Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

*for å få stabilitet uten klokking...

 

Har prøvd både DFI og Abit - frister ikke til gjentakelse. DFI-kortet var sært til de grader, og perfekt om man liker å tweake i det uendelige, men å få det stabilt var en liten utfordring.

 

Har hatt en 5-6-7 msi-hovedkort, og samtlige har vært gode og stabile. At jeg plages med det jeg har nå er kun fordi jeg kjøpte 8GB minne til noen få hundrelapper, og at hovedkortet gjør et forsøk på å kjøre minnet med ok innstillinger. Gidder ikke stresse med retur av minnebrikkene, så jeg lever med dårlige timinger istedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forresten noen som vet om dette headsettet er noe særlig? Sennheiser PC 151 (Dustinhome.no)

Lurer litt på om det ligger utenpå ørene eller om det er såpass store "kopper" at de går rundt.

 

Om det er like stort som PC161 tror jeg det vil gå rundt øret, men jeg er ikke sikker...

Okay, takk for svar! Jeg tenker jeg bestiller det, ettersom det har fått mye skryt og koster veldig lite på Dustinhome :)

 

Vil forresten dette kortet:

http://i.testfreaks.com/images/products/34...-556.973927.jpg

 

Passe i slotten helt til høyre her?

http://pan.fotovista.com/dev/6/1/03335816/l_03335816.jpg

 

Og er det et brukbart kort? Den slotten er nemlig ledig, i motsetning til alle pci slottene.

Jeg har et slikt kort liggenede, og jeg kan absolutt ikke anbefale det. Dårligere produkt enn det skal du lete lenge etter... Ser ikke ut som jeg er den eneste.

Oj, ser her ja! Da må jeg nok finne en annen løsning. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på det :)

Lenke til kommentar

jadajada... ser den, men var liksom ikke det som var poenget.

 

Kan jo umulig bli gamer PC med HD5450 sååå, ja. Vi synes bare kjøleren var så kul, så vi ville ha resten av maskinen rød/svart, så da kom vi innpå litt dyrere mer gaming hw, for det er den eneste HW'en som kommer pimpet fra fabrikk.

Lenke til kommentar
Vi finner ut hvordan man skal klare å beholde rød/svart nyansen i en HTPC, uten å bruke sykt mye penger på RAM (Dominator GT), men det er ikke så lett.

 

Det ble fort en high-end gaming HTPC.

Kan jo bare kjøpe noen greie, sorte brikker, og få tak i røde RAM-kjøleribber. :)

Lenke til kommentar
Prøver å streame live feed fra en Dazzle USB dings fra Windows 7 med den nyeste VLC i 720x576 over 100mbit til en laptop.

Via UDP multicast og direkte.

 

Men bildet blir dårlig, og hakker relativt ofte. Hva er flaskehalsen?

 

Hvis jeg viser bilde på den lokale maskinen er det prikkfritt.

Ingen som har noen ide?

Lenke til kommentar
joa, men ser ikke helt for meg det i en HTPC, da ser det mer ut som en Gamer-HTPC. Og er vel ikke alle HTPC kabinett som har plass til det eller?

 

Er jo med LP-bracket, så det passer i det meste. ITX har jo uansett ikke 2 pci-e, så det kan fort bli like stort som en vanlig maskin.

Lenke til kommentar
fint kort til HTPC, og ikke vansklig og gjøre prosjektet litt fancy heller :thumbup:

 

Sant, synes kjøleren var ekstremt sexy. Hadde sikkert sett ekstremt bra ut på Evga SLI micro. Sleeve kabla i rødt og rydde det godt. Hadde vøri nais :)

 

Helt enig! Det kortet kunne passa bra/sett fint ut i en HTPC, ja :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...