Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at jeg har peiling, men er du sikker på at du må sende tilbake feilsendt vare?

 

Er dette en forbrukerlov?

 

For hadde de sendt feil til meg og jeg fikk noe bedre, så hadde ikke jeg giddi å gjøre noe med det, da får de enten komme og hente den, eller la gå, så samt dem ikke har krav på å få den tilbake.

Lenke til kommentar

Når en lager en brukerkonto hos nettbutikker, så er det endel betingelser man må godkjenne. Er det noen som faktisk leser disse? Nei. Der står det ting som at feilprising og feilutsending skal fikses på den og den måten osv..

 

Jeg vet selvfølgelig ikke med Amentio (eller noen andre butikker for den del), men det viktigste er at du ikke får noen utgifter på grunn av deres feil.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Hei! Mitt xfx hd5770 sa takk for seg i dag, og jeg er på utkikk etter nytt. Har følgende specs:

 

Hovedkort: Gigabyte GA-790XTA-UD4

Prosessor: AMD Phenom II X4 945

RAM: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL9

Harddisk: 2 seagate 500GB i RAID 0

750W strømforsyning med gode tilkoblingsmuligheter

 

 

Trenger kort til maks 1900kr og trenger det fort, blir kjempeglad hvis noen har gode forslag :D Brukes til gta iv og cod mw2

Tenker selv på dette, men har ikke så mye peiling, blir glad hvis noen har synspunkt ;)

Det må være på lager hos butikken for trenger det FORT

Lenke til kommentar

Har opprettet RMA sak og fått penger, har samlet alt jeg kan og har 1900kr. Må vente til slutten av måneden før jeg får lønn, og trenger det i neste uke. Derfor har jeg ikke tid til å vente på at net on net skal få inn det kortet til 1990kr. Får se hva jeg gjør, hater å være blakk :hrm:

Lenke til kommentar

Har opprettet RMA sak og fått penger, har samlet alt jeg kan og har 1900kr. Må vente til slutten av måneden før jeg får lønn, og trenger det i neste uke. Derfor har jeg ikke tid til å vente på at net on net skal få inn det kortet til 1990kr. Får se hva jeg gjør, hater å være blakk :hrm:

 

Lån penger av bror/kompis/venninne/kjæreste/foreldre/besteforeldre. :)

Lenke til kommentar

Men de har ikke allti like god service og sånt som komplett. :p

skulle komplett tatt betalt etter servicenivået eller kunnskapsnivået til teknikerene sine måtte de gitt vekk varene sine.

 

5av5 rma saker jeg har tatt rett til komplett har de ikke klart løse problemet men sendt varen tilbake og ment den var feilfri.

har sendt inn 2rma saker til de nå som de forhåpentligvis klarer bedre enn forige sakene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...