Mr.Anki Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kontakten skal på igjen etterpå DET sa du ikke Saks + lodding da? Fikk det til, måtte dog ofre litt blod Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ehh ja?Dr. Dre er lyd produsent Og det er ikke han som har "lagd" det, faktisk MONSTER som står bak prosjektet og det er noe av det beste du får. Men er kanskje ikke noe gaming brukbart når det ikke har mic eller skoofy gaming oppsett ^^ Nei Det er nok et godt stykke ifra "det beste man får"... Jeg regner Dr. Dre-headsetet som noe av det samme som Skullcandy og annen fjortist-dritt, man tror det er bra helt til man prøver noe bedre... Selvsagt er Dr. Dre-hodetelefonene mye bedre en Skullcandy, men begge er sykt overprisa... Endret 7. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ehh ja?Dr. Dre er lyd produsent Og det er ikke han som har "lagd" det, faktisk MONSTER som står bak prosjektet og det er noe av det beste du får. Men er kanskje ikke noe gaming brukbart når det ikke har mic eller skoofy gaming oppsett ^^ Såklart har ikke Dr.Dre hatt noe med disse headsettene å gjøre bortsett fra å "godkjenne" designet. Monster er vell ikke kjent for å lage gode headsett, men heller overprisede høyttalerkabeler og hdmi kabler. Det å si at Monster blir et bedre valg enn Sennheiser, Koss, Denon og AKG blir feil i mine ører. Jeg tror du får bedre lyd for pengene ved å velge noe annet. Her betaler man for design og et image. Noe som er stikk i strid med en lydentusiast. Endret 7. februar 2010 av Teac Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Mr.Anki. Jeg bruker en gaffel for å få ut sånne pins. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 ja, men du er også eksperten på og bøye pins også da Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Så litt fristende ut med 3 skjermer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Bildet blir litt for wide når man gamer synes jeg Mer praktisk for å ha programmer oppe når du er i Windows... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ehh ja?Dr. Dre er lyd produsent Og det er ikke han som har "lagd" det, faktisk MONSTER som står bak prosjektet og det er noe av det beste du får. Men er kanskje ikke noe gaming brukbart når det ikke har mic eller skoofy gaming oppsett ^^ Det er lagt med V-kurve som lydfilosofi. Noe som gir dårlig lyd til spillbruk, og kun funker til "dårlig" musikk. Hodetelefoner til gaming bør ha relativt balansert lyd, og være så avslørende som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 HAHAHA, jeg pisser i buksa! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20548872 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Det jeg jo lov å håpe! Endret 7. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) HAHAHA, jeg pisser i buksa! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20548872 Haha. Det kan man virkelig kalle et bomkjøp Halv pris ville vært formye.. Endret 7. februar 2010 av Teac Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Halve pris hadde vært altfor mye.. Heftig gaming PC med 2GB RAM.. Yeah.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Halve pris hadde vært altfor mye.. Heftig gaming PC med 2GB RAM.. Yeah.. 4GB... - Corsair twin2x 6400 DDR2 4096MB CL5 Kit w/two matched cm2x2048-6400 Dimm s Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Skjønner ikke åssen jeg kunne se feil der. Uansett burde det der kostet rundt 4-4,5k(?), med skjerm m.m. NYTT. Endret 7. februar 2010 av CypheroN Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Haha, her har man lov til å le HØYT! HAHAHA Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det er jo absolutt ikke en dårlig pc, men du kan få et ganske heftig nytt AMD oppsett til den prisen der. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ganske mye mer heftig også... og det til 7000 kr inkl. skjerm Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Dagens gåte er her: Har en Best 5150 som har lyst til å få tilbake sin IDE-Harddisk. Problemet er at adapteret som fulgte med dessverre er savnet Kan noen hjelpe meg med å finne et lignende? Det er den "brune" delen som adapteren skal passe i. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Dagens gåte er her: Har en Best 5150 som har lyst til å få tilbake sin IDE-Harddisk. Problemet er at adapteret som fulgte med dessverre er savnet Kan noen hjelpe meg med å finne et lignende? Det er den "brune" delen som adapteren skal passe i. Beste løsningen i ditt tilfelle er Ebay jakt over lengere tid... Er noen kinesere som har deler til laptop og du kan muligens få tak på det ifra de. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Nå fant jeg ut hvorfor det er en dårlig ide å hotswappe disker med molex-strøm. Klarte å ta knekken på begge mine WD1200JD-00HBB0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå