kloningen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Bygd fjerde PC'en denne måneden Først broren min (med defekt Q8400, så låner min e8400) Så kammeraten til broren min (defekt P5Q -_-) Min egen (alt funket knall) Søstern's som jeg bygde idag; i3, P55, 5750.. so far so good :] Blei litt paff når jeg skjønte at jeg hadde glemt å kjøpe strømforsyning. XD Måtte dra innover til lillestrøm og kjøpe en OCZ silentxtreme 700w (overkill, men alle de andre PSU'ene der var jallamerker) for hele 1200 kr!!! Jaja, bra at de hadde strømforsyninger i det hele tatt (Bitshop i lillestrøm) har forresten en liten anbefaling til de som er ute etter et lite kompakt tastatur til en billig penge som IKKE ser ut som er fra Nille. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=507049 200kr! og designet og tastene er helt herlige! :] Endret 30. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Logitech K300 er elsk! Betalte vel 250 eller 300 for det på Datakjeden, og det er verdt hver eneste krone. Eneste som er jalla er produktbildene og esken får det til å virke som om tasturet er bakgrunnsbelyst, noe det ikke er. Bare oransje farge under tastene. Sprek PC søstra di skulle ha forresten. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kjører selv K300 på ene maskina. Knall tastatur til en billig penge! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Logitech K300 er elsk! Betalte vel 250 eller 300 for det på Datakjeden, og det er verdt hver eneste krone. Eneste som er jalla er produktbildene og esken får det til å virke som om tasturet er bakgrunnsbelyst, noe det ikke er. Bare oransje farge under tastene. Sprek PC søstra di skulle ha forresten. Tja, hun ville ha Photoshop bruk og adobe premiere, så passer vel helt fint + nå har jeg noe å spille på når jeg er på besøk hos henne x}] Søstra mi første gang hu så den med OS; Woow så stor papirkurv!? Før på den gamle bærbare hadde jeg såå liten! (Hadde ikke intallert skjermkort driver enda, så oppløsningen var litt på jordet.) XD Endret 30. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kongkake: har du sjekket http://www.sidewindercomputers.com/memandvidcar.html Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Får klikkelyder i Samsung spinpoint F1 (HD103UJ)- disken min. Finner ikkje den i bios eller i windows. 1tb med filmar osv. Må ha dei ut. Tips? Har prøvd å la den ligge 1 døgn i frysen. Viser fortsatt ingenting. Finst det eit eller anna smart program/live-cd som fikser dette? Endret 30. mars 2010 av Scarn Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Fluesopp: Takk for linken, men eneste av interesse der inne var noen vifteskruer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 *Hoario Caine Style* I think we... Have bad temp sensor. YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH Temperaturen på i3'en ligger på 8c og 13c Visste heller ikke at denne prosessoren var en 32nm.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Vel, den der må jo bryte fysikkens lover og faktisk utvikle kulde. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Vel, den der må jo bryte fysikkens lover og faktisk utvikle kulde. Hemmelig innebygget peltier? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 2500-3k for et sett som skal kjøle cpu og gpu må du nok regne med. Du kan komme billigere fra det. For eksempel: https://www.aquatuning.de/shopping_cart.php/showkey/00ff60e3052c057957bdfd150607d3c8 Et raskt oppsett. Ikke dobbeltsjekka noe, men som førsteutkast så er det der et finfint oppsett til 'lette' komponenter. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Helt enig, regnet kjapt i hodet mitt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Ser jo ut som en grei pris det der. Får gå for noe lignende da til høsten. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Man tjener så sinnsykt på å gå for skikkelige saker i starten. Det gir laangt bedre ytelse, og mer fleksibilitet i forhold til videre utbygging Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Søstern's som jeg bygde idag; i3, P55, 5750.. so far so good :] Blei litt paff når jeg skjønte at jeg hadde glemt å kjøpe strømforsyning. XD Måtte dra innover til lillestrøm og kjøpe en OCZ silentxtreme 700w (overkill, men alle de andre PSU'ene der var jallamerker) for hele 1200 kr!!! Jaja, bra at de hadde strømforsyninger i det hele tatt (Bitshop i lillestrøm) Gjore samme feil når jeg bygde riggen min i høst. Alt var vell på plass skulle bare skru på maskina omtrent da jeg syntes noe manglet lissom. Så da var det bare å sykle opp på komplett ^^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 *Hoario Caine Style* I think we... Have bad temp sensor. YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHH Temperaturen på i3'en ligger på 8c og 13c Visste heller ikke at denne prosessoren var en 32nm.. Wild guess: Oppdater BIOS. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Noen her som kan hjelpe meg å komme med en avgjørelse? Jeg trenger hjelp til å finne ut om jeg skal skaffe meg Intel X25-M 80GB eller Beyerdynamic DT770. Vet det er veldig lite info, men har dere noen synspunkter eller råd? (Lurer du på hvilke maskinvare jeg har? Ta en titt på profilen min) Endret 3. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Veldig enkelt valg: DT770. Forskjellen fra det headsettet du har nå er enorm. Forskjellen fra harddisk til ssd er grei, men god lyd er verdt mer. Gode hodetelefoner varer i årevis. En ssd blir fort liten, og synker fort i verdi. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Vet at det er enorm forskjell på headsettene ettersom jeg hadde DT770 en liten stund. For å være ærlig kan jeg vel ikke sammenlign Fatal1ty-headsettet med DT770, det blir rett og slett bare feil Hva mener du med at en SSD blir for sliten? Mener du at den blir "dårlig" sammenlignet med det som kommer etter hvert? Uansett, tusen takk for svar! Håper flere tar seg bryet med å ytre sin mening! Endret 3. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) sliten og liten er det litt forskjell på Han sa liten Og er veldig enig på det punktet, et godt headset varer mye lengre enn en 30\60\80 osv. ssd. Har en 30gb nå og det er altfor lite føler jeg Endret 3. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå