Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Var på microplex og bestilte et par deler, og ble overasket over hvor lite mere det kostet å få det på døra

 

 

 

service pakke (hente på postkontoret): 165,-

 

hjem på døren 200,-

 

prisene varierer jo med størrelse og vekt, men hadde forventet at prisen verfall ble doblet for hjem på døren.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Her går det ikke an å betale ekstra for å få det på døren. dontgetit.gif

Komplett?

Valgte "lever på kvelden" eller noe i den duren. Hvor bor du? Jeg bor i Drammen, kanskje det har noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar

Bor i en liten bygd i Nord-Trøndelag. Om jeg velger å få varen levert blir det bare "avvik i produksjonen," det tar 1-2 dager ekstra, og jeg må hente pakken på nærmeste post i butikk uansett. wallbash.gif

 

Men, så ille er det tross alt ikke - tar jo bare 3 dager før ordre fra normale nettbutikker kommer, og butikken er en liten kilometer unna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Boyeah, sjekket akkurat statusen på kortet på komplett.no.

 

# Plukking begynt: 2010-05-31T10:13

# Ferdigpakket: 2010-05-31T10:13

 

Plukket og pakket på under et minutt, gitt. :wee:

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg var her ja...

 

Har hatt CPU og GPU på den samme 24/7 klokken i flere måndter nå ;)

Kjører gamle spill maskinen slet med på maks grafikk og det kjører veldig bra. Men temperatur er et problem, har normalt vifta på GPU til 30-40% speed, det går fint om jeg er utafor spill men starter jeg f.eks BC2 så fryser maskinen seg litt og skjermen blir hvit og flimrete. Så om jeg glemmer og sette opp vifta til sånn 60-70% når jeg skal spille så skjærer det seg :p

 

CPU har kjørt veldig fint men om jeg ikke husker feil så fant Intel Burn testen masse feil i klokken min, har dog aldri gjort noe med det siden faktumet er at jeg er veldig fornøyd med klokken.

 

Legger ved et par bilder her.:

 

Full Load i Prime 95 samt testing av GPU. Se temperaturer.

post-161044-1275412908,9451_thumb.jpg

 

IDLE kjøring:

post-161044-1275413091,6924_thumb.jpg

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det sånn at skjermkortet mitt klokker seg automatisk opp når jeg spiller, eller kjører det på samme frekvens hele tida?

Blir litt forvirra, det står 875Mhz på nett, mens CCC sier at det kjører på 500. o_O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...