bad__ip Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jammen daså, sånt har jeg aldri tenkt over Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Tenkte på det siden 2B'1 ble litt paff da jeg kunne navnet hans sjøh Hæ? Kan du navnet mitt? Hvordan fant du det i så fall? Jeg er ikke paff, jeg er bare... Endret 16. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Raskt spørsmål. Vil bytte vifte i en PSU. Kan jeg droppe å lodde og styre, og heller bare nappe ut vifta fra PSU, og drive nyvifta fra molex? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Bør vel være mulig det? Ser ingen grunn til at det ikke skulle funke. Evt. kan du jo ha såpass flask at vifta er festet med en 2 pins -kontakt i PSU-en. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Wikipedersen, om vifta er styrt av PSU (reguleres etter varmeutvikling osv) burde du vel heller ta deg tid til å lodde den på Det er vel ikke så vanskelig/tidkrevende å gjøre det? Eller er det fordi du ikke vil "skade" ledningen på vifta? Men ellers ser jeg ikke noe problem i å koble den på molex... Endret 16. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det er fordi den nye vifta ikke starter når jeg lodder. Er koblet til med 2pin ja. Tar den eksternt gjennom molex jeg da. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal bygge pc for en kompis imorgen. Gleder meg litt til hver gang jeg skal sku i pcen Jeg har tydeligvis valgt feil studieretning Oppsettet ser forøvrig sånn ut. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Bytt ut strømforsyningen med noe kvalitet. Ellers ser det greit ut. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Bytt ut strømforsyningen med noe kvalitet. Ellers ser det greit ut. Ja, vet. Men fikk den til såpass lav pris(402,-) at den får gjøre susen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Second that. @ flimzes. PSU av kvalitet er så sinnsykt viktig. Dårlig PSU er noe av det værste man kan slite med. I tillegg har man en god PSU i evigheter. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 PSU er hjertet til pcen. Det sier seg selv at det er greitt at psu iallefall virker som den skal Ref noen q-tec psu Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Second that. @ flimzes. PSU av kvalitet er så sinnsykt viktig. Dårlig PSU er noe av det værste man kan slite med. I tillegg har man en god PSU i evigheter. Jo, det er sant det. Tror ikke han kommer til å oppgradere pcen noe særlig. Ser i ettertid at jeg gjerne burde satt opp et AMD oppsett til han, men men. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvis jeg har en Pentium 4 3.0 Prescott, hva temp kan den tåle til vanlig? Kjører en Kamakiri Schythe kjøler på 2000rpm, men hadde vært litt digg å kunne ta den enda mer ned. Temp ligger rundt 45-50 nå. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) PSU er hjertet til pcen. Det sier seg selv at det er greitt at psu iallefall virker som den skal Ref noen q-tec psu Jeg har drept flere q-tec psuer (og de har drept flere pcer, som ikke har vært mine) Har sett flere klager på ace raw psuene, du får så mange forskjellige rare feil og bugs av en dårlig strømforsyning, og du sparer deg selv både tid og penger ved å kjøpe en god en med en gang. Endret 16. februar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du burde fortsatt gi han en skikkelig PSU... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når vi er inne på PSU'er. Hvorfor er det ingen i Norge som fører Enermax? Det er jo klasse. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når vi er inne på PSU'er. Hvorfor er det ingen i Norge som fører Enermax? Det er jo klasse. Og hvorfor fases seasonic ut? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 du sparer deg selv både tid og penger ved å kjøpe en god en med en gang. Enermax FTW! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når vi er inne på PSU'er. Hvorfor er det ingen i Norge som fører Enermax? Det er jo klasse. Pixmania? : 3 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Når vi er inne på PSU'er. Hvorfor er det ingen i Norge som fører Enermax? Det er jo klasse. Pixmania? : 3 Enermax er klasse, pixmania er ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå