Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, Windows 7 er mye bannskap.

Jeg savner rett og slett en heftig entusiast versjon som gjemmer bort mye av det unødvendige hvermansen tøvet man nesten aldri bruker som proff og drar frem og gjør ting ryddigere for skikkelig bruk.

Altså administrative verktøy mye lettere tilgjengelig, en pen "Kjør" kommando på startlinjen for søke funksjonen der står bare og støver ned hos meg :p

Lenke til kommentar

Nja, Windows 7 er mye bannskap.

Jeg savner rett og slett en heftig entusiast versjon som gjemmer bort mye av det unødvendige hvermansen tøvet man nesten aldri bruker som proff og drar frem og gjør ting ryddigere for skikkelig bruk.

Altså administrative verktøy mye lettere tilgjengelig, en pen "Kjør" kommando på startlinjen for søke funksjonen der står bare og støver ned hos meg :p

Pell deg tilbake til Linux, du hører ikke hjemme i Windows-verdenen. harhar.gif

Linux! wub.gif

Lenke til kommentar

Hahaha, har kjørt Linux og var imponert... Men dessverre er det oppgaver hvor jeg fortsatt trenger Windows.

Men blir vell en Linux software RAID lagringsmaskin, og her skal det rigges opp litt av hvert i allefall.

Men poenget mitt er at XP som ellers kun mangler litt av samme måten å håndtere GPU drivere på som Windows 7 (Veldig god ALT + TAB støtte.) og DX11 hadde vært mye bedre om det hadde fått disse funksjonene.

Lenke til kommentar

Som sagt jeg må bruke det, men de kunne gjort visse ting MYE bedre med Win7.

Og nei Wiki, så lenge det er som det er i dag så må man bruke Win7 ;)

Ihvertfall hvis man liker spill.

Det vil alltid være ting som kan bli bedre. Uansett hva man snakker om. :)

Mmmm hardwarekafèen just went OSkafèen...

Nå var det vel hardware-støtte diskusjonen startet med. Og greit med litt aktivitet her - har ikke vært så sinnsykt mye av det i det siste.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

[quote name='Amanita Muscaria' date=' 8. juni 2010 - 14:37' timestamp='1276004221'

Wiki: Joda, kan alltid bli bedre, men er ikke helt det jeg mener...tar rasten på msn med deg siden du er så tverr på dette :tease: "klaske deg i bakhuet med et dødt hk" :innocent:

Jeg er ikke tverr jeg, jeg bare sier det jeg mener ;)

Da må du finne deg et eget, for mitt virker igjen :w00t:

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...