Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vell kobles til via usb. Det jeg lurer på er om WD TV klarer å gi strøm ut via usb. Visst ikke må jeg opp til 3.5" med strømadapter.

 

Så litt rundt, og kan ikke finne noen plasser der det står at man kan plugge en hdd direkte til den, så du må nok gå for et usb kabinett, Har en 2,5" usb kabinett og den bruker 2 usbplugger for å forskyne nok strøm til hdd, så det vil nok ikke være en god ide å bruke en 2,5" usb uten strøm tilgang. Men du får jo 3,5" usb kabinett med en medfølgene psu, å da kan du jo gå opp til 2 tb (?) og det holder jo for de fleste en stund.

 

 

Edit: anyone ?

 

Noen som vet hvor man får tak i litt lange svarte satakabler med 90 graders vinkel i ene enden ?

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så stille her i hardwarekafeen? Er rett og slett trist!

 

Fordi alle har flytta seg over i Den Kalde Kafeen :fun:

 

Fra spøk til revolver.

Jeg får SMART status BAD på en disk her. Kjapp innføring anyone?

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Jeg opplevde selv for en god stund tilbake at kabinettet jeg kjøpte hadde flere fester som var knekt av osv. Det er så kjipt når man er spent på hvordan det blir med hardwaren i det nye kabinettet.

 

Jeg føler med deg! hmm2.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mmmm, vifte i P183'et mitt som har begynt å lage svak "klikkelyd" for hver runde.. Lyden stopper når jeg gir litt tryk på viften.. How to fix?

Når du gir trykk på viften? Hva mener du?

 

Slå av maskinen, ta ut vifta, tørk den for støv og se at alt står bra til. Om det plager vettet av deg kan du jo evt. kjøpe ny? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...