Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Hva skal du med ibm prosessorer? :p

 

 

Du er klar over at Intel produserer Xeon?

Du er klar over at han ikke skrev Xeon?

 

Jeg visste jeg burde ha lagt meg, tabbe fra min side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd akkurat den fra BenQ, men har prøvd flere andre. BenQ er safe. De lager bra skjermer. Såklart vil man ikke få bildekvaliteten til en Dell IPS skjerm til 3 ganger prisen, men jeg synes bildet er ganske bra. Selv har jeg 2412HD. Er kjempefornøyd med den. Legger du til et par lapper får du 24" på tilbud hos Komplett.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man aligner en partisjon i XP x64 ?

Ved å bruke diskpart.exe? Må kjøres fra CMD. Boot opp XP-CD-en og gå inn på Repair Console.

 

1. Skriv inn: diskpart(.exe).

2. Skriv inn: list disk. Nå får du opp tilgjengelige harddisker.

3. For å velge harddisk og angi partisjon, skriver du inn: select disk x (x er lik den harddisken du vil jobbe med).

4. Skriv inn: clean (hvis du ønsker å slette partisjon på harddisk).

5. Skriv inn: create partition primary align=1024.

6. Skriv inn: active.

7. Skriv inn: format fs=ntfs quick.

8. Så ut: exit.

 

1024 er da i KB (kilobytes). Dette er standardverdi for Vista og 7. Standardverdien for XP er på 512. Ved å øke den til 1024 skal man visst hente noe på ytelsen.

 

Les ellers her: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/dd758814.aspx

 

Håper dette hjelper. :)

Lenke til kommentar

480 | US$499

5870 | US$379

GeForce GTX 470 is some 5-10% faster than Radeon HD 5850 and similiar for GeForce GTX 480 over the Radeon HD 5870

 

Interestingly, the TDP of GeForce GTX 480 is almost similar to Radeon HD 5970 which is a dual GPU card.

 

 

Tusen kroner for 5-10% mer ytelse og dobbel TDP. Neitakk. Dessuten har allerede ATI storkost seg på markedet alene.

 

Lenke til kommentar

Tja har ikke så mye imot det. 500 dollar er fortsatt lite til et skjermkort.. Men stusselige norge kommer til å hive den prisen opp på rundt 4-5k kjenner jeg landet rett.

 

 

Men såklart, om det kommer dårlig ut i tester så skaffer jeg det ikke.. Men kommer mest sannsynligvis til å skaffe 470 eller 480.

Liker generelt nvidia kort og deres funksjoner, så ikke noe Ati her nei : ]

Lenke til kommentar

at 480 ligger 5-10% over 5870 pluss har omtrent samme TDP som 5790 ser jeg på som en skuffelse.

Tran: 500dollar er ikke lite når man hiver på moms osv.

 

Blas: Enig med deg i den, den som har best ytelse for pengene vinner hos meg. Og det ser ut som det blir Ati denne gangen.

 

Så for og oppsumere min mening om den linken: Skuffende, og det sier jeg med tanke på hva de har hatt av tid nå.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...