Cortinarius rubellus Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 å fa.., lær deg og sjekk hele tråden Soppen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Etter jeg kom på TG10 kunne jeg plutselig ikke bruke noen av programmene som fulgte med G19. Jeg fikk brukt f.eks. fraps og BFBC2 på den, men ikke de som fulgte med. Har noen peiling på hvordan jeg kan få fikset dette? Det funker ikke å inntallere driverne på nytt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 Nokon som kveit kva standard-volten er på eit åtteåførrnitti black-versjon? (4890 black). Kvisleis kvislar man kvalsen og vasskjøling. Nynorsk! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. april 2010 Rapporter Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Sliter litt med å få like høy GPU klokke hz som deg Thomas Men skal teste denne her litt, så får vi se om jeg prøver på noen helt andre innstillinger etter hvert :O Endret 7. april 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Alle chipper er forskjellige, så var ikke garantert at den virker selvom det er samme kort. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Har ein litt eldre 500gb WD ekstern disk. Den er jo som kjent originalt FAT32, og no har det seg jo slik at filene i denne dataverda blir større og større. Skulle då gjerne hatt systemet om til NTFS. Går det an å skifte om no slik at all data som er lagra fortsatt er der, eller må eg formatere heilt om på ein måte? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Changing a volume's existing file system can be time–consuming, so choose the file system that best suits your long–term needs. If you decide to use a different file system, you must back up your data and then reformat the volume using the new file system. However, you can convert a FAT or FAT32 volume to an NTFS volume without formatting the volume, though it is still a good idea to back up your data before you convert. Hentet herifra: http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb456984.aspx Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Takk hjelpen til alle dere som hjalp meg å velge mellom Intel X25-M 80GB og Beyerdynamic DT770! Valget falt til slutt på DT770, og nå venter jeg i spenning til jeg for andre gang får bakke opp og nyte favoritt-headsettet mitt! Har i løpet av de siste par månedene skaffet meg begge selv, og er til nå utrolig fornøyd med begge. Kan jeg spørre hva som er årsaken til at du pakker opp DT770 for andre gang er? Endret 9. april 2010 av Atald Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Coolit ECO A.L.C Endelig i hus! bilder kommer senere...Tempen ligger mellom 37-45 idle@ 4 ghz EDIT; Viften som fulgte med var allerede montert, så regner med at den trakk ald luft inn i kabinettet. Jeg tok feil. :] Nå etter å ha snudd den riktig, står den på 33-38C idle Endret 9. april 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Changing a volume's existing file system can be time–consuming, so choose the file system that best suits your long–term needs. If you decide to use a different file system, you must back up your data and then reformat the volume using the new file system. However, you can convert a FAT or FAT32 volume to an NTFS volume without formatting the volume, though it is still a good idea to back up your data before you convert. Hentet herifra: http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb456984.aspx Takker. Men kva skal eg skrive inn her? Endret 9. april 2010 av Scarn Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Det nåværende navnet på disken. Det som står når du åpner min datamaskin (ikke bokstavnavn) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Bilde av Coolit ECO A.L.C vannkjøleren; Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Hvordan funker den? Er den noe effektiv? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) 33-38C idle @ 4ghz i7 930, skal nok få den lavere.. Men taklet ikke helt OCZ Freezen idag (kjølepasta).. Må investere i noe litt "løsere" konsistens.. OCZ freeze er klin umulig å få jevn og fin Definitivt verdt pengene.. Jeg fikk den mye billigere (lol) prisene gikk magiskt opp på alle nettbutikker da den begynte å komme på lager.. Bestilte hos Amentio før den var på lager : P Endret 9. april 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 idle sier ikke en døtt, vil ha load-temps Og hvilken volt;) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Går ikke over 60 grader ihvertfall i prime95 15 minutters tid Volt; (fra cpu-z) 1,305 3994,0Mhz Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Ikke dårlig på 1,3 volt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Ikke dårlig indeed, tror jeg var ganske heldig med 930 chippen :] Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Det nåværende navnet på disken. Det som står når du åpner min datamaskin (ikke bokstavnavn) Jess, då var det gjort. Takker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Ikke dårlig indeed, tror jeg var ganske heldig med 930 chippen :] Tenker du på klokken nå? Jeg mente tempratur:P Endret 9. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå