Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Bygd fjerde PC'en denne måneden

 

Først broren min (med defekt Q8400, så låner min e8400)

Så kammeraten til broren min (defekt P5Q -_-)

Min egen (alt funket knall)

Søstern's som jeg bygde idag; i3, P55, 5750.. so far so good :] Blei litt paff når jeg skjønte at jeg hadde glemt å kjøpe strømforsyning. XD Måtte dra innover til lillestrøm og kjøpe en OCZ silentxtreme 700w (overkill, men alle de andre PSU'ene der var jallamerker) for hele 1200 kr!!! Jaja, bra at de hadde strømforsyninger i det hele tatt (Bitshop i lillestrøm)

 

 

har forresten en liten anbefaling til de som er ute etter et lite kompakt tastatur til en billig penge som IKKE ser ut som er fra Nille.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=507049

200kr! og designet og tastene er helt herlige! :]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech K300 er elsk! Betalte vel 250 eller 300 for det på Datakjeden, og det er verdt hver eneste krone. Eneste som er jalla er produktbildene og esken får det til å virke som om tasturet er bakgrunnsbelyst, noe det ikke er. :( Bare oransje farge under tastene.

 

Sprek PC søstra di skulle ha forresten. :p

Lenke til kommentar

Logitech K300 er elsk! Betalte vel 250 eller 300 for det på Datakjeden, og det er verdt hver eneste krone. Eneste som er jalla er produktbildene og esken får det til å virke som om tasturet er bakgrunnsbelyst, noe det ikke er. :( Bare oransje farge under tastene.

 

Sprek PC søstra di skulle ha forresten. :p

 

Tja, hun ville ha Photoshop bruk og adobe premiere, så passer vel helt fint ;)

+ nå har jeg noe å spille på når jeg er på besøk hos henne x}]

 

 

 

Søstra mi første gang hu så den med OS;

Woow så stor papirkurv!? Før på den gamle bærbare hadde jeg såå liten! (Hadde ikke intallert skjermkort driver enda, så oppløsningen var litt på jordet.) XD

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

 

Får klikkelyder i Samsung spinpoint F1 (HD103UJ)- disken min. Finner ikkje den i bios eller i windows. 1tb med filmar osv. Må ha dei ut. Tips? Har prøvd å la den ligge 1 døgn i frysen. Viser fortsatt ingenting.

 

Finst det eit eller anna smart program/live-cd som fikser dette?

Endret av Scarn
Lenke til kommentar

Søstern's som jeg bygde idag; i3, P55, 5750.. so far so good :] Blei litt paff når jeg skjønte at jeg hadde glemt å kjøpe strømforsyning. XD Måtte dra innover til lillestrøm og kjøpe en OCZ silentxtreme 700w (overkill, men alle de andre PSU'ene der var jallamerker) for hele 1200 kr!!! Jaja, bra at de hadde strømforsyninger i det hele tatt (Bitshop i lillestrøm)

 

 

Gjore samme feil når jeg bygde riggen min i høst. Alt var vell på plass skulle bare skru på maskina omtrent da jeg syntes noe manglet lissom. Så da var det bare å sykle opp på komplett ^^

Lenke til kommentar

Noen her som kan hjelpe meg å komme med en avgjørelse?

 

Jeg trenger hjelp til å finne ut om jeg skal skaffe meg Intel X25-M 80GB eller Beyerdynamic DT770.

 

Vet det er veldig lite info, men har dere noen synspunkter eller råd?

 

(Lurer du på hvilke maskinvare jeg har? Ta en titt på profilen min)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Vet at det er enorm forskjell på headsettene ettersom jeg hadde DT770 en liten stund.

 

For å være ærlig kan jeg vel ikke sammenlign Fatal1ty-headsettet med DT770, det blir rett og slett bare feil :p

 

Hva mener du med at en SSD blir for sliten? Mener du at den blir "dårlig" sammenlignet med det som kommer etter hvert?

 

Uansett, tusen takk for svar! Håper flere tar seg bryet med å ytre sin mening!new_woot.gif

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...