Eirik Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Høres ut som en sikring som går i PSUen, elns. Ville begynt med feilsøkingen på den. Ja var inne på tanken. Testa med ny PSU, og da funka det fint. Men PSU'en funka i går. Hva gjør jeg - eller er den fukd? Kjipt å måtte bytte. Har brukt 10 timer på sleeving av kabler Skulle hjelpe en kompis som fikk ny pc bygd fra Komplett. Han fikk ikke bilde på skjermen. Jeg begynte å feilsøke. Åpna pcen og så at Komplett hadde klart å mose hele pci-slotten. Pci skinna var bøyd til begge kanter. Helt utrolig at Komplett kan klare noe sånnt. Han var skikkelig fortvila. Hadde venta over 2 uker på ny pc, og nå må han sende dritten i retur og vente påny Jeg tilbudte meg å skru sammen en pc for ham om jeg fikk lov å sette sammen delene på Dustin... Komplett har nok ikke noe med det å gjøre. Er vel posten som knuser sånt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Høres ut som en sikring som går i PSUen, elns. Ville begynt med feilsøkingen på den. Ja var inne på tanken. Testa med ny PSU, og da funka det fint. Men PSU'en funka i går. Hva gjør jeg - eller er den fukd? Kjipt å måtte bytte. Har brukt 10 timer på sleeving av kabler Skulle hjelpe en kompis som fikk ny pc bygd fra Komplett. Han fikk ikke bilde på skjermen. Jeg begynte å feilsøke. Åpna pcen og så at Komplett hadde klart å mose hele pci-slotten. Pci skinna var bøyd til begge kanter. Helt utrolig at Komplett kan klare noe sånnt. Han var skikkelig fortvila. Hadde venta over 2 uker på ny pc, og nå må han sende dritten i retur og vente påny Jeg tilbudte meg å skru sammen en pc for ham om jeg fikk lov å sette sammen delene på Dustin... Komplett har nok ikke noe med det å gjøre. Er vel posten som knuser sånt. Kan ikke være posten når skjermkortet er inni kabinettet. Virker som om de har presset for hardt når de har installert kortet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Loddet ikke du en del når du tok på kabelstrømpene? Det kan jo ha skjedd at en kabel har kommet på feil plass. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Kun en og en, så det er jeg 99% sikker på at ikke har skjedd. Men er det ikke samme spenning på samme farge? Kan jo bare kutte av kablene, og lodde dem på en annen PSU. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Vet foreks. på atx24 kontakten så er det veldig viktig at de sitter der de var selv om det er samme farge på de. Utifra de guidene jeg har lest:P Nå er ikke jeg utdannet innen elektro heller så jeg kan ta feil så det holder. Knopfler: tenkte på det samme faktisk, den typiske klikke-lyden:P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2010 Det har med bruken av rails osv, og er helt korrekt Fluesopp. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 OK, så om jeg skal koble kontaktene over så må det være 100% korrekt(?) - uavhengig av farge. Forsåvidt OK det, bare litt mer tungvindt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Det er helt riktig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Akk ja. Da blir det enda en dag med merking og lodding. Ingen forslag på hva som kan forårsake at sikringa popper? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Du får se på det som skikkelig helge-kos Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Var mer keen på å sitte i sofaen og spise potetgull, men greit Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) HGFBGJV DGHzdsa -ijbh Beklager, Iver.no bruker min konto til å spamme med. Men on-topic: PSU-jobbing er alltid moro. Endret 12. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Kortslutning forårsaker at sikringa går. Så om du har klart å feste to ledninger sånn at de berører hverandre så er det en forklaring. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 + fra et rail og - fra en annen gir samme effekt. Automatsikringen vil skru seg av og på. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Hmz. Da får jeg skjekke det først da. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Hmz. Da får jeg skjekke det først da. Du kan jo sitte og pelle på det når du ser på Big Bang Theory Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Hehe, ja Fant den nå. Hadde flaks, og valgte riktig kabel å kutte strømpen på - på første forsøk Funker nå. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 NICE! Krever update i workloggen din i dag. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Idag? Woy.. Skal se hva det blir til. Mulig jeg dropper de stor oppdateringene og heller kjører mange små Sinnsykt mye arbeid å skrive oppdateringene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2010 Erfaringer med PerformancePcs? Vurderer å bestille noe moddeutstyr der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå