litt usikker på hvilket av disse kortene jeg burde gå for: MSI X58 Pro-E Min lenkeDFI LanParty DK X58-T3eH6 Heller litt mot dfi kortet, men er usikker. Noen som har noen erfaringer eller innvendinger å komme med? Edit: Btw, noen som vet hvor jeg kan få tak i en sli bro? Endret 17. juni 2010 av henrikw92 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Dfiet er et godt kort, sli-bru kan du kjøpe hos komplett også Hadde storebroren til det Dfiet og likte det veldig godt. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 hmm, blir nok dfi ja Men finner ikke noe sli-bro. finner kun denne og det er 3-way sli + at jeg tror ikke dne passer til grafikkortet mitt heller Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg har en liggende her så send meg adressen din på pm til meg så sender jeg en til deg Får gjort det på lørdag eller mandag siden jeg skal sende en pakke til en annen også Lenke til kommentar
larsere Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Er det noe som er spesielt billig av datautstyr i USA og på Island? Drar først til New York i mårra, så til Reykjavik. Hadde vært greit å vite hva jeg skal se etter Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Evga X58 Sli micro. Jeg har det, herligt kort.. vet nå ikke om det er så billig men.. Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Noen som vet om jeg vil merke noe forskjell i ytelse på dual og triple channel på minnet? Har 4gb i dual channel nå, siden jeg presterte å kjøpe feil. Men vurderer å kjøpe 3gb med valueram i stedet. Vil det bli noe merkbar forskjell fra 4gb 1600mhz cl8 dual channel brikker til 3gb 1333mhz cl9 triple channel? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Hvorfor selger NetShop plutselig hagemøbler? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Kan man kjører 4 minnebrikker i dualchannel på et X58 kort? Lenke til kommentar
henrikw92 Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Kan man kjører 4 minnebrikker i dualchannel på et X58 kort? Trod det skal funke, spørs hvilket kort kanskje. Men jeg kjører ihvertfall 2 brikker i dualchannel på mitt kort. Men du må nesten se i brukermanualen eller noe il det koertet du har tenkt å bruke. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Kan man kjører 4 minnebrikker i dualchannel på et X58 kort? du ser på bildet jeg postet to poster over, så ser du instruksjoner og info om hvilke måter du må sette brikkene Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Var inni bios for å forandre på noen lys greier på hovedkortet, og fant noe som heter CPU level up, der kommer det opp i7 940 og i7 965. Vill det si at den klokker automatisk opp uten at jeg trenger å gjøre noe eller må jeg stille noe selv for å få det perfekt ? (HW i signatur) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå