Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehh ja?

Dr. Dre er lyd produsent :p

Og det er ikke han som har "lagd" det, faktisk MONSTER som står bak prosjektet og det er noe av det beste du får.

 

Men er kanskje ikke noe gaming brukbart når det ikke har mic eller skoofy gaming oppsett ^^

 

Nei :glare: Det er nok et godt stykke ifra "det beste man får"... Jeg regner Dr. Dre-headsetet som noe av det samme som Skullcandy og annen fjortist-dritt, man tror det er bra helt til man prøver noe bedre... Selvsagt er Dr. Dre-hodetelefonene mye bedre en Skullcandy, men begge er sykt overprisa...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Ehh ja?

Dr. Dre er lyd produsent :p

Og det er ikke han som har "lagd" det, faktisk MONSTER som står bak prosjektet og det er noe av det beste du får.

 

Men er kanskje ikke noe gaming brukbart når det ikke har mic eller skoofy gaming oppsett ^^

Såklart har ikke Dr.Dre hatt noe med disse headsettene å gjøre bortsett fra å "godkjenne" designet. Monster er vell ikke kjent for å lage gode headsett, men heller overprisede høyttalerkabeler og hdmi kabler. Det å si at Monster blir et bedre valg enn Sennheiser, Koss, Denon og AKG blir feil i mine ører. Jeg tror du får bedre lyd for pengene ved å velge noe annet. Her betaler man for design og et image. Noe som er stikk i strid med en lydentusiast.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Ehh ja?

Dr. Dre er lyd produsent :p

Og det er ikke han som har "lagd" det, faktisk MONSTER som står bak prosjektet og det er noe av det beste du får.

 

Men er kanskje ikke noe gaming brukbart når det ikke har mic eller skoofy gaming oppsett ^^

Det er lagt med V-kurve som lydfilosofi. Noe som gir dårlig lyd til spillbruk, og kun funker til "dårlig" musikk. Hodetelefoner til gaming bør ha relativt balansert lyd, og være så avslørende som overhodet mulig.

Lenke til kommentar
Dagens gåte er her:

Har en Best 5150 som har lyst til å få tilbake sin IDE-Harddisk. Problemet er at adapteret som fulgte med dessverre er savnet :(

Kan noen hjelpe meg med å finne et lignende? :)

Det er den "brune" delen som adapteren skal passe i.

 

Beste løsningen i ditt tilfelle er Ebay jakt over lengere tid...

Er noen kinesere som har deler til laptop og du kan muligens få tak på det ifra de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...