Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil gjerne se den der på 4,6 uten altfor mye volt ja :tease:

4 på 1,3, hvis vi går utifra at du har prøvd lavere og det er den volten som må til så må du nok opp litt.

Opp til 4,2 bruker ofte og gå på "grei" volt....men etter det så blir det litt verre.

 

4,2 på 1,25 og 4,3 må jeg betydlig høyere opp.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hehehehe straks du krysser 4.2 så vil du merke at spenningskravet vil øke EKSPONSESIELT stort sett.

Kun ett fåtall av chipper klarer det godt, og disse er high leakage chipper altså, de vil ikke ha ett langt liv og vil mest sannsynlig lide av degradering.

 

Ellers i disse Fermi tider så er det greit at GTX 480 ligner og opererer svært likt angående støy og varme som FX 5800 gjorde i sin tid... Men det får da for F være grenser når det kommer til bruktsalg:

http://cgi.ebay.com/ASUS-V9900-TD-FX-5800-128MB-AGP-8X-VIDEO-CARD-NEW_W0QQitemZ250213339893QQcmdZViewItemQQptZPCC_Video_TV_Cards?hash=item3a41e092f5

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

antar jeg rett at jeg har psu problemer når pc'n skrur seg av ved høy/full load på gpu og cpu, men ikke kun gpu eller kun cpu ?

altså furmark multi + prime 95 = power down :ermm:

kun furmark = holder seg på

kun prime95 = holder seg på

Endret av alexbalibander
Lenke til kommentar

Der avbestilte jeg GTX480'en... Fant ut at kommer nesten ikke til å røre pc'en nå som det er så fint vær ute.. Kan heller kjøpe det billigere til høsten..

Trenger desutten bensinpenger til mopeden om jeg skal kjøre så ofte som jeg gjør : P

 

Været snur fort det. Men 480 er ikke noe lurt å kjøpe som et highend kort uansett, bedre å vente til prisen blir mer akseptabel eller det kommer et bedre svar på Fermi. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...