Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal prøve seg på klokking med RivaTuner softwaren. Aldri rørt skjermkortet før så det kan bli spennende.

 

Bruk EVGA Precision, mye enklere.

Hvis du har core 216 versjonen så kan du kopiere klokken min "and you might get lucky"

core: 756

Shader : 1512

Memory 1053

 

Åja takk for det :thumbup:

Vet ikke hva "core 216" er eller hva slags jeg har. Men det er "640M" versjon om det hjelper? Ellers: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=493892&view=detailed#ProductTabs :ohmy:

 

Desarmerte faktisk skjermkortet også, for første gang.

 

Ja, mye firepower i det kortet. :p

 

FunnyGuy :tease:

Lenke til kommentar

Skal prøve seg på klokking med RivaTuner softwaren. Aldri rørt skjermkortet før så det kan bli spennende.

 

Bruk EVGA Precision, mye enklere.

Hvis du har core 216 versjonen så kan du kopiere klokken min "and you might get lucky"

core: 756

Shader : 1512

Memory 1053

 

Åja takk for det :thumbup:

Vet ikke hva "core 216" er eller hva slags jeg har. Men det er "640M" versjon om det hjelper? Ellers: http://www.komplett....led#ProductTabs :ohmy:

 

Desarmerte faktisk skjermkortet også, for første gang.

 

Ja, mye firepower i det kortet. :p

 

FunnyGuy :tease:

 

Har akuratt samme skjermkort som deg, så prøv ut klokken jeg ga deg

 

 

 

 

Kongkage; spørs litt hvor mange komponenter du skal ha vannkjølt, om bare cpu så tror jeg kanskje det holder med En 120mm

.

skyt meg hvis jeg tar feil

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Blir muligens en Phenom II 965 når jeg oppgraderer PC-en, om ikke AMD hoster opp noe enda bedre innen da. Hva med en single 120 mm foran og en dobbel bak? Hvor mye vil egentlig et system med blokker, radiatorer, pumpe og tank koste da? Trenger ikke å ta med vifter da det er et must-have i kabinetter, vannkjølt eller ei. :p

Lenke til kommentar

Jaja, får jo ikke kjøpt meg nye PC-deler før jeg får en fast inntekt selv, og det blir jo som lærling nå til høsten. For en 12k i måneden skal jeg nok få råd til vannkjøling også, frister dog å være lærling i Forsvaret, men da er lønna plustelig rundt 4000/mnd, og da er det ikke like gøy å bruke nesten hele lønna på vannkjøling. :p

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Det er din mening, spørs alt etter cpu og gpu.

Men for cpu og gpu så er trippel-greit;)

Har prøvd både singel, dual, trippel og quad.

Singel er etter min mening for lite, men igjen så spørs det på cpu osv.

Skal man kjøre stock så holder en god singel på en amd-cpu, men foreks. en 920 og man klokker...aldri.

 

Og det er bedre og gå for en trippel enn 2 single. Plass til det for man på så og si alle kabinett. For kjøpt fin holder til raddisen så den kan henge bakpå.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Ja, så en av disse fine holderene, virket til å være smart. :)

 

Forresten, hvorfor må frakta fra FrozenCPU være så jævla dyr? Skal bestille noe smågreier til prosjektet mitt (skruer, gummilist, festeplater til strips og pinremover-verktøy) og frakta er jo faen meg på 150% av hva tingene jeg skal ha koster. Frister lite å bestille noe til 20 dollar der nå frakta kommer på over 30. :( Det er ikke noe som har gummilist og en pinremover de vil låne vekk eller? :innocent: Får en stor takk i arbeidsloggen min hvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...