Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter jeg kom på TG10 kunne jeg plutselig ikke bruke noen av programmene som fulgte med G19. Jeg fikk brukt f.eks. fraps og BFBC2 på den, men ikke de som fulgte med. Har noen peiling på hvordan jeg kan få fikset dette? Det funker ikke å inntallere driverne på nyttdontgetit.gif

Lenke til kommentar

Har ein litt eldre 500gb WD ekstern disk. Den er jo som kjent originalt FAT32, og no har det seg jo slik at filene i denne dataverda blir større og større. Skulle då gjerne hatt systemet om til NTFS. Går det an å skifte om no slik at all data som er lagra fortsatt er der, eller må eg formatere heilt om på ein måte?

Lenke til kommentar
Changing a volume's existing file system can be time–consuming, so choose the file system that best suits your long–term needs. If you decide to use a different file system, you must back up your data and then reformat the volume using the new file system. However, you can convert a FAT or FAT32 volume to an NTFS volume without formatting the volume, though it is still a good idea to back up your data before you convert.

 

Hentet herifra: http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb456984.aspx

Lenke til kommentar

Takk hjelpen til alle dere som hjalp meg å velge mellom Intel X25-M 80GB og Beyerdynamic DT770!new_woot.gif

 

Valget falt til slutt på DT770, og nå venter jeg i spenning til jeg for andre gang får bakke opp og nyte favoritt-headsettet mitt!wub.gif

Har i løpet av de siste par månedene skaffet meg begge selv, og er til nå utrolig fornøyd med begge. Kan jeg spørre hva som er årsaken til at du pakker opp DT770 for andre gang er?

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Coolit ECO A.L.C Endelig i hus!

bilder kommer senere...Tempen ligger mellom 37-45 idle@ 4 ghz

 

 

EDIT; Viften som fulgte med var allerede montert, så regner med at den trakk ald luft inn i kabinettet. Jeg tok feil. :]

Nå etter å ha snudd den riktig, står den på 33-38C idle :D

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Changing a volume's existing file system can be time–consuming, so choose the file system that best suits your long–term needs. If you decide to use a different file system, you must back up your data and then reformat the volume using the new file system. However, you can convert a FAT or FAT32 volume to an NTFS volume without formatting the volume, though it is still a good idea to back up your data before you convert.

 

Hentet herifra: http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb456984.aspx

 

Takker.

 

Men kva skal eg skrive inn her?

post-118369-1270837719,0608_thumb.jpg

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

33-38C idle @ 4ghz i7 930, skal nok få den lavere.. Men taklet ikke helt OCZ Freezen idag (kjølepasta).. Må investere i noe litt "løsere" konsistens.. OCZ freeze er klin umulig å få jevn og fin

Definitivt verdt pengene.. Jeg fikk den mye billigere (lol) prisene gikk magiskt opp på alle nettbutikker da den begynte å komme på lager.. Bestilte hos Amentio før den var på lager : P

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...