Papirkurven Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Nå har jeg en 32" og en 19" som sekundær. Synes den 19"eren passer meg bra som en sekundær skjerm siden jeg bare har MSN, spotify og slikt på den. Kommer nokk til å gå for Asus sin ja. Har kun positive erfaringer med Asus og. Mens med LG har jeg ganske my dårlige erfaringer. Ikke PC skjermer dog, men andre ting. ^^ Får mye bedre spillopplevelse med større skjerm imo. Og jeg syns 24" blir for lite, da jeg har lånt 24"ern til fattern et par ganger. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Noen som kan anbefale en ok 22-24" til 2-3000? Gjerne et par jeg kan velge i Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg er ganske for denne her jeg da, KNALLPRIS og dritpent bilde! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=576086 Kjøpte to slike (hvor ene var led bakgrunnsbelyst og den andre den jeg linket til) for broren min og en kammerat, får sinnsykt mye for pengene her Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jeg er ikke imponert over benq 24" i prisklassen ca. 2500. Min bror kjøpte en slik; elendig bildekvalitet, ubrukelig vertikal innsynsvinkel, og den virker "billig" på alle måter. Mye for pengene - tja. Men hva hjelper det når bildet er helt elendig? Har en 6-7 år gammel HP 19" her i huset, den er overlegen i bildekvalitet og ergonomi i forhold til den splitter nye benq-skjermen til min bror. Forøvrig er benq elendige når det gjelder retur. Fikk en skjerm som var DOA rett før jul; først sist i februar kom det ny skjerm. 2 måneders behandling av DOA er alt for dårlig. Endret 25. mars 2010 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Den Tran linket til er ihvertfall god, og vet om folk som har hatt råd til betraktlig bedre skjerm hvis de ville ogg er meget fornøyd med den. Har samme selv og er fornøyd, har hatt betydlig dyrere skjermer som ikke har vært noe bedre. Og du får en meget good skjerm til den prisen man gir, ikke alle soom har råd til en skjerm til flere tusen. Den Tran linker til er ihvertfall ikker dårlig. Såklart hvis man er vant med det beste så er det garantert ting med den. Mer gidder jegg ikke og skrive om dette egentlig, dårligg skjerm er det ihvertfall ikke!! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Den Tran linket til er ihvertfall god Den Tran linker til er ihvertfall ikker dårlig. So, what is it? Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det forundrer meg at brukere med maskiner som koster adskillige tusenlapper, satser på billige skjermer med tvilsom kvalitet Det gjentar seg på denne delen av forumet , og ikke minst "kjøp og salg "delen. Jeg kommer stadig over brukere som skaffer seg en rå maskin til 15 - 25 000,- , og så gir de nærmest blaffen i skjermen. Selv sitter jeg på en skjerm til over 7 lapper (Dell 2709W) og er meget godt fornøyd. Endret 25. mars 2010 av johome Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Giallo: Er ufattelig sliten så litt dobbelskriving osv. fra meg Jeg og mange andre syns den er god;) Vet om flere med gode pcer på forumet her så har den skjermen og er meget fornøyd. ene gikk fra en modell som hadde vært testvinner, som jeg fikk låne mens jeg ventet på min. Så de jeeg kjenner som har den er ihvertfall fornøyd med den kan jeg si og jeg syns det selv Men smak varierer såklart så kan bare si utifra det jeg vet. Johome: Når det gjelder denne skjermen så vet jeg at en bruker ihvertfall kunne lett kjøpt seg betraktlig dyrere, men han igjjen fikk tips om at den var bra og han er meget fornøyd med den:) Og si mange gir blaffen i skjermen er drøyt utsagn syns jeg siden utifra flere øyner så er den en meget god skjerm. Personlig sitter jeg 10 timer om dagen forran den så hvordan en skjerm er...er viktig for meg. Før denne hadde jeg en som var såkalt topp-modell som ga meg huepine før det hadde gått 2 timer. Så akkuratt her vil jeg dra inn smak og behag. Og når en skjerm har fått såpass med skryt fra folk som kan pc så kjøper jeg den skjermen spess. hvis man ikke har råd til en som koster 7k..som jeg ikke har foreks. Da er slike skjermer som Tran linket til helt genial. Men såklart kan jeg spise boksern min på at din er bedre. Men at din er bedre betyr ikke automatisk bedre kjøp Edit: Masse skrivefeil Endret 25. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Det var nok en liten overdrivelse fra min side, men poenget mitt skulle nok komme frem... Personlig sitter jjeg 10 timer om dagen forran den så hvordan en skjerm er...er viktig for meg. Jeg tror dette gjelder for de fleste som frekventerer denne delen av forumet, kanskje ikke riktig så mange timer for meg da... Endret 25. mars 2010 av johome Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Det gjentar seg på denne delen av forumet , og ikke minst "kjøp og salg "delen. Jeg kommer stadig over brukere som skaffer seg en rå maskin til 15 - 25 000,- , og så gir de nærmest blaffen i skjermen. Ethvert øye oppfatter ting forskjellig, det er ikke noe direkte fasit svar på dette. Dessuten er det en vane sak. Er du vant med såkalte "Gode" (Som du på det nærmeste referer til som dyre) skjermer, så kan det være vanskelig å akseptere en "dårligere" skjerm. Jeg for min del sitter på en gammel 24'ish fra Samsung, forsåvidt en grei monitor selv om den sliter med sort-fargen, men da jeg sjeldent sitter foran bedre skjermer enn dette har jeg vent meg til den. Nå skal det sant sies at de fleste som kjøper maskiner til 15-25 K i det store og hele bruker maskinen til Gaming, hvor etterslep/Ms er en mye viktigere faktor enn rene farger. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) At jeg sitter så mye har med der jeg er i livet nå, men jeg skal ikke sitte her ogg si at en skjerm til 1300 er bedre enn en til 7k. Men at det kan være et greit kjøp for de som ikke har råd eller ikke vil bruke så mye penger på en skjerm:) Forøvrig det poenget ditt med at de som kjøper en pc til 25k og omtrent ikke leggger noe i skjermen er jeg enig i Kan også legge til at jeg spiller det som kommer ut av spill...de som er verdt og spille altså. Og syns skjermen er helt fin. Godt poeng fra godeste Giallo Endret 25. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jau, å lange ut 7000+ er ikke akuratt noe som frister etter å ha kjøpt pc til 10k+, spesielt ikke for yngre, gjerne studenter og skoleelever. MEN når jeg får meg skikkelig jobb en gang, da skal jeg ha meg en 30" Dell som Wheelman har! (Eller to gode 24"'ere). Men yep, er på en Samsung 226BW nå 22", temmelig fornøyd men etter å ha sittet på en 24" en hel uke (benq'en jeg linket til litt over) føles den litt liten.. D: Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jeg gamer ikke , og har ikke bruk for responstiden. Dog viser tester at de fleste dyre skjermer med "dårlig" responstid klarer seg utmerket til spilling. Selv har jeg veldig lyst på NEC 3090WQXi som vant en test som PC World gjorde for en stund siden , men har rett og slett ikke råd til det. Endret 25. mars 2010 av johome Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har lagt mer penger per skjerm, enn på komponentene jeg har per dags dato Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Er skjermen som er den dyreste delen på PCen min også. Men jeg kjøpte en 32" TV som jeg bruker som skjerm da. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Dyreste del har dama da siden hun bruker 42" som pc-skjerm :!: 24 er mer enn stort nook for min sin del, 2 til i bredden hadde ikke gjort noe....men ikke noe større i høyden nei. Endret 25. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Er skjermen som er den dyreste delen på PCen min også. Men jeg kjøpte en 32" TV som jeg bruker som skjerm da. ^^ Jeg høyner med en stykk LG 42sl9000 LED-skjerm og en Dell 2007fp (som har fallt i pris) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg høyner med en brukt bokser og en rusten 3-hjuling Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Huff ja, gode, store skjermer koster. Det skal mye til for å finne en enkeltdel som topper en typisk 30" Godtar man å gå litt ned i størrelse så får man perfekt bildekvalitet til bare en to-tre tusenlapper. Har en 2005wfp liggende i bokhylla. Den har et lite hakk i panelet, siden jeg var uheldig med en tvilsom kinesisk lommelykt av typen billig. Ikke stol på at tauet i enden av slike holder når man snurrer på fart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Den var kjip Ikke stol på noe slags tau som følger med dingsbomser mener jeg Opplevd altfor mye rart med det og kan ende i "kjedlige" uhell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå