Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe nevermind.. Posten klarte å screwe opp (aldri en gang uten..)

Pakken var på tre kollier

Den ene er fremme på postkontoret her, den andre er i Oslo, den tredje er i Stokke...

Ringte posten og han sa at to stk var oppe på postkontoret, men visste ikke hvor den tredje var.. GEE GEE

Sa også at det kan hende at de har blitt satt sammen til en kolli underveis, så jeg måtte bare opp dit å sjekke senere idag eller i morgen... -_-

 

Er uansett ikke så viktig pakke for min del, så jeg kan vente.. :]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

haha Coolit ECO ALC som jeg kjøpte her om dagen betalte jeg 637,00 (frakt og mva inkludert) for(Hos Amentio).

Nå har prisen gått opp betraktelig i alle nettbutikker.

 

Nå har amentio den til 787,00,- UTEN frakt x]

 

 

 

Im lucky.

 

:new_woot:

 

 

EDIT; damn så få det var i hwkafèen i det siste da..

Anyways, noen som kan hjelpe meg å si hvilket kabinett det er på denne filmen @ 0:55 ?

[media]http://www.youtube.com/watch#!v=X4X-Qb_Nq2[/media]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Hadde en liten "mini-vår-rengjøring" i Kabinettet i går.

Selvom jeg har slike "filter" på alle viftene, snakker Antec 902 her, så var det jo nesten sikkert 3mm med støv i høyde...

 

Desarmerte faktisk skjermkortet også, for første gang. nVidia GTX 260. Aldri sett noe så inne i helvete mye kjølepasta i hele mitt liv før men det er no greit, hard som stein var no driten hvertfall. Føler kanskje det er litt slemt og ikke pytte på ny pasta men vet ikke helt jeg, må ha minst to store tuber med pasta og en jævla svær borremaskin for å få sementen av kortet....

Lenke til kommentar

Ehh nei?

 

De kjølepads'ene kan du la være, ta bare på hovedchippen.

Har selv endret kjølepasta på mitt gtx 260 uten problemer.

 

 

Anbefaler deg også å støvsuge støvfiltrene dine en gang i uken for minimalt med støv i kabinettet.

Tok fra hverandre pc'n min nå for ikke så lenge siden når jeg oppgraderte til i7 +++, var nesten ikke noe støv inni, og maskinen har vært nesten urørt siden høsten ;)(Urørt as in ikke åpnet eller renset for støv, men brukt ganske mye)

Lenke til kommentar

Ehh nei?

 

De kjølepads'ene kan du la være, ta bare på hovedchippen.

Har selv endret kjølepasta på mitt gtx 260 uten problemer.

 

 

Anbefaler deg også å støvsuge støvfiltrene dine en gang i uken for minimalt med støv i kabinettet.

Tok fra hverandre pc'n min nå for ikke så lenge siden når jeg oppgraderte til i7 +++, var nesten ikke noe støv inni, og maskinen har vært nesten urørt siden høsten ;)(Urørt as in ikke åpnet eller renset for støv, men brukt ganske mye)

 

NeiNei snakket ikke om alle de små, bare hoved "kjernen".

 

Se selv:

post-161044-1269819031,5658_thumb.jpg

post-161044-1269819038,7238_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...