Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Internal benchmarks reveal that GeForce GTX 470 is some 5-10% faster than Radeon HD 5850 and similiar for GeForce GTX 480 over the Radeon HD 5870. Interestingly, the TDP of GeForce GTX 480 is almost similar to Radeon HD 5970 which is a dual GPU card. Interestingly, our sources revealed that there are indeed plans for dual Fermi cards and the TDP of the card is probably gonna be mind blowing.

 

 

 

 

Epic fail i disse "grønne" dager 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne sett en markedsfordeling på 40% til nvidia, 30% til ati, og 30% til intel.

 

Det er håp om grafikkort fra intel med høy ytelse i nær framtid, og det ville økt konkuransen enda et par hakk.

 

Uansett; det er urealistisk å forvente at en av produsentene skal klare å holde seg på toppen over mange år.

Lenke til kommentar

Ja, jo. Tenkte ikke å bruke hele plassen. Ha litt til mellomlagring av andre filer. Det som er greit med minnepenn er jo at du kan velge mappestrukturen selv. Kobler jeg til iPoden så overstyrer Pioneeren den. Akkurat nå bruker jeg en 8gb SD kort i en adapter.

Lenke til kommentar

Noen som vet om Intel skal lansere nye SSDer som er på linje med 80GB Gen2 innen nærmeste fremtid?

Visst jeg ikke tar feil så produseres Crucial sine C300 SSDer på samme fabrikk som Intel, og da er det naturlig å trekke konklusjon om at de kommer med en tilsvarende eller et lite hakk bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...