Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) den har 3 hastigheter som den skifter imellom, idle på 157\300,middels-load på 600\900 og full load 850\1200:) Dette er ihvertfall de 3 stock-hastighetene Endret 2. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ene disken min tok nettopp kvelden.. Rapporterer 0x70 i DFT og kommer ikke opp i hverken BIOS, DFT eller Windows. Fra nå av kommer jeg ALDRI til å lagre noe viktig over lengre tid på en disk som ikke kjører i RAID1. Skal kjøpe meg noen 500-disker og raide dem i win2000. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Trenger et par litt lengere svarte s-ata kabler, noen som hvet hvor man får tak i sånt helst i norge ? begynner å bli sånn rimelig desperat etter å finne det for kablene som fulgte med hovedkortet er ikke akkurat av den kjempelange sorten, her snakker vi ca 50 cm fra tupp til tupp. I tillegg er de røde noe som gjør dem veldig lett synelig Endret 3. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Står ikke at den er svart da så må stole på bildet, men den er hvertfall 1m. S-ata 1m Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Serial ATA kabel 1m eSATA-SATA Er et pluss hvis ene enden er 90 grader Endret 3. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 eSata er en sata kabel med klips på. Ingen problem å bruke den i en vanlig sata kontakt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Den tviler jeg litt på, da burde jo en sata kabel passe i en e-sata kontakt, men det gjør den ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Hele Evgas Hovedkort-team skal visstnok ha sluttet Futurelooks.com skrev det på twitter. Endret 3. juni 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Den tviler jeg litt på, da burde jo en sata kabel passe i en e-sata kontakt, men det gjør den ikke. Sorry, det er selvfølgelig helt rett. Jeg som roter her. 1m 2m Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tusen takk, tror det blir et par sånne kabler så jeg får rotet bort. Har det noe å si for overføringshastigheten om man bøyer sata kabler, hørte en plass at det kunne i verstefall halvere overføringshastigheten om det er veldig ille. Er litt skepisk til om det er sant. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Mange av mine har hatt en litt nasty knekk på seg (de må vris 90 grader til ene siden poga plass), har ikke opplevd noen problemer. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Tusen takk, tror det blir et par sånne kabler så jeg får rotet bort. Har det noe å si for overføringshastigheten om man bøyer sata kabler, hørte en plass at det kunne i verstefall halvere overføringshastigheten om det er veldig ille. Er litt skepisk til om det er sant. Med mindre det blir brudd på kablene høres det ut som bullshit. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Bøyer man for mye der kabelen går inn i kontakten så kan det gi store problemer, alt fra datakorrupsjon til at det ikke fungerer. Når sata var ny teknologi var det faktisk advart mot dette i instruksjonene som fulgte med vanlige hovedkort. Har selv vært borti ei maskin der dette forårsaket ustabilitet og blåskjermer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Bøyer man for mye der kabelen går inn i kontakten så kan det gi store problemer, alt fra datakorrupsjon til at det ikke fungerer. Når sata var ny teknologi var det faktisk advart mot dette i instruksjonene som fulgte med vanlige hovedkort. Har selv vært borti ei maskin der dette forårsaket ustabilitet og blåskjermer. http://www.dustinhome.no/pd_5010096877.aspx Genialt mot slikt. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Den krakteristiske impedansen til kabelen kan endres og du kan da få stående bølger, men på så kort avstand tror jeg ikke det har noe å si Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hele Evgas Hovedkort-team skal visstnok ha sluttet Futurelooks.com skrev det på twitter. Lurer på hvorfor Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hele Evgas Hovedkort-team skal visstnok ha sluttet Futurelooks.com skrev det på twitter. Lurer på hvorfor Ikke akkurat den beste kilden da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Nei, og bare skrive den setningen "Breaking News! EVGA's whole motherboard design team quits. Hauling tail over to Sapphire" sier også mye om saken da :!: Her står det litt mer om det: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=253187 Og det er ikke hele temaet, men flere personer. Og de går faktisk over til Sapphire.... Endret 3. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Bare det ikke er noen viktige personer - men de fikk ihvertfall ferdig Evga X58 FTW3 før de sluttet da. Håper HW.no tar en liten test av det - for det ser så digg ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Og de går faktisk over til Sapphire.... Sapphire? Er ikke hovedkortprodusjonen dems temmelig død? Ihvertfall lenge siden jeg har hørt noe om nye hovedkort fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå