Nizzen Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 noen av dere som har sjekket hvor mange fps dere har i BC2? når jeg ligger på rundt 60-90fps så går det ikke 100% glatt, og det pleier det å gjøre i de fleste spill.. først når jeg er oppe i 100++ liker jeg meg. 1920x1200 4AA og 8AF resten på fullt.. 3 x 5870 i Trifire, 4Ghz i7 cpu. 2 kjerner til på cpu, så går det bedre BC2 skalerer over 6 tråder i følge taskmanager. Derfor er det jo best å ha 6 kjerner. HT hjelper jo lite. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Hvorfor ikke et nyere skjermkort med Dx11 og slikt? Eller evt. vente og se om nVidia kommer med noen gode mid.class kort. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Dette må være en feil med tanke på pris, eller hva? HD4890 til 350,- Det er der nok et HD5450. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Har tenkt på det! Men akkurat når virker et HD4890 som en grei investering, men så vet jeg jo lite om hva som kommer! Hva vil ytelsesøkelsen bli med tanke på spill? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Noen som har erfaring ved skifte av CMOS-batteri? Problemet jeg har er at PC-en ikke booter til POST etter å vært skrudd av i en periode. Ingen lyd å høre (bip), og må dermed gjøre en manuell restart. Det går fint, men da dukker denne meldingen opp: «Overclocking failed!» Av og til nekter den å boote til POST selv med standardverdier i BIOS. Leste litt rundt CMOS og strøm i går kveld, og CMOS drar nytte av strøm fra PSU når PC-en er oppe og går. Men tydeligvis får ikke CMOS tilførsel av strøm når PC-en er skrudd av. Da må nesten kjernen i problemet ligge i batteriet som forsyner CMOS med strøm. Enten er batteriet i ferd med å gå tom for strøm, eller så er det helt flatt. Noen formeninger rundt dette? Edit: Må legge til at problemet dukket opp etter PSU-skifte. Skal prøve å ta ut batteriet og la hovedkortet stå en stund uten. Endret 5. mars 2010 av Onyx Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Du kan vel bytte batteri? Det er jo der for å levere strøm når PCen er avskrudd, så jeg ser ikke noen problemer med det. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Ok, passer muligens ikke her. Hvis jeg skrur på høytallerene mine hjemme så skurrer det, hvor lavt det er avhenger av hvor høy lyd jeg har på. Idag kjøpte jeg Roccat Kave, og jeg har samme problem med det. Jeg trodde tidligere at det var pga rommet mitt, siden jeg har hatt høytallerene mine i andre rom hvor det har funket helt utmerket. Men idag kom jeg til å tenke på at de gangene jeg har brukt dem i andre rom har de ikke vært koblet til PCen. Så jeg tenkte kanskje det kan være hovedkortets skyld? Hvs jeg beveger på musen bråker det enda mer. HK er MSI P43 NEO Høytallere er Logitech x530 Endret 5. mars 2010 av Martin HaTh Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Det problemet er helt vanlig, er statisk støy fra forskjellige komponenter i pc'en. Det du kan gjøre for å bli kvitt det er enten å koble til digitalt, eller å kjøpe et bedre lydkort. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Vil et eget lydkort løse problemet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Vil et eget lydkort løse problemet? Hvis det er et ok/bra lydkort, billige lydkort er sjelden støyfrie. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har en ved siden av meg med Kave også, og hans støyer ikke, til tross for han han også han internt. Er det bare kvaliteten på lydkortene våre som skiller mellom bråk og ikke bråk? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Stor forskjell fra lydkort til lydkort, selv om de er integrerte. Eldre realtek er etter erfaring de klart værste synderne. Soundmax er generelt gode. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Flott, idiotene hos Amentio klarer å sende meg feil SSD. Sitter med en X25-m 160gb når jeg skulle ha en X25-v... Får valget om å enten sende den tilbake eller betale 2500kr mellom, og denne helga har jeg en enorm innleveing, samt at lørdag det er den eneste dagen på 2 uker jeg har fri så lenge at jeg får installert på nytt... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Hva er forskjellen? (seriøst spørsmål...) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 X25-V er den billigeste varianten til Intel på 40 GB: http://old.prisguide.no/product.php?product_id=119225 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 X25-v er den minste utgaven, med 40gb lagring. Da dette skal brukes i en bærbar maskin er 160gb til drøye 3k litt overkill ; ) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Du kjøpte V og fikk M... Da beholder du jo M såklart (om du ikke må betale mer da that is) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Leste du ikke det han skrev Tran? Får valget om å enten sende den tilbake eller betale 2500kr mellom Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg ville ihvertfall spørt om et avslag på den største SSD'n du fikk, det går ofte (Dog regner jeg med Amentio er kjipe når det gjelder dette). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå