bad__ip Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Hei folken's. Ser dette bra ut eller er volten litt høy? Orker ikke kjøre Prime over en hel natt, da må jeg isåfall legge meg på ett annet rom, og vil helst slippe det, men 2 timer+ stabil er vel så godt som stabilt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ikke så ekstremt, men en ganske dugende klokk! Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Glemte da å informere om at det skal være en 24/7 klokk og er ganske n00b da det gjelder klokking. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 aUTO-klokking har som vane av å klemme på ekstra mye volt for å unngå blåskjerm... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Tss, ikke jeg, men kan vel trygt si at **dp** har sine meninger om det: http://www.diskusjon...owtopic=1218611 Takk for svar! Endret 30. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 aUTO-klokking har som vane av å klemme på ekstra mye volt for å unngå blåskjerm... AUTO Clock? Dette er da ingen auto clock! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Åkei, my bad, syns bare Asus programmet hadde så stort preg av dèt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Asus Suite er vel kun for monitorering? Probe har vel noen tweaks, men i utgangspunktet er det vel kun for å lese av data? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 nei, trur probe er monitoring mens suite er kontrollpanelet til asus programmer Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hva tenkte jeg på når jeg kjøpte nok en zalman-kjøler? Så mange skarpe kanter, overalt. Det er ca. umulig å romstere rundt i kabinettet uten å kutte seg, spesielt når det står i et trangt hjørne og ikke kan flyttes på... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Asus Suite er vel kun for monitorering? Probe har vel noen tweaks, men i utgangspunktet er det vel kun for å lese av data? Helt rett Wiki, kun for monitoring. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hva tenkte jeg på når jeg kjøpte nok en zalman-kjøler? Så mange skarpe kanter, overalt. Det er ca. umulig å romstere rundt i kabinettet uten å kutte seg, spesielt når det står i et trangt hjørne og ikke kan flyttes på... Du skulle sett Xigmatek Dark knight...Er som en ninja, etter montering hadde jeg mange små kutt på hendene, merket det ikke før etter å ha montert de. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Hva tenkte jeg på når jeg kjøpte nok en zalman-kjøler? Så mange skarpe kanter, overalt. Det er ca. umulig å romstere rundt i kabinettet uten å kutte seg, spesielt når det står i et trangt hjørne og ikke kan flyttes på... Du skulle sett Xigmatek Dark knight...Er som en ninja, etter montering hadde jeg mange små kutt på hendene, merket det ikke før etter å ha montert de. Var o romstrerte å rydda litt i kassa til en kompis som hadde Dark Knight. opplevde akkurat det samme, kjente ingenting, bare en stund etter at jeg var ferdig la jeg merke til at jeg blødde Endret 30. april 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Ta hevn på kjøleren med VINKELSLIPER! La den føle hvordan du føler deg Men uansett, har størst problemer med at jeg kutter og skjærer meg på I/O bakplatene som skal i kasse, men ikke på Classified i allefall. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har montert Dark Knight i maskin før; og har en liggende som skal monteres når jeg orker å bytte cpu-kjøler. Det hadde gjort seg med litt bedre rom rundt maskinen ja. Kan jo ikke demontere kabler og slikt bare for å bytte ram, stress å flytte den store stålkassen til et annet rom for å få plass til å legge den ned. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har faktisk skjært meg værre før på et gammelt stål kabinett. klarte faktisk å kutte igjennom negelen fra en skarp kant, merket det faktisk ikke, merkelig nok. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Prøvde å bekjempe støy i pcen. Koblet ut alle viftene i maskinen. Lot kun dene ene vifta på Noctuaen spinne på halv pupp. Var stille i begynnelsen til skjermkortet ville det annerledes. Kortet har idletemp på 58 grader og spinner på 44%. Prosessortempen ligger på ca 42-43 grader. Her må viftene på desverre :/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Last ned GPU-tool og lag din egen vifte-policy. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Noen som vet om en standard 2.5" ekstern harddisk kan plugges rett inni og driftes av en WESTERN DIGITAL TV HD LIVE MEDIA PLAYER? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvis den bruker Sata og 2,5" så burde den passe fint. Noen som vet hvor man får tak i litt lange svarte satakabler med 90 graders vinkel i ene enden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå