Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Spontan-skru-seg-av er PSU eller temperatur. Jeg kan se om jeg har en 700W jeg kan ta med på mandag, Aleks.

 

Nydelig Wheely :thumbup:

 

Hvis man vil kjøpe Fermi så gjør man det, meen slikk som det er i dag eneste grunnen til og gjøre det er og kkunne si at man har det "rasekste" kortet eller rett og slett ikke har peiling.

Glemte og ta med de som kan bruke det jobbmessig, de sier jeg ikke noe på :thumbup:

 

Tran: Venter på den 4,6 klokken din :thumbup:

Ikke latterlig ment, menn spent på volt du må bruke::)

Siden du har en 930.

Vet du hhva du trenger på 4,2, da tennkkekr jeg stabilt til spill osv.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du tastaturproblem i dag soppen?

 

Har hatt det noen dager nå, jeg beklager så mye Flimzes :cry:

 

Og er mest sansynlig det Flimzes sier, har opplevd det med en god del usb-tastatur.

Problemet til martin altså.

Ingen problemer, bare lurte :)

 

Selv har jeg problemer med at det ikke går an trykke på ting, av og til så kan jeg trykke alt jeg vil på vinduer eller i tekstvokser, og eneste som skjer er at vinduet blir "deselected" må bruke tastaturet for å navigere rundt. Noen forslag på hvorfor?

Lenke til kommentar

Hvis du har oppsett til å utnytte switchene fullt ut, så hadde jeg blitt imponert. Er det gigabit switcher? Hvor mange porter bruker du EGENTLIG? 3 stk laugh.gif

 

 

 

 

Bildet er så uskarpt at det ikkje går ann å lese hva de heter engang :cry:

 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

480 ser ut som en slags elektrisk grill. Flott at den blir så varm siden da kan man steke pølser på den.

 

Men hvis et kort bruker nesten like mye som 2 stk i sli fra 200 serien. Da må du jo ha en satans kraftig psu. (Eller 2)

Endret av WilliamRobertsen
Lenke til kommentar

jeg ville gjort det hvis du flytter pc'n inimellom, D14 er masse vekt for hovedkortet :b

 

Ja fader står på produkt info at man trenger bakplate elns... ler meg skakk ihjel om det ikke følger med for da er jeg redd heile hovedkortet ender opp som et knekt knekkebrød ^^

 

 

Men jaja, vi får ta litt "cooling wars" istedet da Tran boy ;)

Im coming for ya aiai ! :cool:

Lenke til kommentar

Du får ikke festet kjøleren uten bakplate uansett.

Men kjøleren er forholdsvis ny, så følger nok med til 775/1156/1366 og AMD

 

Det som står i produkt info:

 

"Passer til: Intel LGA1366, LGA1156, LGA775 & AMD AM2, AM2+, AM3 (backplate required)"

 

Har stussa lenge på hva de kan mene med det, men har lenge ment at det er disse "amd, amd2 osv.." socketene som trenger noe ekstra, håper jeg hvertfall. Er ikke godt å si faktisk?

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...