Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Hadde gjort det får lenge siden hadde det ikke vært for de nye spillene Win7 er rett og slett latterlig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Jeajea. Finnes vel noe for enhver smak. Hvis W7 er så latterlig, så er det vel bare å bruke noe annet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Som sagt jeg må bruke det, men de kunne gjort visse ting MYE bedre med Win7. Og nei Wiki, så lenge det er som det er i dag så må man bruke Win7 Ihvertfall hvis man liker spill. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg klager ikke, det er bare så jævlig morsomt! Og du har helt rett i at jeg bruker noe annet. 95% Ubuntu, 2.5% WinXP (WWP og HL2), og 2.5% W7 (Electronic Workbench, Silverlight video). Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2010 Er faktisk veldig morsomt siden hvis man spør om hjelp på win-forumene....så sier de alltid at man må sjekke alt av hw, selv om man har gjort det før man kommer og spør der :!: Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Nja, Windows 7 er mye bannskap. Jeg savner rett og slett en heftig entusiast versjon som gjemmer bort mye av det unødvendige hvermansen tøvet man nesten aldri bruker som proff og drar frem og gjør ting ryddigere for skikkelig bruk. Altså administrative verktøy mye lettere tilgjengelig, en pen "Kjør" kommando på startlinjen for søke funksjonen der står bare og støver ned hos meg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Kan noen si meg hva som er så spesielt med denne harddisken? Hva menes med at harddisken er av type hotswap? Jeg vet hva hotswap er om man snakker om kabinetter, men hva betyr det når man snakker om harddisker? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Nja, Windows 7 er mye bannskap. Jeg savner rett og slett en heftig entusiast versjon som gjemmer bort mye av det unødvendige hvermansen tøvet man nesten aldri bruker som proff og drar frem og gjør ting ryddigere for skikkelig bruk. Altså administrative verktøy mye lettere tilgjengelig, en pen "Kjør" kommando på startlinjen for søke funksjonen der står bare og støver ned hos meg Pell deg tilbake til Linux, du hører ikke hjemme i Windows-verdenen. Linux! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Hahaha, har kjørt Linux og var imponert... Men dessverre er det oppgaver hvor jeg fortsatt trenger Windows. Men blir vell en Linux software RAID lagringsmaskin, og her skal det rigges opp litt av hvert i allefall. Men poenget mitt er at XP som ellers kun mangler litt av samme måten å håndtere GPU drivere på som Windows 7 (Veldig god ALT + TAB støtte.) og DX11 hadde vært mye bedre om det hadde fått disse funksjonene. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Windows 7 er den beste OS'en jeg har prøvd vertfall, siden jeg prøvde Windows ME for første gang. ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 ME er jo verre enn Vista! Var innlegget ditt ironisk eller noe? Lenke til kommentar
larsere Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Digger ME, kan sitte å le av det i timesvis Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Mmmm hardwarekafèen just went OSkafèen... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Som sagt jeg må bruke det, men de kunne gjort visse ting MYE bedre med Win7. Og nei Wiki, så lenge det er som det er i dag så må man bruke Win7 Ihvertfall hvis man liker spill. Det vil alltid være ting som kan bli bedre. Uansett hva man snakker om. Mmmm hardwarekafèen just went OSkafèen... Nå var det vel hardware-støtte diskusjonen startet med. Og greit med litt aktivitet her - har ikke vært så sinnsykt mye av det i det siste. Endret 8. juni 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Mmmm hardwarekafèen just went OSkafèen... Er faktisk hardware vi prater om så mmmmm en annen plass :!: Wiki: Joda, kan alltid bli bedre, men er ikke helt det jeg mener...tar rasten på msn med deg siden du er så tverr på dette "klaske deg i bakhuet med et dødt hk" Lenke til kommentar
larsere Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 "klaske deg i bakhuet med et dødt hk" Tråkka faktisk på ett her om dagen, begynte faktisk å blø... Btw. Noen som vet om MCW60 passer 5850? Tenkte bare å bruke stock minne/vrm kjøleplate Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) [quote name='Amanita Muscaria' date=' 8. juni 2010 - 14:37' timestamp='1276004221' Wiki: Joda, kan alltid bli bedre, men er ikke helt det jeg mener...tar rasten på msn med deg siden du er så tverr på dette "klaske deg i bakhuet med et dødt hk" Jeg er ikke tverr jeg, jeg bare sier det jeg mener Da må du finne deg et eget, for mitt virker igjen Endret 8. juni 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) mcw60 passer, men kanskje du trenger et slikt mounting-sett wiki: selv om du sier det du mener så er du tverr...nok om det ( var litt spøk i det da:P) Win7 har store problemer med hw...så hjelper fint lite om ting kan bli bedre:) Endret 8. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
larsere Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 Hmm.. kan hende det ja, hvis ikke den er solgt i forskjellige revisjoner med forskjellig støtte. Hvis jeg finner ut at den støtter 48*0 så burde den vel også passe 58*0? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2010 ME er jo verre enn Vista! Var innlegget ditt ironisk eller noe? Mulig jeg tuller nå.. var så lenge siden. Tror det var et OS mellom win98 å XP.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå