Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en TN-skjerm med lavere enn gjenomsnitt oppløsning for en 20".

 

Burde være ok for meg med 1600x900 på den.

Sitter med en 22" med 1680x1050 nå så er ikke store forskjellen.

 

EDIT, kan eventuelt bare bruke skjermen jeg har til PS arbeid, er nybegynner så gadd ikke bruke for mye penger på tegnebrett og skjerm jeg har kjøpt.

Går mye i film og serier så da er 1600x900 mere ideelt enn 1680x1050 vel?

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Skal prøve seg på klokking med RivaTuner softwaren. Aldri rørt skjermkortet før så det kan bli spennende.

 

Bruk EVGA Precision, mye enklere.

Hvis du har core 216 versjonen så kan du kopiere klokken min "and you might get lucky"

core: 756

Shader : 1512

Memory 1053

 

Da var jeg hjemme hos riggen og klar for litt klokking ;)

 

Prøver din versjon nå, ser bra ut foreløbig skal teste litt spill så får vi se hvordan det går :=)

Lenke til kommentar

Anbefaler å aldri handle hos Amentio om du vil ha det du bestiller til en overkommelig tid.

 

Har ventet i TO uker nå på Coolit ECO A.L.C, men de bare fortsetter å pushe datoen hver jævla dag enda den ligger på lager med 100+ :@ :@

De svarer heller ikke på epost..

Ringte de idag, han sa han skulle sende meg en epost med en gang, men fikk neimen ikke noen epost...

Lenke til kommentar

Thomas EVGA klokken som du brukte funket ikke på meg, prøvde BC2 nå og når jeg kommer inn i spillet så blir skjermen helt hvit og hele pc'en nermest kræsjer. Ser også at den brukte 100% GPU load.

 

Og et til spørsmål, den tredje tingen du kan stille på fra toppen "Memory Clock", er dette GPU eller er det RAM kort frekvens? Kinda confused ^^ siden den ligger på sånn rett over 1000MHz.

Lenke til kommentar

Takk hjelpen til alle dere som hjalp meg å velge mellom Intel X25-M 80GB og Beyerdynamic DT770!new_woot.gif

 

Valget falt til slutt på DT770, og nå venter jeg i spenning til jeg for andre gang får bakke opp og nyte favoritt-headsettet mitt!wub.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Fader det har jeg ikke tenkt på ^^

 

Men lol jeg fant en klokk som virka god, satt å spilte i sikkert 2 timer sååå skjærte det seg. Faens møkk kan ikke sånt skje etter 2min istedet.

 

Last ned Atitool. sjekker etter artifacts (=dårlig klokk), samt du får bsod ganske fort om du har klokket virkelig ille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...