Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er noen bilder av DVD-spilleren når jeg koblet den til den stasjonære PC'n...

(Ja, de er ganske like)

 

post-169569-1267230646,8926_thumb.jpgpost-169569-1267230654,4921_thumb.jpg

post-169569-1267230661,1984_thumb.jpg

 

 

PC'n merker at det er en skjerm tilkoblet, men den bildet flimrer og er helt unøyaktig. Når jeg drar vinduer over på den lille skjermen vises av og til deler av det som er på vinduet, men det vises i så fall bare på en bitteliten del av skjermen, og veksler ganske ofte.

 

Jeg har prøvd alt som er av innstillinger i grafikkortets program (ATI CCC), men bildet endrer seg ikke til det bedre samme hva jeg gjør.

 

Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Her er noen bilder av DVD-spilleren når jeg koblet den til den stasjonære PC'n...

(Ja, de er ganske like)

 

post-169569-1267230646,8926_thumb.jpgpost-169569-1267230654,4921_thumb.jpg

post-169569-1267230661,1984_thumb.jpg

 

 

PC'n merker at det er en skjerm tilkoblet, men den bildet flimrer og er helt unøyaktig. Når jeg drar vinduer over på den lille skjermen vises av og til deler av det som er på vinduet, men det vises i så fall bare på en bitteliten del av skjermen, og veksler ganske ofte.

 

Jeg har prøvd alt som er av innstillinger i grafikkortets program (ATI CCC), men bildet endrer seg ikke til det bedre samme hva jeg gjør.

 

Har dere noen forslag til hva jeg kan gjøre?

 

Prøver du å bruke en bærbar dvd spillers skjerm som pc skjerm eller?

Lenke til kommentar

Du må endre oppløsning til ~720*576, eller noe deromkring, samt at du må endre oppfriskningsrate til 25i.

 

Jeg har prøvd mange rare kombinasjoner av oppløsning og oppfriskningsrate, men det ser ikke ut til å påvirke bilde noe betydelig. Jeg har funnet ut at grafikkortet har S-video med flere pinner enn det DVD-spilleren har, så det er kanskje det som skaper problemet?

 

 

Prøver du å bruke en bærbar dvd spillers skjerm som pc skjerm eller?

 

 

Ja ;)

 

 

Lenke til kommentar

2GB RAM holder lenge om man bruker de riktig.

Fortell.

Visst jeg ikke husker feil så la jeg inn TinyXP for en stund tilbake. Den brukte vell 50mb ram etter boot. Da har man en god del igjen på 2gb. Alt er mulig. Det er fortsatt en del netbooker som leveres med 1 gb ram og win 7. Da er 2gb evig mye sammenlignet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...