Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter på en rigg med windows 7 nå for tiden. Problemet er bare at den eksterne HDD blir skrudd av etter 10min eller noe slikt. Dette er meget irriterende når jeg driver å laster ned et program til denne HDD'en. Noen som vet hva jeg skal gjøre for å forhindre denne strømsparingen eller hva den nå driver med?

Lenke til kommentar

Jeg håper virekelig Nvidia knuser Ati ned i støvlene med Fermi. Da vil vi forhåpentligvis få en liten priskrig, og det sier vi ikke nei takk til. Men, vi har da enda til gode å se et spill som krever mer enn hva et godt gammelt GTX260/4870 kan levere :wee:

Lenke til kommentar

Jeg håper virekelig Nvidia knuser Ati ned i støvlene med Fermi. Da vil vi forhåpentligvis få en liten priskrig, og det sier vi ikke nei takk til. Men, vi har da enda til gode å se et spill som krever mer enn hva et godt gammelt GTX260/4870 kan levere :wee:

 

Tjaaaa.. Kjenner mitt GTX260 c216 begynner å "dra på åra" nå som jeg spiller BFBC2.. Kjører på medium, og vil gjerne kjøre med litt flere frames.. Tror det har noe med dual core å gjøre også..

Får se da.. :}

 

Gleeeder meg til Fermi :D

Lenke til kommentar

Som Tran ssa over;)

4870 er det lett og få til og knele.

Og Bc2 skal man ha et bra system for og kjøre på maks med.

 

Og tviler på de slår Ati ned i støvlene faktisk, men vi får se.

 

Tror faktisk det blir ganske litt, litt bedre på dx.11..mens dx.9 og dx.10 blir de like....tipper jeg:P

 

Men de skal ikke bare være litt bedre før det forsvarer utbytte av 5870\5890;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Der har jeg funnet en stor synder i systemet mitt som har gitt en del oppstopp i film avspilling.

Western Digital 1Tb disken min som står i RAID 1 har en tendens til å stoppe når det passer den og all avspilling fra det arrayet går da i vente på at denne skal starte opp igjen.

Er riktignok en av de eldre GP diskene da, men er ikke overrasket...

Lenke til kommentar

noen av dere som har sjekket hvor mange fps dere har i BC2? når jeg ligger på rundt 60-90fps så går det ikke 100% glatt, og det pleier det å gjøre i de fleste spill.. først når jeg er oppe i 100++ liker jeg meg. 1920x1200 4AA og 8AF resten på fullt..

 

3 x 5870 i Trifire, 4Ghz i7 cpu.

Lenke til kommentar

noen av dere som har sjekket hvor mange fps dere har i BC2? når jeg ligger på rundt 60-90fps så går det ikke 100% glatt, og det pleier det å gjøre i de fleste spill.. først når jeg er oppe i 100++ liker jeg meg. 1920x1200 4AA og 8AF resten på fullt..

 

3 x 5870 i Trifire, 4Ghz i7 cpu.

 

Trenger du AA når du kjører så høy oppløsning da? Har inntrykk av at det ikke har stor innvirkning ved så høy oppløsning..

Lenke til kommentar

Okei, det var vel for godt til å være sant. Da kommer neste spørsmål :p

 

Har et oppsett som jeg gjerne skulle "boostet" litt. Består av følgende:

 

Asus P6t deluxe v2

 

Intel I7 920 - Ikke overklokket. Står med en Noctua NH-U12P

 

OCZ DDR3 6 GB Gold XTC 1333MHz - Kit med 3x 2048 MB, CL 9-9-9-20

 

Club 3d ATI HD4890

 

Mist 1000W

Spørsmålet er om jeg skal kjøpe et HD4890 til (ca 1500,-), eller finnes det smartere oppgraderinger?

Endret av Chris_lox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...