Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mån får mye morro for 200kr/mnd i sverige :)

 

bare 8,5 mbit opp suger jo da :p

 

Selv må jeg betale 800 kr for 100/100, men da har jeg iallefall uploaden i orden, noe som er viktig for meg.

 

Hehe, det var 100/10 eller 30/30, skal jeg ha 100/100 får jeg ikke studenttilbud lenger, og da kommer det på 370kr i måneden.

 

EDIT: lasta nettopp ned Java Development Kit, 67.7MB, tok 8s ekunder. Man blir jo bare sittende med et glis.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Å bo på landet kan være riktig flott!

 

NTEbb leverer fiber langt ute i periferien her :D

 

---

 

Nå holder jeg på med å instalere arch på en server som er 19km og en låst dør unna. Jeg må få den bootbar og istand til å ringe hjem med ssh på første forsøk. Det er vrient, spesielt med bootbar raid1 og en arch-cd som ikke støtter hovedkortet...

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Skulle hjelpe en kompis som fikk ny pc bygd fra Komplett. Han fikk ikke bilde på skjermen. Jeg begynte å feilsøke. Åpna pcen og så at Komplett hadde klart å mose hele pci-slotten. Pci skinna var bøyd til begge kanter. Helt utrolig at Komplett kan klare noe sånnt. Han var skikkelig fortvila. Hadde venta over 2 uker på ny pc, og nå må han sende dritten i retur og vente påny :p

Jeg tilbudte meg å skru sammen en pc for ham om jeg fikk lov å sette sammen delene på Dustin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...