kaffebryggare Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Kjapt spm, selv om dere kanskje ikke kan svare, og jeg allerede er ganske sikker. Uansett, vil denne ramen passe i mamma sin Acer TravelMate 4150? Edit: Det sitter 2 256MB PC2-3200 brikker i den nå. Lurer på om PC2-5300 blir 'for kjapt'? Hvis jeg går ned til PC3200-ram må jeg nesten doble prisen.. Nåværende ram i cpu-z: Endret 6. februar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg vet dere vil se videoer fra "**dp** og www.digitalimpuls.no holder klokketreff" på fredag Så her er youtube linkene https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=15172358 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har kjøpt noen forlegnere til prosjektet mitt, men 6-pin kabelen har en ekstra 2-pin. Noen som vet hva den er til? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Er ikke den til noe sånn floppy greier eller sånt a? TROR jeg husker å ha sett en sånn i floppy drive. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har aldri sett en sånn i floppy. Det er nok bare en 8-pins PCI-E plugg Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Har kjøpt noen forlegnere til prosjektet mitt, men 6-pin kabelen har en ekstra 2-pin. Noen som vet hva den er til? Det ser ut som 6+2-pin PCI-E, ja. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jess! Klarte endelig å sende internettsignalene gjennom det litt eldre "innebyggede" nettverket i det nye huset, med andre ord slipper jeg styret med å oppgradere den trådløse løsningen! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Noen som har et tips til et "bang for buck" gaming headset som tåler en støyt? Gjerne Sennheiser-kvalitet til en rimeligere penge, sidde PC161'ene har jo gått opp i pris det siste året... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 I ene enden er den en 6-pin hunn kontakt og i andre en 6-pin hann kontakt + 2-pin hann. Ser ut til at den kan brues som en 6 til 8-pin i tillegg til en 6-pin forlenger. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Lurer faktisk på det samme selv. PC151 ligger i handlekurven nå, men er usikker! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sier bare "Beats By DR. DRE - studio" Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Sier bare "Beats By DR. DRE - studio" Ja, for han Dr.Dre er en lydekspert Nei, tror nok du får mer for pengene ved å kjøpe et annet merke. Akg, Denon osv. Monster har vell rykte på seg å overprise "vanlige" varer.. Endret 7. februar 2010 av Teac Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Hvordan får en av kontakten til venstre? Har PSU modding tool, men får den ikke av. Endret 7. februar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kontakten skal på igjen etterpå Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Kontakten skal på igjen etterpå DET sa du ikke Saks + lodding da? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Sier bare "Beats By DR. DRE - studio" Da sier jeg OVERPRISA!! Sier bare "Beats By DR. DRE - studio" Ja, for han Dr.Dre er en lydekspert Nei, tror nok du får mer for pengene ved å kjøpe et annet merke. Akg, Denon osv. Monster har vell rykte på seg å overprise "vanlige" varer.. Du har nok rett der Men AKG og Denon har ikke så mange gaming-headet... Sennheiser og Beyerdynamic er nok det tryggeste valget tror jeg Endret 7. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Sier bare "Beats By DR. DRE - studio" Da sier jeg OVERPRISA!! Sier bare "Beats By DR. DRE - studio" Ja, for han Dr.Dre er en lydekspert Nei, tror nok du får mer for pengene ved å kjøpe et annet merke. Akg, Denon osv. Monster har vell rykte på seg å overprise "vanlige" varer.. Du har nok rett der Men AKG og Denon har ikke så mange gaming-headet... Sennheiser og Beyerdynamic er nok det tryggeste valget tror jeg Ja, det er sant. Dersom man skal bruke det til kun gaming så er vell hverken Akg, Denon eller Dr.Dre noe særlig. Da må man går for et gaming-headsett. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Ehh ja? Dr. Dre er lyd produsent Og det er ikke han som har "lagd" det, faktisk MONSTER som står bak prosjektet og det er noe av det beste du får. Men er kanskje ikke noe gaming brukbart når det ikke har mic eller skoofy gaming oppsett ^^ Endret 7. februar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 MONSTER... ...beste du får. Wait what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå