Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Høres ut som en sikring som går i PSUen, elns. Ville begynt med feilsøkingen på den.

 

Ja var inne på tanken. Testa med ny PSU, og da funka det fint. Men PSU'en funka i går. Hva gjør jeg - eller er den fukd? :p

 

Kjipt å måtte bytte. Har brukt 10 timer på sleeving av kabler :p

 

 

 

Skulle hjelpe en kompis som fikk ny pc bygd fra Komplett. Han fikk ikke bilde på skjermen. Jeg begynte å feilsøke. Åpna pcen og så at Komplett hadde klart å mose hele pci-slotten. Pci skinna var bøyd til begge kanter. Helt utrolig at Komplett kan klare noe sånnt. Han var skikkelig fortvila. Hadde venta over 2 uker på ny pc, og nå må han sende dritten i retur og vente påny :p

Jeg tilbudte meg å skru sammen en pc for ham om jeg fikk lov å sette sammen delene på Dustin...

 

Komplett har nok ikke noe med det å gjøre. Er vel posten som knuser sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut som en sikring som går i PSUen, elns. Ville begynt med feilsøkingen på den.

 

Ja var inne på tanken. Testa med ny PSU, og da funka det fint. Men PSU'en funka i går. Hva gjør jeg - eller er den fukd? :p

 

Kjipt å måtte bytte. Har brukt 10 timer på sleeving av kabler :p

 

 

 

Skulle hjelpe en kompis som fikk ny pc bygd fra Komplett. Han fikk ikke bilde på skjermen. Jeg begynte å feilsøke. Åpna pcen og så at Komplett hadde klart å mose hele pci-slotten. Pci skinna var bøyd til begge kanter. Helt utrolig at Komplett kan klare noe sånnt. Han var skikkelig fortvila. Hadde venta over 2 uker på ny pc, og nå må han sende dritten i retur og vente påny :p

Jeg tilbudte meg å skru sammen en pc for ham om jeg fikk lov å sette sammen delene på Dustin...

 

Komplett har nok ikke noe med det å gjøre. Er vel posten som knuser sånt.

Kan ikke være posten når skjermkortet er inni kabinettet. Virker som om de har presset for hardt når de har installert kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...